edit: ja pagina 26!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Staan leuke foto's op van bijna elk paard geloof ik
! Leuk hoor!
LieZ_Horses schreef:Anneke vond je het nog leuk op Petra?
Ik vond het echt super op Sherra. Alleen Sherra was vandaag een beetje erg eigewijs.
Verder was het echt een leuke les. Wel jammer dat onze les altijd zo druk is.

kvond les niet zo geweldig.. maar dat kwam ook omdat ik petra niet zo lekker kon rijden.. naar mijn gevoel is ze een beetje stijf in die nek..maar als het goed is mag ik volgende week wel op goldie
naja zie wel
je weet maar nooit 
Gek beest!

sannuhh schreef:Ja ik heb er veel last van, maar ik krijg wel tramadol daartege. (dat is iets minder zwaar dan morfine.)
Moet nog even een maandje doorbijten...![]()
Al is het niet gelijk beter hoor na de operatie, maar dan kan je naar 8 weken gaan revalideren, dus aftellen!
En dan weer zo snel mogelijk op het paard!
edit: Leuke ava heb je btw!
hij doet t nog niet helemaal geweldig maar daar moet ik nog iets aan doen .., en nog een keerjte: thankz Roosmarijn!!
maar een maand!!?? kon dat niet eerder of zoo..

_Roosmarijn_ schreef:@ _Anneke_: Hij is inderdaad nog niet helemaal netjes.. was bij kels eerst ook zo, geen idee hoe het komt want hij ziet er wel netjes uit als ik hem geupload heb. Bij kelsey was hij na een paar keer opnieuw inladen bij bokt wel goed, dus probeer dat eens! Ik vraag me echt af waar het nou precies aan ligt.
@ Sanne: Mooi dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt waarneer je geopereerd wordt! Duurt inderdaad nog even... dat wordt even doorbijten... Succes ermee! Ik hoop dat de operatie het gewenste effect heeft voor je!
hij doet nog vaag... ik snap er nix van 
Ik heb gisteravond verschillende dingen geprobeerd, maar niks hielp.. uiteindelijk probeerde kelsey het nog een keer en toen deed hij het (na zes pogingen). Ik vat nog steeds niet waar het nu aan ligt... want als ik hem upload doet hij het gewoon helemaal goed maar zodra je hem inlaad op bokt is hij niet helemaal mooi meer, echt raar! Misschien kan je eens proberen of hij beter wordt als je hem even opslaat op je eigen pc en hem dan opnieuw zelf upload (http://www.imageshack.us). Succes in ieder geval, ik hoop dat hij het wel gaat doen. Probeer het anders gewoon nog een paar keer... Ik zal hem nog wel een keertje uploaden, misschien help het... je krijgt zo meteen de nieuwe link! 
hij doet t nog niet helemaal maar tog bedankt!,.. ik ga m zelf maar eens proberen up te loaden..