vooral sweetyvolgens mij ben ik echt de enige die nooit op penotti heeft gereden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vooral sweety

haha
haha
Quidou schreef:Ja die foto's van die fotograaf! toen reed ik op Skippy.haha
k heb die foto's hier ook nog, en toch ook van alle lessen.. die staan nog steeds in de kantine.haha
Geen idee of je die nog zou kunnen achterhalen Tessa.

Kinee_ schreef:Lavina, ik vond haar zó leuk maar zó eng.
Ze was 'zó groot' hahaaha!
En Cherocco was ook zó'n liefje. Deed geen vlíeg kwaad!! Kan me nog wel herinneren dat als ik op Cherocco mocht, dat ik heel blij was omdat ik dan 'Langer en eerder mocht galoperen dan de rest' want bij Cherocco moest je na 10 minuutjes eventjes aangaloperen om hem los te krijgen omdat hij zo stijf was!
Charmotte schreef:volgens mij ben ik echt de enige die nooit op penotti heeft gereden
maar verder in de les nooit er op gereden..

Saar4 schreef:Ik ben in 1995 weggegaan omdat ik een eigen pony kreeg. Een veulen van Jolanda en ik ben er nu bijna 12 jaar later nog heel erg gelukkig mee!
Blueberry schreef:Volgens mij ingeslapen maar wel omdat ze echt heel erg oud en op was. Voor zover ik weet niet ziek nee

Mariel89 schreef:Blueberry schreef:Volgens mij ingeslapen maar wel omdat ze echt heel erg oud en op was. Voor zover ik weet niet ziek nee
ja ingeslapen samen met penotti, maar ze was wel ziek. at ook niet meer enzo...
Saar4 schreef:Kent iemand trouwens de pony Black Power? Die heeft tot april/mei 1996 bij Roel gestaan. Daarna is ze via mij verkocht.
En kent iemand Joely, vosje van 1.42m? Kleindochter van Jolanda.
) 
Charmotte schreef:en kent niemand dan mickey?? (zwart welshje)