Heei,, even een verslagje hoor vanuit Turkije. Nou vanacht gevlochen, ging wel, daarna koffers ophalen, en ja hoor natuurlijk kwam mijn koffer niet opdagen. Na lang wachten kwam mijn koffer als aller laatste, toe naar de bus toe, in de bus bijna 4 uur gezeten, want de buschauffeur was de weg kwijt, eindelijk hier, was kei warm nu 45 graden pfff. Ff naar zwembad gegaan, enzo en ja Tuuurlijk gaat ook nog eens mijn bikini kapot, dus ik zit nu in me gewone kleding(korte broek en topje ) bij de receptie het heet te hebben, en ja morge ook want morge gaan we Savonds pas naar stadje, dus dan pas nieuwe bikini, en ja ook ruzie gehad met me oma, over wat IK allemaal wek niet verkeerd dee, en het leukste is dat ik ook bij haar op de kamer slaap gvd,
Dus vakantie begind goed *kuch*
Ik vind het wel weer mooi geweest, en mij betreft pak ik zo het eerst vliegtuig naar holland, maar ja,
Ti's hier wel lekker warm enzo, en gewoon leuk gehad gistere avond, en vanochtend toen dracht ik, ik ga maar eens van de glijbaan, zo een stijle, een luchtbed gekocht om dan daarmee van de glijbaan te gaan, ook een paar keer gedaan, en toen ging ik zonder, en ja hoor voet bleef halen, zit ik hier met een gekneusde voet waar ik niet op kan staan