The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 19:44

Dan mag je tenminste zonder een "coach" erbij rijden. Mijn rij-instructeur had er helemaal geen zin in, omdat hij ze gewoon te jong vind om goed op te pikken in een les. Vind het zelf een beetje dubbel aan de ene kant goed andere kant gaan die jonkies denken dat ze auto kunnen rijden en gaan dan misschien alsnog zonder "coach" in de auto en dan gaat het natuurlijk nog veel eerder mis, en die sukkels zijn er altijd die dat doen...

Ga je ook op wintersport?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:00

Geen geld.. :P
Nu heb ik gelukkig OV en heb 'm in Wageningen niet zo hard nodig, maar 't zou toch wel handig zijn! :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:01

Ik heb het ook niet nodig en mag thuis toch niet zomaar de auto mee xD maar het is wel leuk om te hebben voor die ene keer dat je mag rijden :P

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 22:59

suikermeisje schreef:
Dan mag je tenminste zonder een "coach" erbij rijden. Mijn rij-instructeur had er helemaal geen zin in, omdat hij ze gewoon te jong vind om goed op te pikken in een les. Vind het zelf een beetje dubbel aan de ene kant goed andere kant gaan die jonkies denken dat ze auto kunnen rijden en gaan dan misschien alsnog zonder "coach" in de auto en dan gaat het natuurlijk nog veel eerder mis, en die sukkels zijn er altijd die dat doen...

Ga je ook op wintersport?

Jaaa, gaan ook dit jaar weer :D jij ook? Kan ik mooi binnekort me boardje en schoenen uit gaan zoeken *\o/*

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:52

Ik heb voor mn verjaardag van over 10 min al 6 theorielessen voor auto gekregen :)

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:53

En ik doe idd geen clubles, rijnruiters he ;)

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 01:29

Nu heb ik een cadeautje :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 07:12

gefeliciteerd hoor Lakkie! :P
theorielessen heb ik nooit gevolgd, vond ik van die onzin en heb het ook niet nodig gehad.
Hebben rijnruiters helemaal geen clublessen meer? Heb jij er gereden toen Bianca daar nog les gaf, is al lang geleden hoor.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 08:10

Haha dankje :p

Ik vind t wel handig, hoef ik zelf minder thuis te doen ;)

En nee alleen mennen, was idd vroeger met bianca maar dat had ik toch niet gewild met bel.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 08:38

Gefeliciflapstaart lieve Emmaaaaa <3

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:37

Gefeliciteeeeeeerd Emmaaatje <3 :)

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 10:11

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd Emmaaaa *\o/*

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 10:16

gefeliciteerd emma!

ik ga voor het eerst op wintersport dus ik moet beginnen met skieen :) ik zie er super erg tegen op en heb er nu ook echt nog geen zin in

@thamar, ik heb alleen 1 week kerstvakantie (of ik moet al mijn tentamens halen dan heb ik 2 weken vakantie) verder heb ik geen vakantie, dus moeten we nog even kijken of we meekunnen op wintersport. (misschien gaan we een halve week mee)

verder heeft het eigenlijk geen zin om om je 16e al een rijbewijs te mogen hebben, je blijft toch altijd van iemand afhankelijk :) als ik het had gemogen had ik nog niet eens met mijn vriend erbij mogen rijden.. ik had het wel beter gevonden als ik na mn examens al had kunnen lessen, nu zit ik hier in utrecht en moet ergens tussendoor nog mn rijbewijs halen.. niet erg handig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 10:54

Emmaa nog een keer gefeliciteerd! :))

Ik ben nog nooit op wintersport geweest, maar ik denk ook niet dat ik er talent voor heb. :')

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 10:57

nouja ik vind het normaal zulke dingen wel super leuk. maar ik ben echt de enige die niets kan. de enige die dus ook op les moet. en dan zegt vriendlief: ja dat hoeft maare een paar dagen daarna kun je met de langzamere zoals mijn moeder mee.. hallo, ik ga met JOU mee op vakantie niet met je MOEDER.. want daar heb ik echt geen behoefte aan..

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:05

jongens heb vandaag tentamen en ben verschrikkelijk zenuwachtig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:12

Je kan het Loes! *\o/*

Succes! :*

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:14

ik was er gister ook van overtuigd dat het zeker wel ging lukken maar nu ben ik daar neit meer zo zeker van..
maar het komt vast goed :)

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:25

Gefeliciteeeeeeerd Emmaaaa! <3 *\o/*

Succes Loes!

Ik ga misschien op wintersport maar hoef echt niet haha!
Blijf liever thuis!

Aah ik ben nu voor de 2de dag ziek, hele tijd kramp in m'n buik :oo

Ik heb met dat eerder autorijden met iemand met ervaring ernaast dan kun je net zo goed gebracht worden gehe :P

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:25

Thank you all <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:43

Is wel lekker om dan ff thuis te blijven hoor Claire! Sterkte met je buik! :(:)

Ik ga ff lekker simsen en daarna weer die-hard studiën!

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 14:24

Thaanks hoop dat het snel overgaat, heb nu al 2 weken buikpijn, en sinds zondagavond heel erg, echt stom :oo

Oeeeh sims gehe :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:41

Emmalakkie schreef:
Haha dankje :p

Ik vind t wel handig, hoef ik zelf minder thuis te doen ;)

En nee alleen mennen, was idd vroeger met bianca maar dat had ik toch niet gewild met bel.

nee klopt XD want ik heb er les van gehad, nou verschrikkelijk kwam geen reet verder. Mensen die ook nu bij haar rijden, nou het ziet er niet uit een krom getrokken knol met schoppen... schiet lekker op.

Naja ik heb thuis wat zitten leren en vond het niet erg om met de CD-rom te oefenen. Heb ook niet zo heel veel hoeven leren.

loesje166 schreef:
gefeliciteerd emma!

ik ga voor het eerst op wintersport dus ik moet beginnen met skieen :) ik zie er super erg tegen op en heb er nu ook echt nog geen zin in

@thamar, ik heb alleen 1 week kerstvakantie (of ik moet al mijn tentamens halen dan heb ik 2 weken vakantie) verder heb ik geen vakantie, dus moeten we nog even kijken of we meekunnen op wintersport. (misschien gaan we een halve week mee)

verder heeft het eigenlijk geen zin om om je 16e al een rijbewijs te mogen hebben, je blijft toch altijd van iemand afhankelijk :) als ik het had gemogen had ik nog niet eens met mijn vriend erbij mogen rijden.. ik had het wel beter gevonden als ik na mn examens al had kunnen lessen, nu zit ik hier in utrecht en moet ergens tussendoor nog mn rijbewijs halen.. niet erg handig..

hmm balen zeg, maarja snap wel dat je er opzich tegen op ziet hoor maar het is natuurlijk ook wel super leuk, zou ook een keer graag willen maarja mijn ouders doen er niet aan en ik moet dan maar eens hard gaan sparen voor als ik volgens jaar zou willen (ik bedoel dan over meer dan 12 maanden haha!)

Zou het zelf ook niet gedaan hebben het is niet super handig en je mag toch niet alleen. Mijn oude rij-instructeur zat ook niet op die jonkies te wachten aangezien die vaak toch best wat minder volwassen zijn dan iemand van 18. Op deze leeftijden scheelt het vaak veel qua volwassenheid.

@ Claire: beterschap :(:)

@Loes
vind dat je vriend dan ook wel rekening met jou mag houden eigenlijk en gewoon met jou ook moet gaan skien, anders kun je net zo goed in het huisje blijven ofzo. Zou ook niet echt op mijn schoonmoeder zitten te wachten om daarmee te gaan skien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:25

Jongens, ik heb zojuist mijn zesde en mijn zevende kind gekregen! Ik wilde er eventjes zes maar het was (weer) een tweeling! :')

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:30

HAHAHAH Ruth! _O-

Ik wil ook weer eens simsen maar ik heb alleen sims een en daar ben ik nu echt op uitgekeken :P