Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 14:53

goedemiddag everyone !!!
we moesten wel iets bijbetalen voor de iets langere reis, iets van 100pp maar ze hebben ons gematst met 60pp
m'n ouders gaan dezelfde reis en wij zijn goedkoper uit dan m'n ouders met de langere reis dus das wel prima dan toch ;)
en als we 1 dag minder waren gegaan zoals hun het nu hadden geregeld hadden we 70pp terug gekregen maar ik vind tussenstop zoo erg ! en zeker als je eigenlijk niet zelf ervoor gekozen hebt !
maar een vliegtuig vertrokken zonder jouw ??!! das wel balen he! kon je dr wat aan doen of niet // meestal zeggen ze dan pech gehad toch ??

Hoe is de verhuizing gegaan met blando en mandy, dames ??
lekker warm dagje ervoor uitgekozen :P paardjes zullen wel lekker moe zijn na de lange wandeling ?? ;)

ik lig al lekker heel de dag in het zonnetje :)
vanavond nog een keertje bbqen en dan morgen weer aan het werk :(
strakkies gaat manlief nog even lekker annanasje halen en meloentje :) heb ik al heel de dag trek in maar de supermarkt gaat hier pas om 4uur open :( (uberhaupt mazzel dat er 1 open is want die is net nieuw, normaal hadden we niks open op zondag :()

Donderdag pas weer naar mn knappe poowny want dinsdag heb ik bedrijfsetentje.. ook wel gezellig ;)

nouja, ik ga de tuin weer opzoeken.. ben wel ff genoeg afgekoeld :P :P hihi

doegiess !! geniet allemaal nog lekker van het weertje ;) (zijn de meeste wel aant doen denk, het is hier zo rustig ;))

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 14:53

:+

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 17:54

Tada...verhuizing is heel goed gegaan :D Marjo was zo lief om met ons mee te rijden met Wystan!
En het hele stuk dus weer terug samen met Karin op het fietsje
Blando heeft zich kranig getoond door onder 3 tunneltjes door te gaan en de ellelange Kalenderbrug te trotseren!
We hebben er een minuutje of 75 over gedaan,Mandy lekker achterop lopend....aleen de laatste 50 meter wilde ze ineens voorop.... _/-\o_

Klaar voor de rit...

Afbeelding

Bijna bij ons nieuwe stekkie...Mandy wilde ineens voor op }:0

Afbeelding

Daar zijn we dan 8-)

Afbeelding

Helemaal relaxed Blando en Wystan.

Afbeelding

En Mandy in haar nieuwe box met buitenluikje *\o/*

Afbeelding

En even kennis maken met de buurman...Mandy vond het allemaal prima er lag lekker hooi in haar box dus ze maakte zich absoluut niet druk....de buurman had zo iets van wat staat daar nou weer voor een ding naast mij -:(-

Afbeelding

Toen we weg gingen stonden de paardjes er lekker rustig bij,allebei te knabbelen van hun hooi :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 17:59

Hey wat fijn dat het allemaal goed is gegaan marion en kaar. En was heerlijk weer om zo'n lange rit te maken :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:49

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:54

Marjo_Wystan schreef:
geen droomman gevonden, maar het wel een eye-opener hoor! Ik heb geen idee hoe het 'normaal' gaat, maar we kwamen te laat en iedereen stond een beetje bij de bar en verder in het gebouw. Dus je zag al die mannen al... Gelijk een reactie (ook de meiden met wie ik was: oh jeetje daar zit 100 procent niets voor mij bij).. Daarna ga je daten en merk je toch echt hoe snel je mensen in een hokje zet hoor, echt wel leuke en gezellige mannen zaten erbij! 1 collega vond 1 man echt leuk had ik het idee, niet de man van haar dromen, maar wel echt leuk. En verder leuke gesprekken gehad!

Alhoewel: 1 sprak alleen over zijn leven en zijn sport (ook bij anderen) hij heeft niets gevraagd (ook niet bij andere!), haha..., oh en hij kneep je hand helemaal fijn! Verder was er een viespeuk bij die gewoon een jong chickie wilde. Was zelf 43 maar hij hield van 28 -32... En toen ik vroeg of ie dan ieder jaar een ander wilde, want die van 28 worden ook 40: dat hoeft dan weer niet. Maar hij was ook fotograaf en het oog wil ook wat....ik dacht: gelukkig hebben we de foto's nog van toen je lekker jong was... En hij had pas met een 21 jarige salsa gedanst en zij was bekaf! Ik gaf aan dat dat waarschijnlijk meer over dat meisje zei... Maar die man was gewoon echt te vol van zichzelf.

Maar er zaten ook echt schattige mannen tussen... Eentje die echt wel zenuwachtig was en ook niet zo goed wist wat hij moest zeggen.

En een man die was wel aardig hoor, beetje nerd... Maar hoorde later dat ie iets van 36 was... Dacht echt meer 45. Hij hield van fietsen... Dus ik helemaal enthousiast: oh heb je ook een racefiets? Hij: nee, maar had eerst een gewone fiets en nu ben ik wel een trede omhoog gegaan en heeft mijn fiets meer versnellingen! Hahahah och och, wel cute hoor...!

Verder vrienden van soph en dat waren echt leuke spontane gasten, helaas te jong, maar dat maakt voor gister niet uit.

Hoorde een vrouw wel zeggen: ja ik zag er nu niets bij zitten, misschien volgende keer. Dus wel een geslaagde avond voor haar ook.

Wat leuk om te lezen!! Echt te grappig.. Ik vond dat het niveau van vrouwen ook hoger liggen dan de mannen maar dat heb je toch niet zelf in de hand.. Maar een tweede speeddate gaat er zeker komen! Krijg ook al mailtjes enzo van wanneer is de volgende?? hahaha Ja echt een hele geslaagde avond!!

Ik ga zo maar even iedereen mailen...

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:58

Wat een leuke foto's van de reis! Hee Marjo! Ben je met Marion en Kaar meegegaan? Wel leuk hoor ziet het er allemaal uit!!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 21:26

sybje schreef:
Wat een leuke foto's van de reis! Hee Marjo! Ben je met Marion en Kaar meegegaan? Wel leuk hoor ziet het er allemaal uit!!

was meegegaan ja, maar ook weer terug! Terug was korter omdat je dus ook onder een lage tunnel doorkan... Nou ja wystan dan..

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 21:47

Goede avond :)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:06

Marjo_Wystan schreef:
sybje schreef:

was meegegaan ja, maar ook weer terug! Terug was korter omdat je dus ook onder een lage tunnel doorkan... Nou ja wystan dan..

Oooohw haha ik dacht al! haha wel een leuk reisje!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:06

Aaaah <3 heb net mijn matchmails eruit gegooid! Aardig wat interesses in elkaar en in totaal (tot nu toe) 3 matches!!! Ben benieuwd wat eruit komt.. :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:22

leuke foto's!! Was ook heeerlijk weer vandaag!
Mooie dag om de paardjes te verhuizen!
Alles goed gegaan daes? Kunnen ze een beetje wennen?
Ziet er erg gezellig uit!

Hoor ook allemaal leuke verhalen van marjo, volgens mij wel voor herhaling vatbaar!
Ik vandaag even met mn lief naar de paardjes geweest, stalletje gedaan en lekker losgezet in de paddock met ee zonnetje op hun snuitjes!

Daarna wout weggebracht naar zn werk :( , boodschapjes gedaan, eten opgezet lekker in huis lopen tutten met de ramen en deuren tegen elkaar open!! Heeerlijk.
Vanavond kwamen marjo en mn mams eten, was gezellig!
Nu lekker slapen, morgen vroeg wouters auto naar de garage brengen. Ook weereens een poging tot rijden doen. Even kijken of dat wil lukken :p en wannadoo even lekker uit zn dikke vacht borstelen.

Slaap lekker allemaal!!!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 05:26

goedemorgen! Vogels van de buurman staan buiten... Pfff de katten hebben ze weer ontdekt. Ben ik mooi klaar mee. Beesten vliegen in het rond. Maar eerst wist ik niet wat het was en het klonk als van dat zeil dat bouwvakkers ook gebruiken. Ik gelijk bang... Er staat iemand in mijn tuin en die gaat mij of een ander straks in dat dekzeil wikkelen.... Maar misschien ligt dat aan mijn zieke geest.

Vanavond ga ik spinnen Pres, dus ga om 4 uur gelijk nr de pony's... Maar denk eerst even action, kijken voor die lampjes.

Oke, volgens mij zijn de vogels nu dood...

@ ka en marion en mirjam: heb wel een bruin gloedje gekregen van gisteren, jullie ook? Succes met de paarden vandaag... Pres en ik komen snel een keer langs ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 06:20

Goedemorgen

Ik ben alweer wakker pffff, heb geslapen als een blok beton. Het was een lange maar wel een leuke rit en ben zo trots op Blando. De tunnels waren best eng voor hem en ik moest hem wel vastpakken, hij durfde anders echt niet maar dat is een kwestie van wennen.
Deze mensen (waar we nu staan) zijn zo verschrikkelijk lief, voor ons en de paarden. Wilde gelijk vanmorgen onze paardjes al buiten gaan zetten maar daarvan hebben we gezegd dat ze nog maar even een weekje moesten wachten. Eerst eventjes laten wennen.

Gister was zo leuk en Wystan mocht gelijk hooi eten daar en water drinken en volgens mij ook hele leuke en aardige mensen. Lammetjes die de kinderen mochten voeren met de fles. Het gaat daar allemaal zo gemoedelijk. Hooi mogen we zelf pakken en klaar leggen, zoveel als we willen. En ook weer een bekende gezien van SMD maar weet niet meer hoe ze heet, heeft maar een maand of 5 daar gestaan met 2 paardjes in de uitloop naast Annemieke.

Vandaag heb ik helaas geen tijd om naar Blando toe te gaan maar Marion is er om een uurtje of twaalf en Mirjam weer om een uurtje of vier, dus gaat wel goed komen. Helaas is de box van Blando gehalveerd maar daar tegenover staan heel veel positieve dingen voor hem en hij staat in een rustige rij met andere paarden en dat is voor hem wel goed.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 06:41

goedemorgenn !!
Wat fijn dat de rit zo goed gegaan is !!
Paardjes kunnen lekker wennen op hun nieuwe stekkie ;)
hopen dat jullie ook snel weer gewent zijn ;)
het was zeker weten een lekkere dag om de paardjes over te brengen ! Jammer daat je een lange broek aanmoet met paardrijde :P
leuke foto's ook gemaakt ! En die snelheden is egt gaaf dat je dat weet !!
Moet maar eens gaan kijken hoe dat werkt :P
zijn nu alweer op t werk en kom er nu achter dat ik mn schoolboeken in nijmegen heb laten staan ! Hoe kan je in godsnaam zo verschrikkelijk dom zijn !?!n!!!m
gelukkig komt vriendlief morge weer op n beurs staan in ahoy dus zal hij het even mee moeten nemen...
Egt zooo stom ! En kheb vanavond les !!
Nouja, eerst mr werke.. :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 07:55

Wat fijn dat de verhuizing goed is gegaan en war zien de paardjes er goed uit :D

Peeps gister, voor het eerstr weer erop :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En voor het eerst met ander paard in de bak":
Afbeelding
Rijtechnisch is het gewoon nog niks, gewoon beetje stappen en draven. Houding is ook gewoon 10x k*t :P

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:03

guten morgen.
Beetje sluierbewolking en 15 graden.

lekker hoor weer met peeps aan de gang.

Kaar en Marion heel veel plezier op jullie nieuwe stal. Fijn dat de overtocht goed is gegaan.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:53

Geweldig dat de verhuizing goed is gegaan, veel plezier op de nieuwe stek, het is een goede stal, hoor ik her en der. Ik hoop dat jullie je er thuis gaan voelen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:03

Schitterend die foto's van Peepsje en Kyra. Krijgt de kleine ook wat extra beweging als ze achter moeders aan moet lopen.

Beetje dom Chantal om je boeken te vergeten, gelukkig krijg je ze weer snel terug.

Ben nu haché aan het maken, strakjes weer werken. Zo zonde op deze mooie dag was veel liever naar mijn paardje gegaan.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:23

I know Kaar :P vond ik zelf ook :P hihihi..
maarja, als m'n hoofd niet vastzat was ik die ook nog al eens vergeten denk ik zo :P hahahahaha
en gisteravond dacht ik er nog aan, zei 't ngo tegen m'n vriend, hoop dak 'm niet vergeet, had 'm gelijk in m'n auto moeten zetten maar daar had ik toen geen zin in ! hahahaha :P
nog 6 minuutjes en dan mag ik naar huis, gauw eten en naar school.. met dit heerlijke weer !! :( zal wel wegsmelten in de auto die de hele dag in de volle zon staat :D hihihi
ff een home made sauna :P hihihi
Geniet nog lekker van het weer dametjesss !! :)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:29

Nou de paardjes stonden er erg relaxed bij vanmorgen in hun nieuwe stalletje moet ik zeggen *\o/*

Mandy geprobeerd met haar 2 buren met loszetten...maar dat was geen succes ;( ze werd constant aangevallen en stond bang bij de uitgang te wachten of ze er uit mocht ;(
Daarna bij Megan en Rinke in hun uitloopstalletje erbij gezet.....en dit ging heel goed,Mandy was gelijk op haar gemak zag ik *\o/* Ze ging lekker staan drinken en hebben ook hooi gekregen verdeeld over de paddock en dat ging helemaal goed!
Megan doet nog een beetje haar oortjes in haar nek als ze Mandy ziet maar laat haar verder met rust en dan vind Mandy het prima.
Megan is een 20 jarige dame en Rinke een 10 jarige ruin.

Afbeelding
Saskia geeft wat hooi aan Mandy

Afbeelding
Megan en Rinke...zwaan kleef aan ...

Afbeelding
Mandy kijkt de kat uit de boom op een afstandje...maar stond er helemaal op haar gemak.

Als het goed is gaan ze dit weekend het land op....Heerlijk weer!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:30

:D Kaar, ben je ziek of zo, dat je hachee aan het maken ben ? Jouw maag kan alleen zacht potjesvoedsel hebben toch? En af en toe een BBQ met wat ' ontsmettingsmiddel' ! :9 %)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:34

Wat leuk om Megan en Rinke ( en Sas) te zien, zitten nog flink in het haar, zeg! Fijn dat Mandy meteen kan beginne met vriendjes maken!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:58

wat leuk dat mandy dr gelijk wat maatjes bij heeft :)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:03

Wat heerlijk Marion dat ze daarbij kan en gaan de paarden echt van het weekend al het land op?
Ik probeer er morgenochtend heel vroeg te zijn om een uurtje of negen zodat Blando ook nog even los kan of met een groepje.

Hahaha Jetje, Jeffrey wilde heel erg graag haché eten en voor mij wel lekker makkelijk. Hoef ik morgen niks te maken......