Zo vandaag weer even 6 kilo afgevallen, lekker gefietst 10 km heen naar school 10 km terug naar huis 25 km naar woudeberg om jong paard te rijden 25 km weer terug naar huis. Heb het nu wel iets gehad moet ik zeggen haha!
Hihi uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat aanstormend talent stefanie. Mag springen met de algemeen bekende Figador in de Va2. Dit zei eigenaar/ruiter van Fi: Agh een keertje wat lager is helemaal niet erg dat houd de spieren soepel ! Bovendien is het voor Stefanie erg handig om een goed paard te hebben Met de Va2 Omdat de hindernissen erg lastig zijn! Zelf doet de Hoog ook mee. Aghh Super leuk toch ! Ik heb vernomen dat er andere beroemdheden meedoen uit andere stallen o.a. : Joyce en Karin Wolters Van stal Wolters met hun toppaarden Tracy en Geen idee. Vooral Geen idee is een heel goed paard! Uit stal Toet komt: Femke Toet Met flying Wizzard ( of zorro )? Jeany met Orion?? Iris MEt ?? !!
Sorrry Als mensen andere paarden hadden of helemaal niet meedoen en als ik iemand vergeten ben XD Was een beetje melig
lovefi
Geplaatst: 28-10-09 22:54
KarinW86 schreef:
Je kijkt wel altijd naar beneden he steef ahha
Steef heeft mij uitgelegd dat ze zelf ook graag aan de teugel loopt om te kijken wat het paard nou precies voelt
Fem en Celine, top dat Vienna nog zo lang heeft buiten gelopen! Ik heb haar net ook nog een half uur laten grazen en twee keer de laan op en neer gewandeld, uitgebreid gepoetst en staart en benen gewassen, dus ze mag niet klagen vandaag!(dat doet ze morgen wel weer, als ik met haar zadel aan kom zetten)