Ik kan echt niet snel douche! Toen joyce en ik samen op vakantie waren was zij al klaar me alles en kwam ik net onder de douche vandaan
Ik vond dat douchen echt ***, ik had ook keer een ijskoude douche! Ik ging iedere avond met me krukken en teenslippers nog ff Lynn een kusje geven, zo schattig
S__L schreef:Ik kan echt niet snel douche! Toen joyce en ik samen op vakantie waren was zij al klaar me alles en kwam ik net onder de douche vandaan Dodelijk vermoeiend.....
JoycexLynn12 schreef:Ik vond dat douchen echt ***, ik had ook keer een ijskoude douche! Ik ging iedere avond met me krukken en teenslippers nog ff Lynn een kusje geven, zo schattig haha dat zijn we gewend ah schattugggg, zag je ze ook liggen savonds?
Poloshirts bedrukken50 poloshirts € 4,70 incl. opdruk Zeer lage groothandels prijzen!www.shirts4all.com
owja lau... beau gaat niet mee ivm het anuleren stel, ze zal nog geen paard hebben of mee kunnen nemen..
Haha nee dat niet, Lynn was helemaal parra daar he! Die sliep niet..WHAHAH, oh jongu, dansco woont samen en ik ga helemaal dood hier om ze verhaaltjes
Wat dachten jullie van een marineblauwe met oranje letters, knhs logo én een roodwitblauw randje aan de mouwen
JoycexLynn12 schreef:WHAHAH, oh jongu, dansco woont samen en ik ga helemaal dood hier om ze verhaaltjes ?
Lynn_x schreef:Wat dachten jullie van een marineblauwe met oranje letters, knhs logo én een roodwitblauw randje aan de mouwen Ja
Moeten alle shirtjes dezelfde kleur hebben enzo?Als we gewoon neutraal doen dan doe ik mee, ik wil gewoon donkerblauw of donkerbruin
JoycexLynn12 schreef:Marineblauw is toch donkerblauw of maak ik nu een vreselijk blonde opmerking?Nee slimbo
't maakt mij niet zo veel uit.. aangezien ik hier echt de springruiter ben denk ahaha mag nog wel even dressuur setjes gaan scoren;) anders past het natuurlijk niet bij die polo
Oh haha Ik zie het wel even.. me vakantie is rond de 650 euro, damn hoe ga ik t ever betalen allemaal?Ik moet zeker aangenomen worden bij de AH.
JoycexLynn12 schreef:Oh haha Ik zie het wel even.. me vakantie is rond de 650 euro, damn hoe ga ik t ever betalen allemaal?Ik moet zeker aangenomen worden bij de AH.haha joyce.. ik moet ook nog wat vinden
JoycexLynn12 schreef:Marineblauw is toch donkerblauw of maak ik nu een vreselijk blonde opmerking?Dat is het zelfde ja en dan met witte letters lijkt me wel een goede optie