Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:Dan mag je tenminste zonder een "coach" erbij rijden. Mijn rij-instructeur had er helemaal geen zin in, omdat hij ze gewoon te jong vind om goed op te pikken in een les. Vind het zelf een beetje dubbel aan de ene kant goed andere kant gaan die jonkies denken dat ze auto kunnen rijden en gaan dan misschien alsnog zonder "coach" in de auto en dan gaat het natuurlijk nog veel eerder mis, en die sukkels zijn er altijd die dat doen...
Ga je ook op wintersport?
Emmalakkie schreef:Haha dankje :p
Ik vind t wel handig, hoef ik zelf minder thuis te doen
En nee alleen mennen, was idd vroeger met bianca maar dat had ik toch niet gewild met bel.
loesje166 schreef:gefeliciteerd emma!
ik ga voor het eerst op wintersport dus ik moet beginnen met skieenik zie er super erg tegen op en heb er nu ook echt nog geen zin in
@thamar, ik heb alleen 1 week kerstvakantie (of ik moet al mijn tentamens halen dan heb ik 2 weken vakantie) verder heb ik geen vakantie, dus moeten we nog even kijken of we meekunnen op wintersport. (misschien gaan we een halve week mee)
verder heeft het eigenlijk geen zin om om je 16e al een rijbewijs te mogen hebben, je blijft toch altijd van iemand afhankelijkals ik het had gemogen had ik nog niet eens met mijn vriend erbij mogen rijden.. ik had het wel beter gevonden als ik na mn examens al had kunnen lessen, nu zit ik hier in utrecht en moet ergens tussendoor nog mn rijbewijs halen.. niet erg handig..