Haha door dat filmpie combine-racen krijg ik een beetje zwarte cross gevoel Keistoer ! Ik wou dat je hier ook zoiets had ! Wel hebben we hier veel trekker-trek en trekker behendigheid ! ook erg leuk !
ik was in 2009 nederlands kampioen helaas daarna nooit meer op een combine gezeten Ben nu dus alleen nog maar voor het feestvieren, ben ik ook aardig goed in!
Sjel
Geplaatst: 06-02-11 20:55
Het enige leuke wat wij hier hebben zijn jaarlijkse modder-slootraces.
Lekker hoor, een dagje door de weeks vrij! Of moet jij op zaterdag nog werken?
Sjel
Geplaatst: 07-02-11 09:25
Ja, ik werk vaak op zaterdag en soms een zondag als het paardrijden dat toelaat (dat zijn nml de drukste dagen). Dus mijn week ziet er sowieso heel anders uit! Wat voor werk doe jij dan Mo?
Vorige week zat ik in Oslo voor mijn werk, werk regelmatig aan boord van onze schepen, zit in de zomer een maand offshore, maar verder zit ik voornamelijk op kantoor
Hier een lekker vrije maandag. Paardjes lopen buiten. Stallen zijn schoon. Zo even een nieuw rijbewijs aanvragen, brieven posten, nieuw dressuurzadel betalen en ophalen. Straks lekker rijden en vanmiddag les geven. Vanavond cursus Paarden Beoordelen!! Lekker veel te doen dus vandaag
Goodmurning! Pff Buenavista dat is het betere werk. Ik zit al weer te gapen bij duits.... Moet gewoon uur rijden voor 1.5uur computeren.... en weer uur terug gaap. Maaar vanmiddag wel rijden
Annelies_vd
Geplaatst: 07-02-11 11:55
iedereen!
Iedereen al een beetje zin in onze Allround Week? Ik wel in ieder geval! Weer een nieuwe drukke week voor de boeg! Paardjes staan lekker buiten wind te happen! Staat nog een forse wind hier aan het IJsselmeer! Straks werken, nou ja werken, ga naar een training vanuit mijn werk in Noordwijk (aan het strand!) en moet er om 15:00 uur zijn. Zit wel heel de dag binnen hoor! Dus zal zo maar is douchen en mezelf klaar gaan maken voor een autotripje van ruim een uurtje! Kan in ieder geval vandaag nog even lekker uitwaaien aan het strand,. wind genoeg!
Van Combine races heb ik geen kaas gegeten,. heb wel zelf een keer meegedaan met trekker trek... met onze oude fordje... was wel lachen... Stoer werk doe jij Mootje! Lijkt me best gaaf... neem aan dat jij wel zee-benen hebt? Anders zie je telkens zo ..
Ik moet altijd de bak slepen als de eigenaar bij ons op stal weg is, ik ben al blij als ik die trekker aan krijg Knap hôr.
nikkigioa
Geplaatst: 07-02-11 18:10
BuenaVista schreef:
Btw hebben we vorig jaar heel veel lol gehad 's avonds, maar iedereen sliep toch zeker wel voor half 12. Hopelijk kunnen we dit jaar gewoon 'uitslapen' tot 7uur/7.30uur....
In een zo een soort week is het op de een of andere manier niet erg om vroeg op te staan. Op ski vakantie zitten we ook om 8u aan het ontbijt, topfit haha. Heb vandaag Maes zijn bronchitus verklaring even geregeld, voor zijn stal met buitenluik op het KNHS centrum voor van de zomer en hij is weer geent dus dat kan ik ook weer afvinken haha!
Hoe was het bij het strand Annelies? Ik zat er aan te denken om woensdag lekker uit te razen met Maes op het strand maar ben een beetje angstig voor de wind!
Cool, kan je ook lekker een ritje Meyendel maken. Ben er zelf nooit geweest maar schijnt prachtig duingebied te zijn! Ik moet het helaas doen met het strand van Monster .
Sjel
Geplaatst: 07-02-11 21:45
Gezellig! Dan moet je nu zelf de pannekoeken maar meenemen, of ik eet er wel eentje extra op jou! Ik ga lekker even bankhangen, toedeloe!