Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 23:10

hahaha, en toen was ik er ff . maar ja , iedereen slaapt! dus ga ik ook gelijk weer weg! truste!!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 23:29

Sorry...ik moet naar m'n lichaam luisteren, en nu dus echt m'n bedje in :=

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 00:08

xan schreef:
winnitou schreef:
heb wel een pruik met zwart lang krullend haar

Hmmm kan natuurlijk ook, ben tenslotte toch Incognito :D

Heb alleen nog aan blond zitten denken omdat Rona mooi lang blond haar heeft,
maar het kan bij mij dan natuurlijk ook zwart krullend lang zijn :D

Weet je h'm te vinden ?? Of moet je ver zoeken ??

moet hem kunnen vinden (heb het met de menralley gebruikt, Tilly heeft het in rood/bruin)
Laatst bijgewerkt door winnitou op 08-11-10 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 00:10

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Ik een oranje...met lang stijl haar

Da's misschien net een beetje TE :D
En dat vloekt (denk ik) bij de rest van de outfit. :D

heb ooknog een haarstuk op een clip (lang en stijl)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 00:13

'duik nu ook mijn bed in, heb net mijn eerste sollicitatiebrief/cv en formulier verzonden......

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 00:15

Truste :)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 01:24

2e sollicitatie is de deur uit (digitaal),Toch wel makkelijk om niet naar de brievenbus te hoeven lopen

winnitou

dank je Hackie,

winnitou

ga nu echt maffen

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 08:12

LIQUITA schreef:
Sorry...ik moet naar m'n lichaam luisteren, en nu dus echt m'n bedje in :=

22.29 uur is eigenlijk al veel te laat!!!!!!!!! niet goed geluisterd dus!!!!!!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 08:12

Shenavallie schreef:
Vandaag waren we naar de oma van Dennis in Graft en die kwam - zoals ieder jaar - met een enveloppe met geld om wat leuks te kopen voor de feestdagen. Ieder jaar weer geven Dennis en ik aan dat we dat niet willen, maar toch houdt ze vol... Dit jaar gaf ze maar liefst 125 Euro(!) en dat voor elk gezin (dat is x9), echt belachelijk veel! Dus ik weigerde het aan te nemen en toen gaf ze het aan Wesley: "dan houdt hij het maar bij zich, kan hij mooi wat voor jullie kopen". Moet je net Dagobert Wes hebben... dus die zag al een X-Box in gedachten... Dennis gaf aan dat hij er wel wat mee wist en in de auto terug naar huis opperde hij dat we van dat geld oma kunnen meenemen uiteten. Super idee! Maar Wes begon te mokken... }:0
Vanavond, toen ik bij Maisie was, belde m'n moeder waar ik bleef: "We zouden toch lootjes trekken voor Kerst?". Wist ik helemaal niks van en bovendien vind ik dat wel erg vroeg. Hebben we net van de week een compromis gesloten dat ik dan toch maar aan dat kerst-gedoe deelneem, moet er à la minute lootjes gemaakt worden... :roll: "En op het lootje moet iedereen schrijven wat je wil", zei ze erbij. Ik wil helemaal niks, dus ik heb er "een appel of wortel voor Maisie" op geschreven }> . Maar goed, Wesley zat (nog steeds) te mokken en m'n moeder vroeg wat er was. Hij vertelde over het geld van oma en m'n moeder gaf hem groot gelijk(!) dat hij het geld voor zichzelf moest houden... lekker dan, daar gaat je opvoeding... >;) En dat was nog niet alles: ik had geld van de verzekering terug gekregen voor het schiefel-verhaal van Maisie en wilde het bedrag wat m'n ouders hadden meebetaald aan VA-kosten netjes terug geven. Dat wilde m'n moeder niet aannemen, maar ik nam het ook niet terug. Wat doet ze: geeft ze daar nog eens een groot deel van aan Wesley. Zo leert zo'n joch toch helemaal niets over de waarde van geld???????? -O-

Ben blij voor je Mireille,dat je toch je geld hebt terug gekregen!!!!!!!!!!!!!!!DE aanhouder wint zie je wel!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 08:13

goedemorgen allemaal! warm aankleden hoor!!! schijnt koud te zijn!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 08:16

Shenavallie schreef:
@ Hackie: ik zat gisteravond aan de Buggles met kaasvulling (Danish Chef) en moest gelijk aan jou denken! :Y)

hahahaaha, daar heb ik nog een leuk verhaaltje over. mijn vader kwam eens thuis en zag een tube op het aanrecht liggen. zonder te kijken ging hij ervan uit dat het kaasvulling was. dus hij dit in zo'n buggle gespoten en in zijn momd gestopt. geen kaasvulling dus, maar..............kleurloze schoenpoets!!!!!!!!!!!!! whahahahahahahaha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 08:17

_sandra schreef:

Doen we ,heb zo les van Mntj.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 08:33

Nicole1995 schreef:
_sandra schreef:

Doen we ,heb zo les van Mntj.

oh, nou dan krijg je het vanzelf warm hihi!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:45

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:
Vandaag waren we naar de oma van Dennis in Graft en die kwam - zoals ieder jaar - met een enveloppe met geld om wat leuks te kopen voor de feestdagen. Ieder jaar weer geven Dennis en ik aan dat we dat niet willen, maar toch houdt ze vol... Dit jaar gaf ze maar liefst 125 Euro(!) en dat voor elk gezin (dat is x9), echt belachelijk veel! Dus ik weigerde het aan te nemen en toen gaf ze het aan Wesley: "dan houdt hij het maar bij zich, kan hij mooi wat voor jullie kopen". Moet je net Dagobert Wes hebben... dus die zag al een X-Box in gedachten... Dennis gaf aan dat hij er wel wat mee wist en in de auto terug naar huis opperde hij dat we van dat geld oma kunnen meenemen uiteten. Super idee! Maar Wes begon te mokken... }:0
Vanavond, toen ik bij Maisie was, belde m'n moeder waar ik bleef: "We zouden toch lootjes trekken voor Kerst?". Wist ik helemaal niks van en bovendien vind ik dat wel erg vroeg. Hebben we net van de week een compromis gesloten dat ik dan toch maar aan dat kerst-gedoe deelneem, moet er à la minute lootjes gemaakt worden... :roll: "En op het lootje moet iedereen schrijven wat je wil", zei ze erbij. Ik wil helemaal niks, dus ik heb er "een appel of wortel voor Maisie" op geschreven }> . Maar goed, Wesley zat (nog steeds) te mokken en m'n moeder vroeg wat er was. Hij vertelde over het geld van oma en m'n moeder gaf hem groot gelijk(!) dat hij het geld voor zichzelf moest houden... lekker dan, daar gaat je opvoeding... >;) En dat was nog niet alles: ik had geld van de verzekering terug gekregen voor het schiefel-verhaal van Maisie en wilde het bedrag wat m'n ouders hadden meebetaald aan VA-kosten netjes terug geven. Dat wilde m'n moeder niet aannemen, maar ik nam het ook niet terug. Wat doet ze: geeft ze daar nog eens een groot deel van aan Wesley. Zo leert zo'n joch toch helemaal niets over de waarde van geld???????? -O-

Ben blij voor je Mireille,dat je toch je geld hebt terug gekregen!!!!!!!!!!!!!!!DE aanhouder wint zie je wel!!!!

:D Dank zij jou! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:46

_sandra schreef:
Shenavallie schreef:
@ Hackie: ik zat gisteravond aan de Buggles met kaasvulling (Danish Chef) en moest gelijk aan jou denken! :Y)

hahahaaha, daar heb ik nog een leuk verhaaltje over. mijn vader kwam eens thuis en zag een tube op het aanrecht liggen. zonder te kijken ging hij ervan uit dat het kaasvulling was. dus hij dit in zo'n buggle gespoten en in zijn momd gestopt. geen kaasvulling dus, maar..............kleurloze schoenpoets!!!!!!!!!!!!! whahahahahahahaha

Getverdegetver, whoehahahahaha! _O-

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:19

winnitou schreef:
2e sollicitatie is de deur uit (digitaal),Toch wel makkelijk om niet naar de brievenbus te hoeven lopen

Vertel.... naar wat voor iets ???

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:20

Goeiemorgen overigens :D

Chantal gaat vandaag weer een poging wagen op No :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:48

zo net van de manege terug heb ate ff goed gemest hij stond op beton en alleen maar poep en pies in zijn stal heb lekker volgegooit met vlas kan hij lekker liggen
ga zelf maar zoveel mogelijk doen colin allang blij hahahahah
hij liep ook weer goed

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:59

_sandra schreef:
Shenavallie schreef:

whaaaa wat een giller. wie heeft het hem vertelt......

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:00

xan schreef:
Goeiemorgen overigens :D

Chantal gaat vandaag weer een poging wagen op No :D

zelf ook goed trainen he....

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:01

echt koud buiten vandaag.
ga zo lekker ff een warme douche nemen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:01

mntj schreef:
echt koud buiten vandaag.
ga zo lekker ff een warme douche nemen.

nou met fietsen is het warm hoor hihihihih

LIQUITA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 14:01

_sandra schreef:
Shenavallie schreef:

Ieuuuuwwwwww!!!