kan ik me wel wat bij voorstellen(dat je geen zin hebt) ik moet om 5 uur werken, heb ook geen zin (A) hihi maar dan ben ik weer lekker n paar dagen vrij hihi ga nu maar weer eens naar de bieb want me boeken zijn uit xD
ik ga zo even de na de garage met me gepimpte bakkie , radiotje erin laten zetten en het andere wiel erop. Vanochtend bij rajah geweest vanaf de grond met dr gewerkt. Uiteindelijk liep ze me overal achterna. Straks nog de laatste spullen pakken en vanavond 8uur sta ik op de camping
Zoo ik heb ook heerlijk op Gambo gereden! Ging al veel beter dan vorige week. Alleen meneer vind het nog erug moeilijk om in de goede galop aan te springen, maar wat wil je hij is 3 en net onder het zadel. Voor een 3-jarige doet die het egt al onwijs goed! Ook ging die een keer rennen toen we eindelijk in de goede galop zaten, maar gelukkig was dat wel gewoon goed controleerbaar.
En hij is ook zoooo lief hea, met poetsen de hele tijd kijken en als je voor hem staat doet die ze hoofd tegen je aan, en dat terwijl die mensen nog niet volledig vetrouwd, hij is nog best angstig... en je zou niet zeggen dat het een hengst is hihi
Ik ga ook maar een alweer verder met me marketing begrippen, bah! Heb het egt helemaal gehad met school!
Jaaaaa, maar das pas NA kamp, dus nu heb je nog even om te genieten, een leeeeuke tijd tegemoet gaan, lekker zenuwappig doen enzo. 32 dagen nogmaar ^^ En daarna zie je vanzelf wel Lin, EERST kaaaaaamp:D:D:D:D. Okee sorry maar ik ben heuleemaaaaal niet hyper(A)
ik moest zonder neusriem rijden op Wiitepaard vandaag hij had een te klein halster om gehad in de nacht op de wei en zn hele kin waar de neusriem vast zit opengehaald, was helemaal dik en bah... arm paard
Maar hij was zo stoer zo zonder neusriem, echte westernknollie