Ondanksda t ik eigenlijk gestopt was met wedstrijden, ga ik 17 februari weer een keer rijden. Op het jonge paard van mijn vriendin. F4 leuleukleuk.. haha ik heb mijn stempels al lang. Maar ik doen voor spek en bonen mee.. wegens iets te fanatieke moeders, die alles en iedereen de schuld willen geven aan het niet zo beste rijden van hun kinds.. ach ja zonder punten is net zo leuk. Want ik doe op behalve jork, ook mee op roos, daar mee ga ik f 5 mee rijden, want ik wil alles vol hebben met stempels, haha.. sommige mensen willen als doel, zo hoog mogelijk komen, ik probeer alles vol te k rijgen.. haha. Want na f8 vind ik het niet meer leuk.. en ik kan het rijden van wedstrijden niet missen. .Haha
Vind je het na de F8 niet leuk meer nee? Wat dan? Leuk dat je nu op jonge paardjes mee kan doen, is al hele uitdaging.
Ik ga zaterdag denk ik even in de les proef oefenen, als dat goed/redelijk gaat dan ga ik ook met een jonkie ( ze is 5/6 maar nog erg wiebelig en gevoelig) meedoen, alleen dan in de F11
Bij ons is iedereen, zeg maar heel gedreven, en ik doe mee voor de gezelligheid. Niet ego bedoeld maar omdat ik op zaterdag ochtend help, heb ik een hoger niveau dan de meest die pas twee jaar rijden. Maar toen ik in de f9 kwam, kwamen ze gewoon naar me toe: je denkt toch niet dat je weet van me wint beginnertje, en dan staat we een vrouw voor je van om de 50. Die geregd vorige keer niet kon hebben dat haar 9 jaar rijdende dochter, van mij verloren had. Kijk ik weet wel gewoon negeren. Maar dan zijn wedstrijden niet meer leuk.. en de enige reden dat ik wedstrijden rijd is omdat het zo gezellig is.. dus nu rijd ik of voor spek en bonen mee. Of ik daar stempeltjes. Of ik help met het de organisatie. Die mijn hulp ook wel kunnen gebruiken. En dat is WEL gezellig. . Snapje?
Balen zeg! Lijkt me voor jou juist leuk om hogere proeven te gaan rijden, maar als het inderdaad zo moet... Ze kunnen het gewoon niet hebben
Gelukkig bij ons geen last van. Wel dat de kinderen (naar mijn mening) veel te snel gaan en idd zo hoog mogelijk willen komen, maar als je ze dan wat uitlegt over niveau en indeling van de dag (moeder en ik zitten ook in organisatie) dan begrijpen ze vaak wel wat je bedoelt.
Ach als ik dan ooit f20 haal met alle stempels dan is dat extra knap.. haha. Ik verdiep me eigenlijk voor al in de onderlinge freestyle wedstrijden, daar in heb ik al wel hoger niveau . L2 dus dat gaat lekker.. haha maar dit is een fproeven topic dus daar zal ik het maar niet over hebben.. haha
Ik twijfel welke proef ik zondag ga rijden. Ik ga op een jong paardje die nog niet op F11 niveau zit, maar ik wel. Misschien dat ik wel een F6/F8 ga rijden...