Dat is goed om te horen Ben benieuwd of er nog rondjes van de zaak gelopen zijn
DesireeK
Geplaatst: 26-04-10 10:21
Volgens de berichten was er 1 van de nieuwe merries en 1 van de nieuwe ruinen die even terug zijn gekomen.. De rest had er TE veel zin en zijn door gelopen... Ik weet niet welke het waren. Zullen we vast nog wel horen
hallo, gelukkig dat het weer goed is gegaan, ik wacht op de fotos haha. morgen gaan de overdag paarden naar de wei en zal ik er hoogstwaarschijnlijk bij staan met mijn camera. moet dan wel een goed plekje vinden. maar denk datik wel fotos schiet hangt af van het weer.
Vandaag zadel naar van rijs. weet niet wat er mis mee is maar hij kraakt egt alof er iets gaat breken. is gewoon eng om er op te rijden. pap is naar china dus ben hem een week kwijt helaas
Redlich
Geplaatst: 26-04-10 11:00
Hoorde van een stalgenootje dat Malvin vanmorgen behoorlijk pissig was. Hij dacht naar het land te gaan maar dat viel dus even tegen.... Nog een dagje geduld! Morgen hoop ik er wel bij te kunnen zijn. Op het werk moet ik dit nog regelen. Vanmiddag maar niet een buitenritje in het Buytenpark. Vorig jaar was dat niet zo goed bevallen! Malvin was al een BOM! Hij wilde naar huis, naar het land!
weet niet hoe king rageerde, ben ook benieuw wat die morgen doet, of die in de sloot gaat op door het lind de renbaan af, net als vorig jaar terwijl die iedere dag ging
Goodmorning! Nou het is inderdaad allemaal goed gegaan gelukkig... ja en ook die bolle van mij staat erbij... lekker tussen haar drie dikke vriendinnen in
Bij de merries waren de baby's het hek voorbij gerend, disney en estee die gaven een showtje weg. En bij de ruinen was het Pico die terug kwam... maar die was er gelukkig ook vrij snel weer in
Baxter waren ze alleen vergeten hoorde ik, die werd later met Levi samen aan het touwtje naar achter gebracht
De mooiste dag van het jaar, en morgen natuurlijk, vind ik Toen ik wegging stonden de paarden heerlijk te grazen. Baxter en Levi kwamen heel stoer aangelopen en deelden een paar bokjes uit Ze galoppeerden naar achter in het land, en namen de hele groep hengsten en ruinen mee
Ja van Baxter was er twijfel of hij naar achter moest... mijn verzorgster (Denise) was verlaat door de bus. Die vond het niet erg om Bax te moeten brengen Heerlijk dat ze er weer staan...
Staat Noah ook weer bij Bax in de groep???
Hahaha dus geen nieuwe maar jonge dieren en een eigwijze ruin die een uitstapje maakt