natuurlijk die aan de voorkant en anders zijn er in diezelfde gang helemaal aan het eind waar ook de deur naar de trap van de foyer zit ook grote boxen. volgens mij 6 ofzo
Ik had spirit vorig jaar in die ruime box.
helenahof
Geplaatst: 30-07-11 23:20
De achterste lijken me juist niet fijn. Dat is zo ver van alles ? .
ja in de grote stal op het eind zijn die toch? die hebben idd luik en zijn lekker ruim als een van jullie er eerder is en die stallen zijn nog vrij zou iemand dan kunnen ''reserveren'' als het mogelijk is voor 3 (marte 1 en ik 2)
996981
Geplaatst: 30-07-11 23:21
helenahof schreef:
De achterste lijken me juist niet fijn. Dat is zo ver van alles ? .
nee juist niet 4 meter en je bent bij de kastjes en 2 binnenbakken alleen spuitplaats is in het begin. dus daar moet je dan wel heen lopen. maar dat is niet ver
helenahof
Geplaatst: 30-07-11 23:24
themuisje schreef:
ja in de grote stal op het eind zijn die toch? die hebben idd luik en zijn lekker ruim als een van jullie er eerder is en die stallen zijn nog vrij zou iemand dan kunnen ''reserveren'' als het mogelijk is voor 3 (marte 1 en ik 2)
zou wel fijn zijn als je dat wil doen moet je denk ik het kaartje even omdraaien en daar gereseveerd oid opzetten als ik er eerder ben wil ik ook wel voor jullie doen
Ik heb mn koffer net ook ingepakt, moeten alleen nog wel wat dingetjes bij die er morgen pas ik kunnen. Vanavond spirit nog even wassen, en tuig schoonmaken.
Ik ga over een ongeveer een uurtje naar Friesland, naar een twee jarige hengst van mn oom kijken, die staat daar op de klei.
Pony's zijn schoon Spullen liggen zo ver klaar. Jullie moeten trouwens niet schrikken... spir denkt dat het winter is en heeft daar zijn vacht op aan gepast
haha, hij is zich alvast aan het voorbereiden! nou, spirit is lekker gewassen, spulletjes een beetje schoon gemaakt, en in de auto gedaan. hopelijk vergeet ik niets!
Pony's staan al op de trailer Verliep soepel. Stonden er beide gelijk op en hebben al lekker hun ontbijt gehad. Ben benieuwd hoe ze het vinden zo saamphes hihi. Spirit staat normaal links als ie alleen staat dus maar even kijken hoe hij rechts staat. Spirit kenende maakt het niet uit zolang er een hooinet hangt