Ik zag op facebook dat er 2 plekken in de tweede westernweek waren vrijgekomen. Dan is het zo rot om noet te zeggen dat ik kom. Is gewoon nog niet verstandig om nu al dat niveau te rijden. Stappen zou wel gaan maar moet er niet aan denken om te draven auwtsj
Ja ik zag het ook Andrea. Ik kan het nou niet betalen en ben komende tijd ook ontzettend druk. Nou met terug uit Frankrijk. Dan komende dagen/weken veel afspraken staan. En dan in augustus zelf 2x ponykamp begeleiden.
Bij manege bij mij in de buurt. Ben daar een paar keer wezen vrijrijden en toen gevraagd om les te gaan geven en ponykamp te begeleiden. Dus nou eerst 16 tot 21 augustus een kamp met kinderen van diverse leeftijden en dan daarna een mini kamp met kleinere kinderen. Dat is 3 dagen. Kunnen ze wennen.
Ik ben net dikke week terug van kamp leiding zijn & daar was een meid met een fp trui. Beetje lopen kletsen & aan het einde vd week ook met haar moeder. Zij blijkt met ons in herfst 2011 op kamp te zijn geweest. Dus dames van herfst 2011, kunnen jullie je Inge herinneren? Beetje stil meisje?
Ik heb zo veel zin in kamp! Nog maar twaalf daagjes. O.o dat klinkt zo kort. Maar nu zit ik lekker in Frankrijk (voornamelijk in het zwembad en de rievier ) en morgen gaan we 3uur paardrijden
Yeah! Ik heb er zin in! Woensdag ga ik weer naar huis vanuit Frankrijk, dan twee weekjes werken en zo goed mogelijk nog aan school werken (ja i know in de vakantie...maar kan helaas niet anders) en dan lekker een weekje kamp!
Ja gaat goede kant op. Genezen duurd wel even helaas. Minimaal 6 weken en zit woensdag op 4 weken. En dan nog minimaal een jaar voor al het gevoel terugkomt.
Maar ziet er al goed uit. De wonden beginnen minder te lekken en er begint een mooie vorm in te k9men dus ben tevreden. Mag nog steeds niet alles doen.
Autorijden bijvoorbeeld en nu ik gedweilt en hezogen hebt in huis ben ik al kapot.