Ja maarja dat heb ik niet...kan wel me hoesje kort stellen dat die om kan....maarja er gaan volgens mij wel meerdere cameras mee dus wel voldoende....en miss neem ik hem uiteindelijk tog nog wel mee hoor...zie nog wel even
ja happy en jazz lijken mij ook wel wat, marije was idd ook heel leuk, two face vink ook wel weer leuk en eigenlijk maar t me niks uit xD zijn dr zoveel die ik leuk vind
haha dus je wilt graag op fifa, dat mag je ook best zeggen hoor Ik denk dat de kans dat niemand op Fifa wil namelijk vrij klein is... whahahaha Iedereen mag zeggen welke m leuk lijken, als we maar neit gaan zeggen "ik gá op..." wie weet staat er al wel n stel voor ons klaar, wie weet mogen we ze weer uit t land plukken haha heb dr iig heel erg zin in!! (nu maar hopen dat ik niet teveel spierpijn heb )
haha nou fifa hoef ik niet, ik weet niet waarom maar dat lijkt me helemaal niks xD ik heb niet zoveel met dat beestje
ja ik hoop ook dat we ze weer uit het land mogen plukken, dat is ook wel leuk want dan komt iedereen op een die die wel leuk lijkt, en heb je niet dat iemand moet op het paard dat overblijfd
Zo even bijgelezen hihihi! Mij lijkt doenja erg leuk. Maar inge lijkt doenja ook leuk dus we kijken wel. Ik vind al de paardjes leuk. Fifa staat er niet Marieke;) slaap lekker meiden xxxx
SsSimonee
Geplaatst: 23-06-11 06:07
mariekeoo schreef:
hahahah:D gezellig simone ga jij zondag ook mee?
Nee helaas
pff het is nog zoo vroeg, moet over 20 minuten de trein hebben richtig de efteling
kim345
Geplaatst: 23-06-11 07:27
L_bonsai_L schreef:
haha ja kan wel zien dat smurf daar familie van is
Ja he, die kop kan smurf ook trekken en ze kan zich ook ontzettend uitsloven