Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wieldop schreef:Wat erg van alle drie de paarden maar in het bijzonder Iemus. Het gaat me toch wel aan mijn hart - was zo'n lief beest! Bijzonder ook dat jullie hem de kans hebben gegeven, maar dat heb ik al eerder tegen je gezegd.
Fox en Kenny waren extreem geliefd in mijn tijd, denk dat dat onveranderd is.
Aantal maanden geleden nog op HCB geweest. Ik verbaasde me toen al over hoe weinig paarden er nog over waren en dat de manege zo'n andere invulling heeft gekregen. Het is niet meer HCB zoals het was.
chillibean2 schreef:Hallo hallo ik heb niet het hele topic gelezen, maar begrijp ik goed dat HCB een doorstart heeft gemaakt. Ik heb er een tijd lesgegeven en heb veel bekende namen van paarden en pony,s voorbij zien komen in dit topic. Had niet verwacht dat het zover zou komen. Vroeger was het er echt zo leuk. Ik heb er ook met zoveel plezier gewerkt en mijn paard stond daar echt kei goed. Hebben ze nu ook een pension gedeelte?? Zou er zo weer terug gaan......
miss_lizje schreef:Een vraagje voor de mensen die er zelf staan:
Ik heb "in de wandelgangen" rondom barendrecht/rotterdam etc. gehoord dat er mogelijk binnenkort officele KNHS wedstrijden komen. In hoevere klopt dit? Aangezien er in de agenda op de website inderdaad een volwassenen KNHS wedstrijd staat. Is dit voor echte winst? Of valt dit onder onderlinge wedstrijden?