manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 19:06

ik vind een enge film wel leuk! lekkr griezelen! *LOL* maar friends mag ook wel hoor cis Tong uitsteken
wel jammer van je latijn (miss wordt de norm nog zo aangepast dat je een super cijfer hebt? kan tog? wanneer moe je beslissen of je t laat vallen? wel balen, doe je al 5 jaar latijn moe je t laten vallen vanwege zoon stom examen)
en idd de ruiters hebben deze week gwoon geen leuke paarden (die zijn voor ons! GnaGnaGna!)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 19:38

Ik heb ook 4 seizoenen sex and the city... das ook altijd leuk om te kijken! Enneuh friends vind ik ook prima hoor!
Ik zat vandaag met Bianz in de bus + trein en ze zei dat ze waarschijnlijk ook mee gaat... tenminste als t lukt (ivm school enzo)...

Ik heb gewoon echt spierpijn van gisteren, het ging wel erg goed! We hebben het appayeren geoefend en tging al best goed, ze snapt nu wel wat de bedoeling was. Op een gegeven moment ging ik galopperen en toen deed ze erg druk met dr hoofd... zat dr tong dubbel! Tsja hoe ze dat had gedaan? Toen ging t even goed en toen begon ze weer raar te doen... toen zat dr tong over dr bit en had ze erop gebeten... echt zonde... allemaal bloederig slijm :S! Ik heb dr maar een extra kusje gegeven!

Ennnnn natuurlijk niet te vergeten:
ANNEMIJN gefeliciteerd!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:03

Heejjjj Annemijn gefeliciteerd ma ja heb gggeen zin om te typen niemand antwoord toch terug dus doeegg xxx denice

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 09:37

Zo zo, nog niemand op bokt geweest vanmorgen?! Lekker weer vandaag, moet pas om half 4 beginnen met werken, dus ga lekker van de zon genieten! Jullie ook!?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 09:39

Pff, kom net uit de slaapdienst => half 7 op...erg vroeg! Slapen
NEL: 4 weken weg van de zaterdag?! Hoe moet dat nou? Vind ik echt niet leuk! Huilen Dan moeten we van deze zaterdag maar een extra leuke maken! En het is ook Alida haar laatste keer, dus die wil ook vast nog ff leuk rijden. Maar ik dacht trouwens dat jij die valideles ging geven.....nou, we zullen je missen hoor! Wanneer ging jij nou met vakantie?
En we hebben altijd onze stapavond nog! Clown
Erg rot al examens als ik het zo hoor....maar nog even doorbijten mensen, jullie kunnen t! En dan kunnen we straks lekker feesten! Go jij! Go jij!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 11:04

Tuurlijk ga ik van het zonnetje genieten...ga zo lekker naar t strand!!! Haha!
Kunnen we niet op buitenrit morgen?! Pling

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 14:36

O ik zal het vragen aan joyce of we een buitenritje mogen maken, maar niet naar het strand want dat mag niet meer he!
Dus dan maar het bos naar zoutelande!
Ik ga 18 juni op vakantie tot 25 juni.
Die valide les was ook de bedoeling dat ik die zou blijven geven, maar dan moeten ze me wel inroosteren, heb het al tegen die kids gezegd en ze balen ontzettend dat ik ze geen les kan geven!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:20

Thirz schreef:
Tuurlijk ga ik van het zonnetje genieten...ga zo lekker naar t strand!!! Haha!
Kunnen we niet op buitenrit morgen?! Pling

Ik bedoel natuurlijk zaterdag...ben een beetje de dagen kwijt geloof ik Bloos ! Maar het bos zou natuurlijk ook top zijn, ook lekker voor de paarden, want in de warme, stoffige bak rijden is ook nie alles! Clown Enne, dan ga jij toch wel mee he! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 17:05

*LOL* ja buitenrit! buitenrit!
en idd een lekkr stukje bos vin ik ook nie erg hoor! dus Nel je moet maar ff een emmertje mee nemen naar joyce.. zeggen dat t al zo lang gelee is enzo Gaaaap
*bedankt Bar en denice*
(wat moet ik antwoorden denice?)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:41

ik zou het ook heeeelemaal niet erg vinden om op buitenrit te gaan Haha! Ff lekker alle stress weg enzo.
@bar: heb jij een blond paardje ofzo (ik ben zelf helemaal niet blond dus daarom durf ik het wel te zeggen Haha!)

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:57

Thirz schreef:
Als de bonte avond is afgelopen en de uitslag bekent is gemaakt (lees: als wij hebben gewonnen!! Knipoog ), dan gaat de bonte avond nog verder in een feestje met leuke muziek enzo! Toch Nein?!

jaaah Haha!
en wij gaan echt wel winnen, vorig jaar gingen wij ook winnen Haha!
maar toen hadden we ook echt met 30 punten verschil gewonnen ofzo
marit, ik, ien en jo wij waren de fanatiekelingen Tong uitsteken
echt heb nog nooit zo veel klusjes gedaan in 1 week Haha! haha

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 09:07

ja idd.. lekkr weg met de paardjes (vooral goed luisteren naar de vogeltjes en lekkr kletsen Pling , maar vooral niet denken aan wiskunde en biologie Verdrietig )
Ik wou dat die flut examens voor bij waren... Huilen
maar glukkie is t bijna weekend (zodra ik me door natuurkunde heb weten te slepen Boos!) en dan kan ik weer lekkr naar de paardjes ipv naar de gymzaal...
(nog 3 te gaan >> natuurkunde, wiskunde en biologie.. Dromen )

en wij gaan deze keer natuurlijk weer winnen Go jij! Go jij! tog Nein en bar en cis en uh... wie vergeet ik nou... owja Thirz Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:44

Ja als we op buitenrit gaan, dan ga ik natuurlijk mee, anders is het niet leuk natuurlijk!!!!
Anders wordt het een stap buitenrit en ik ben altijd in voor een "galopje"............

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 10:47

Ik wil niet te hard in galop hoor...dat vind ik eng! Clown
Nee hoor, scheuren maar! Ik denk eigenlijk dat het niet zo druk is, want het is morgen "Funpop" (voor de gehandicapten), dus daar zullen er wel een paar naar toe gaan...
Enne Bianz: je feestje was top hoor, al spierpijn van het klokje?! Knipoog En mn pa vond het geweldig dat je bij de gezonde zaak ging werken!!! Hihi Clown

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 18:01

nou ik geloof niet dat ik het erg zou vinden als het morgen niet zo druk is met die hitte! Ik ga trouwens om 12 uur naar huis en dan kom ik weer terug om te rijden. (ik moet namelijk ook nog wel even leren Haha!)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 18:07

Hello hello,
Ik ben naar t strand geweest en ik ben nu echt rood/bruin en kheb het ontzettend heet! Het was zo warm dat ik zelfs in de zee heb gezwommen, en die was 14 graden! Ik kreeg wel een beetje kramp maarja! En er waren allemaal baby kwallen, die zijn evengroot als een knikker en heel glibberig. Ze waren ook echt knikkervormig, en ze prikten niet. En als je ze terug de zee in gooide stuiterde ze op de golven, wel lachwekkend!

Ik ga zo ff shaar rijden, hopen dat ze t niet te warm heeft... auw mn kuiten zijn verbrand, dat wordt nog wat!

Enneuh iedereen nog succes met leren!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:21

Heej mensen vandaag was het warm maar toch was ik naar paardoes gegaan en 3 keer raden wat ik gedaan heb .... ik mocht mee een klein buitenrittje naar het viaducht (of heo je het ook schrijft) ik mocht mee op nanda en Gijs en Mistral waren ook nog mee en nel ging op mij fiets mee Nanda was wel braaf alleen was er sterk de heenweg viel wel mee maar de terugweg waS ze nog stouter en dus mocht ik achter mistral dus Gijs mocht voorop:P maa ja toen we terug gingen kwam er een scooter en daar schrok ze van en ging de berm op en draafde nog stukje en evenlater nog een keer bij fietsers voor de rest was het wel leuk en toen we terug in de bak kwamen gingen we ff draven en een klein rondje galopeeren was echt leuk Nou dit wil ik ff kwijt Nel dank je wel dat ik mee moch nou dit was het weer xxx denice

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:34

Daar was ik weer! Haha!
Annemijn: leg je fototoestel alvast maar klaar, want we hebben een longeersingel gevonden....dus Luna mag volgende week aan de dubbele longe, hihi, ben benieuwd Knipoog Dan kan bokt meegenieten van onze kunsten...ga ik vragen: doe ik het goed of niet?! Clown
Buitenrit was toppie, we hebben genoten! (ik dan ten minste!) Nu nog een keertje springen he!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:51

waar was dat ding dan? In de zadelkamer zijn we m toch echt niet tegen gekomen...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 20:01

Citaat:
Buitenrit was toppie, we hebben genoten! (ik dan ten minste!) Nu nog een keertje springen he!

*LOL* *LOL* ok doen we dat de volgende keer Vingers aflikken haha maar de buitenrit was idd helemaal toppie! ook dat kunnen we nog wel een keer doen *LOL* (kan mariekje op myra, ga ik wel op indy.. <ofzo>)
en ik zal um klaarleggen (en ik zal alvast mn ouders laten weten dat ik um mee neem, kunnen ze er alvast ff over nadenken Lachen )
haha bar! thirz en mariekje dachten ook ff naar t strand te gaan (kwamen ook gekleurd trug Tong uitsteken)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:11

Ladylada schreef:
waar was dat ding dan? In de zadelkamer zijn we m toch echt niet tegen gekomen...

Hij was dus wel in de zadelkamer....verstopt op een geheim plekje! Tong uitsteken Ik de hele middag met Nel lopen zoeken...

En gelukkig was het kado voor Annemijn geslaagd, had al lol toen ik t kocht, hihi! Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 20:27

ik had lol toen ik t openmaakte!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:47

LuMy schreef:
haha bar! thirz en mariekje dachten ook ff naar t strand te gaan (kwamen ook gekleurd trug Tong uitsteken)

Jaa, auw auw! Ga me nu ff insmeren met aftersun... Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 12:06

Ik vond de buitenrit ook leuk, had nooooit gedacht dat er in Nicole ook wat pit zat!
Maar blijf toch maar bij voice!
Ik heb overal muggebulden op mn benen en brandnetel plekjes op mn enkels van de buitenrit, het bos was wel volgroeid maar onze paarden hebben even geholpen met maaien...
Heb zin in zaterdag, moet eerst nog naar een verjaardag en daarna kom ik door naar jou thirz, kan pas na 21.00 uur!
Is niet zo laat toch?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:24

Pfff, vandaag weer hard moeten werken....al die duitsers Hamer hihi!
Moet zeggen dat ik geen last meer heb van die brandnetels, alleen gister jeukte mn benen heel erg! Maar na 9 uur is prima hoor, kan ik me nog ff voorbereiden op jullie komst Clown ...en daarna kunnen we nog ff leuk tv kijken ofzo!