Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:34

l0rdJ schreef:
uhm nee, het is bij boer mijer, Als je vanaf de manege linksaf en dan zie je vanaf de dijk de caravanstalling(die is daar ook) staan.
Er staat wel een quarter maar dat is geen schimmel hihi. Het is ook de enige boerderij waar je in een keer naar beneden gaat stijl en zeg maar niet met 2 inrijdingenpadenikweetniethoedat heet

Het is de stal van Marjolein de Wit en het heet Stal van Weremere

slim van me Tong uitsteken Er zitten hier ook gewoon te veel stallen op elkaar, je ziet hier meer paarden als koeien bij de boerderijen staan de laatste tijd.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:35

even offtopic: Heeft iemand ZaanZone ??

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:36

Hackie schreef:
even offtopic: Heeft iemand ZaanZone ??

nee hoezo?

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:37

Sjorsie, haha ja inderdaad de koeien sterven een beetje uit op de dijk:)
Ik heb trouwens gister heerlijk met sanne buitengereden eerst vanaf stal samen met lord naar de manege sanne en miranda opgehaal en toen lekker rondje zaanse schans gedaan heerlijk! moeten we ook eens met een grotere groep doen lijkt me echt leuk! Die van mij ging alleen elke keer bokken omdat hij ze niet bij kon houden daar werd hij pissig van maar gelukkig zijn zijn bokken heerlijk om uit te zitten:)

Hackie ja dat heb ik Sw33ty_LoV3 maar ik ben de bijna nooit meer op

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:39

l0rdJ schreef:
Sjorsie, haha ja inderdaad de koeien sterven een beetje uit op de dijk:)
Ik heb trouwens gister heerlijk met sanne buitengereden eerst vanaf stal samen met lord naar de manege sanne en miranda opgehaal en toen lekker rondje zaanse schans gedaan heerlijk! moeten we ook eens met een grotere groep doen lijkt me echt leuk! Die van mij ging alleen elke keer bokken omdat hij ze niet bij kon houden daar werd hij pissig van maar gelukkig zijn zijn bokken heerlijk om uit te zitten:)

pfff...jaloers Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:42

ohja jij kon nog niet rijden sorry, ag als die van mij over 3 jaar groot is mag je wel een keer, alleen ja jammer dat die van jou dan ook al groot is:P
Je jat gewoon een keer een paard, en dan ga je gewoon mee haha, of gezellig op de fiets:) hoe meer zielen hoe meer vreugd

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:42

hoooi allemaal:D
Zo ik kom weer terug van me werk en gelijk weer een boel bij moeten lezen:D

@Renskuhh: Ik heb nav verzorgt en heb geloof k nog wel ergens dr nummer Lachen
zal even voor je zoeken:)

@sjorsie: Gezellig dan sta je bij mij op t land:D
Vandaag was ik even naar uhm toe gegaan en toen gingen sam en esther nina op t land zetten
bruno ging gelijk naar ze buurvrouw toe:P
Jammer dat hij abl niet kent..
anders konden ze samen spelen hahaha

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:44

l0rdJ schreef:
ohja jij kon nog niet rijden sorry, ag als die van mij over 3 jaar groot is mag je wel een keer, alleen ja jammer dat die van jou dan ook al groot is:P
Je jat gewoon een keer een paard, en dan ga je gewoon mee haha, of gezellig op de fiets:) hoe meer zielen hoe meer vreugd

ik zie het voor me rijd ik over de dijk, kijkt iemand, he dat is mijn paardje toch, ik???...nee hoor Bloos Haha! dat zie je helemaal verkeerd, maar met de fiets zou kunnen. Haha! Haha!

@ sannij 16: staat Nina dan ook bij ons, niet gezien?
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 07-07-06 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:45

ik heb zaanzone maar dat wist je geloof ik al??
Sanniiy_ is hem Lachen

enne lordj ik ga iniedergeval niet meer met een grootte groep komt veel ste veel elende van heb ik toen gemerkt met rondje jager;)

@sjorsie: Je moet zeker een keer mee en anders ga je toch een keer mee om foto;s te maken:P
altijd handig haha
of je gaat mee op nina:)
hehe

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:46

sjorsie schreef:
l0rdJ schreef:

ik zie het voor me rijd ik over de dijk, kijkt iemand, he dat is mijn paardje toch, ik???...nee hoor Bloos Haha! dat zie je helemaal verkeerd, maar met de fiets zou kunnen. Haha! Haha!

Hahaha nee hoor niemand die dat ziet;)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:47

Sanniiy16 schreef:
ik heb zaanzone maar dat wist je geloof ik al??
Sanniiy_ is hem Lachen

enne lordj ik ga iniedergeval niet meer met een grootte groep komt veel ste veel elende van heb ik toen gemerkt met rondje jager;)

@sjorsie: Je moet zeker een keer mee en anders ga je toch een keer mee om foto;s te maken:P
altijd handig haha
of je gaat mee op nina:)
hehe

Had eerst een ouwe, die is foetsie, nou een nieuwe, (helemaal nieuwe hotmail aan gemaakt) is die ongeldig Boos!

sopper

nOu als je dat nummer hebt moet je even pb'en, denk je dat zij nog een verzorgster zoekt? (aangezien Ginny volgende week weg gaat, diana zij dat ik die misschien kon doen)

En m'n zaanzone is sopper

Hackie

l0rdJ schreef:

[/quote]

Hahaha nee hoor niemand die dat ziet;)
[/quote]

Staan zoveel haflingers (wel zielig van Oran btw Ach gut )

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:48

haha sanne, met een grote groep bedoel ik een man of 5/6 valt dus klein beetje mee toch haha

ik bedoelde trouwens niet bij boet mijer sjorsie maar bij boer heitema zat even met de vorige stal in me hoofd

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:49

@sjorsie: uhm jah ik was er vanmiddag even en toen liepen ze langs me met nina toen bleef esther met me praten enzo
en sam liep verder met nina en ze zeiden dat abel dr al opstond maar die heb ik niet gezien:P
haha]
maar ik sta erom bekend dat k blind ben Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:50

uhm sanne en blind, nee dat kan dus echt niet he:P

*duikt weg voor een klap

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:52

Sanniiy16 schreef:
@sjorsie: uhm jah ik was er vanmiddag even en toen liepen ze langs me met nina toen bleef esther met me praten enzo
en sam liep verder met nina en ze zeiden dat abel dr al opstond maar die heb ik niet gezien:P
haha]
maar ik sta erom bekend dat k blind ben Lachen

dan denk ik dat ze dat zelf hebben gedaan want ik had van Grardus allen toestemming om Abel op t land te zetten waar hij nu staat, die bolle haflinger moest maar terug naar het boompje Haha!

wat is er dan met Oran?

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:53

@Renskuhh: Chantal zoekt geen verzorgster anders had ik er niet mee hoeven stoppen;) als ze niet kan belt ze mij of een ander meisje op maar z staat nu op t land en wordt er niet meer naar omgekeken beetje sneu voor dr maarja ze is t gewent..

@Lordj: Nee daarmee ga ik al helemaal niet toen wij naar jagers waren toen waren we met ze 4en
dusss Lachen jullie kunnen vast ook wel zonder mij toch Haha! mijn paard wordt dan kwaad en hij moet voor op lopen en je hebt met een grootte groep snel dat elk paard voorop wilt gaan lopen Knipoog

@Hackie: Dat is wel minder van je email :S

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:54

@sjorsie: Ze zeiden dat ze het gevraagt hadden maar t zal verder wel dat is hun probleem en niet de mijne enne oran heeft een peesblessure opgelopen op t land

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:56

haha bedoel je met nina die bolle? nee joh die iis broodjemager haha, maare dus hebben ze hem er zomaar opgezet?

ze vragen echt nergens om dat iriteerd me soms echt.......

Sanniiy16: dan laat je hem toch voorop lopen Vork naja we zien het wel, met ze 3en ging wel prima toch geen problemen tenminste niet dat ik merkte, hij loopt alleen wat snel maarja dat ben je nu wel gewned toch Haha!
en tuurlijk kan ik niet zonder jou haha, die van mij wil iedergeval niet voorop dus das der al 1 minder haha ze houden maar rekening met jou de koning bruun

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:56

Sanniiy16 schreef:
@sjorsie: Ze zeiden dat ze het gevraagt hadden maar t zal verder wel dat is hun probleem en niet de mijne enne oran heeft een peesblessure opgelopen op t land

dat is naar voor Oran, Nelson had ook een flinke vleeswond zag ik vanavond, soms gaat het er wel erg hard aan toe op het weiland Extreme duivel

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:58

l0rdJ schreef:
haha bedoel je met nina die bolle? nee joh die iis broodjemager haha, maare dus hebben ze hem er zomaar opgezet?

ze vragen echt nergens om dat iriteerd me soms echt.......

dat bedoel ik, ik heb er een beetje genoeg van met ze, ze zoek het maar uit voortaan.

o0oJamieo0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:58

@ hackie ik heb ook zaanzone Knipoog jamiejj is de mijne

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:59

boompie heh Lachen
mandy staat daar en die valt iedereen aan

enne annique het ging gister ook prima!!
maar ik as toen naar jagers ook niet echt met serieuse mensen dus dan heb je het snel
ik wil best met een groep naar buiten maar die moeten wel rekening houden met andere;)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 22:00

Zal iedereen ff toevoegen (na een dikke omweg)
weer zz mijnes is trouwens: Joyccee__ Knipoog