Klopt, het loopt al een hele tijd. Waar ze nu mee bezig zijn is echt de laatste strohalm. Als dat niet lukt... dan komt er geen binnenbak. En dan komt er dus of een andere buitenbak of gaan ze deze helemaal verbeteren. Dat is mij van de week nog beloofd.
Ik hoef geen binnenbak, heb liever een echt goede buitenbak. Binnenbak vergt nog meer onderhoud omdat het daar niet regent en het toch in de zomer gesproeid moet worden.
Heb je al terug ge-pbt, maar even klein overzichtje voor de geïnteresseerden.
Ik rijd bij Equus(hhw-noord), verder heb je iig nog Alcmaria Hippix(schoorl), Harenkarspel(waarland), Nibbic Hippics(blokker). Geloof dat Harenkarspel weer iets duurder is. Bij al deze verenigingen heb je korting op het startgeld op de eigen concoursen voor zover ik weet. Gewoon kijken waar je het meeste rijdt dus
Misschien vergeet ik er nog wel een aantal, maar alle RV's zijn relatief goedkoop en alles volgens KNHS-reglement. LR's zijn wat meer gezeur, maar leuker als je voor de gezelligheid van een vereniging gaat... Ik vind het een drama als ik verplicht in tenue moet en alles via secretariaat moet regelen, anders was ik wel weer vuurtorenlid geworden.
Dat probleem speelt idd al jaren Kleintje. Ik reed in de winter altijd dressuur op het strand Ben blij dat ik een goede buitenbak heb thuis
Ik moet echt nodig naar bed, maar ben helemaal hyper Snap er geen barst van, vandaag eerst aan de pomp gewerkt en toen tot kwart over acht op stal bezig geweest. Was kwart voor tien thuis Ik zou toch gewoon moe moeten zijn. Heb net nog mijn zadel en hoofdstellen vast gepoetst voor zaterdag, beenbeschermers en laarzen meteen meegenomen. MOet morgen al om kwart voor vijf op, ben al weer om een uur of zes op stal morgenochtend Wel leuk om mee te gaan op concours, maar dat opstaan...
Die binnenbak kunnen ze hoogstwaarschijnlijk wel vergeten, bij ons wilden ze namelijk ook een 2e binnenbak maar daar werd absoluut geen toestemming voor verleend omdat er een bouwstop is in Huisduinen. Wanneer ze Tesselaar wel toestemming geven lijkt het mij dat ze de regels overschrijden en wij dus ook een 2e binnenbak moeten krijgen.
Niet dat het mij wat uitmaakt, ben straks toch paardloos
Wat is zeker? Bruin heeft geprobeert een vergunning voor een 2e binnenbak te krijgen en dat is niet gelukt, dat is wat ik zeker weet. Dit was wel iets van 2 jaar geleden, misschien dat ze nog een poging gaan wagen?
Zo, ik was er ook weer even! Ik was lekker een weekje weg naar Zuidoost Friesland, men wat staan er daar veel paarden zeg. Echt een hele mooie paardrijke omgeving!
@Gomir: ja haha Nik is een heuse Amethyst, en vooral dat Nimmerdor-bloed daarin vind ik zo gaaf. Dat was nog eens een hengst.
Ik ga nu eerst eens even een heleboel pagina's bijlezen, want ik heb een hoop gemist in een week tijd! Dat Inita weggaat bijvoorbeeld, en dat het dak licht is boven Nik d'r stal als ik straks naar d'r toe ga! Ik ben zo benieuwd of ze blij is om me weer te zien. Zal wel niet hihihi.
heb heerlijk gereden in jullie buitenbak. Alleen wel vaag. Gisteren wezen vragen, toen kostte het 3 euro, en vandaag wilden ze er opeens 5 euro voor vragen. Sja....
Dat is manege Bruin.... niet altijd even duidelijk zeg maar.
Van de binnenbak weet ik van een insider (ja, een echte) dat als Tesselaar toestemming krijgt, manege Bruin dan ook een tweede binnenbak mag bouwen. Zo is dat destijds met de hele rataplan afgesproken. Maar ja... krijgen vast geen toestemming.
Zo en nu ben ik wel even benieuwd Leonoor of je nog voor me gespioneerd hebt??
Laatst bijgewerkt door 4EverHobbes op 29-07-05 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil ook wel een keer meerijden hoor DeedeJee Gooi ik Otje wel op de trailer voor het eerste stukje ipv onder de man
Ben net terug van concours MOrgen zelf rijden dus zo even de paarden klaar maken en dan maandag weer groomen Ach, in september kan ik weer uitrusten in de collegebanken (en maandag hoef ik pas om half zeven op stal te zijn )