Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:32

Nou ik trek me terug van dit forum. Wat een onzin word er hier geschreven zeg! := :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:50

Graceful schreef:
@ [***]: Wat gaaf dat je een trailer hebt! Is het een 1 of 2 paards? +:)+

Jaaa het is een 1,5 paards, kan niet missen als je op stal komt: Hij staat voor die van Eef en er staat een plaatje met een springpoown op :7 (jullie snappen toch wel dat Whis en ik ons vanaf nu moeten gaan richten op de springsport? :') )

@All: Ik dacht dat Brooke eigenlijk alleen in het Midden-Oosten die uitgemergelde ezeltjes en paardjes van baksteenfabrieken enzo hielpen? Of vallen de paarden in kwestie onder een heel nieuwe vorm van sjielugh? _O-

B_a_b_e

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:31

ja is nieuwe vorm van sjielugh

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:41

heul sielug!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 16:04

aggossie!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:19

nou ze zagen er gister helemaaaaaal niet sielug uit hoor.....sorry dames en heer dat ik snel weg was en niet gezellie een drankje heb gedronken. Ik was echt misselijk van de patat...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:24

rieneke = patat generatie!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:53

Hahaha zie je al iets minder groen? Nou vind het toch knap van je hoor dat je het zo lang hebt volgehouden :))

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:06

haha ik kreeg gewoon pijnscheuten in mijn zij....niet gzond ik denk dat ik maar ga stoppen met de frites de guerre

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:10

ehm hallooooooo .......allooo.....llooooo......oooooo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:10

Joehoe :wave:

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:19

Goedemorgen iedereen.
Omdat het zo lekker rustig is, zou ik graag even mijn hart bij jullie luchten.... gisteravond is het allemaal niet goed gegaan bij mij:
Eerst een motie van wantrouwen, toen een klap in mijn gezicht en toen een beuk op mijn schouder. Nou ik kan jullie zeggen: Daar knapt een mens niet van op hoor!

Goed, de motie van wantrouwen is zo gegaan:
Ik heb gisteren op stal telefonisch gesproken met Marjolijn. Zei vroeg mij om aan Eef door te geven dat Wanda vandaag meerijdt in de les van 8 uur. Kort hierna heb ik Thomas ingeschakeld om mij hieraan te herinneren na aankomt in de binnenbak. Vervolgens heb ik voor mijzelf meerdere malen herhaald: Wanda, morgen, les 8 uur. Echt waar: Krakende hersenen!
Daarna ik de bak in en instappen, Eef was druk met haar telefoon.;
Ik DIRECT bij de eerstvolgende mogelijkheid naar Eef: "Wanda wil graag morgen meelessen om 8 uur". En taak volbracht.
Kijkt Eef mij flauw aan en zegt: "Ja dat wist ik al, want ik heb net een sms van Marjolijn gekregen. Jaja, nu is het echt duidelijk hoor, Wanda rijdt mee morgen!"

Echt waar, geen greintje vertrouwen. Vreselijk.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:22

hallo! wie o wie lest vanavond gezellig mee, ikke ga om 8 u!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:30

KimLittle schreef:
Goedemorgen iedereen.
Omdat het zo lekker rustig is, zou ik graag even mijn hart bij jullie luchten.... gisteravond is het allemaal niet goed gegaan bij mij:
Eerst een motie van wantrouwen, toen een klap in mijn gezicht en toen een beuk op mijn schouder. Nou ik kan jullie zeggen: Daar knapt een mens niet van op hoor!

Goed, de motie van wantrouwen is zo gegaan:
Ik heb gisteren op stal telefonisch gesproken met Marjolijn. Zei vroeg mij om aan Eef door te geven dat Wanda vandaag meerijdt in de les van 8 uur. Kort hierna heb ik Thomas ingeschakeld om mij hieraan te herinneren na aankomt in de binnenbak. Vervolgens heb ik voor mijzelf meerdere malen herhaald: Wanda, morgen, les 8 uur. Echt waar: Krakende hersenen!
Daarna ik de bak in en instappen, Eef was druk met haar telefoon.;
Ik DIRECT bij de eerstvolgende mogelijkheid naar Eef: "Wanda wil graag morgen meelessen om 8 uur". En taak volbracht.
Kijkt Eef mij flauw aan en zegt: "Ja dat wist ik al, want ik heb net een sms van Marjolijn gekregen. Jaja, nu is het echt duidelijk hoor, Wanda rijdt mee morgen!"

Echt waar, geen greintje vertrouwen. Vreselijk.

Wat vreselijk O:)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:30

marjolijn81 schreef:

ga denk ik weer grondwerken......

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:37

ho ho ho....zoals gewoonlijk heeft ook hier weer een verhaal 2 kanten!

laat ik maar even de andere (tevens juiste) kan belichten!

Inderdaad er is telefonisch gevraagd of mevrouw H dit even wilde doorgeven. Daarbij is duidelijk de boodschap vermeld dat ik het ook nog sms. De zelfde gebeurtenis (die van de krakende hersenen) gebeurde op dat moment in Oostzaan. Eef smsen Eef smsen Eef smsen

En ja om het kraken maar niet tot vandaag te laten duren besloot ik maar even te smsen!

anders zouden jullie de hele tijd zo'n krakend geluid horen! :j :j :j :j

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:37

B_a_b_e schreef:
marjolijn81 schreef:

ga denk ik weer grondwerken......

waarom jij niet lezen doen...jij niet gezellig vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:42

@Kim: Waaaaat?! Nouja... Dat getuigt inderdaad niet van erg veel vertrouwen zeg >;) Maar het is iig wel duidelijk dat Wanda gaat meerijden :Y)

@Rien: Noooouu zeg, ga je nu ook niet meerijden als je geen frites de guerre hebt gegeten van tevoren? ;(

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:42

Miss_Montana schreef:
@Kim: Waaaaat?! Nouja... Dat getuigt inderdaad niet van erg veel vertrouwen zeg >;) Maar het is iig wel duidelijk dat Wanda gaat meerijden :Y)

@Rien: Noooouu zeg, ga je nu ook niet meerijden als je geen frites de guerre hebt gegeten van tevoren? ;(

eeehm ik mis hier een reactie op de andere kant van het verhaal! |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:46

@Mayo: Hmmm weet niet wat ik daarop kan zeggen... Alleen of Eef én iemand nodig heeft die het in persona zegt én iemand die het sms't vraag ik me af _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:48

Miss_Montana schreef:

Oef daar zeg je wat! Hoe laat ben jij op stal vanavond? Zou je anders even aan Nicole willen vragen om aan Eef door te geven dat Wanda meerijdt in de les van 8 uur? Dan sms ik Marjolijn even of ze even aan Wanda wil vragen om even door te geven aan Eef dat ze meerijdt.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:56

marjolijn81 schreef:
marjolijn81 schreef:

waarom jij niet lezen doen...jij niet gezellig vinden?

ik ben nog in diepe twijfel of ik zal gaan meelezen.......

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:56

marjolijn81 schreef:
Inderdaad er is telefonisch gevraagd of mevrouw H dit even wilde doorgeven. Daarbij is duidelijk de boodschap vermeld dat ik het ook nog sms. De zelfde gebeurtenis (die van de krakende hersenen) gebeurde op dat moment in Oostzaan. Eef smsen Eef smsen

Oohhh... heb je dat écht gezegd?... :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:58

KimLittle schreef:
Oef daar zeg je wat! Hoe laat ben jij op stal vanavond? Zou je anders even aan Nicole willen vragen om aan Eef door te geven dat Wanda meerijdt in de les van 8 uur? Dan sms ik Marjolijn even of ze even aan Wanda wil vragen om even door te geven aan Eef dat ze meerijdt.

Ik ben er rond 19u hoor! Ja zal ik doen, daarna zal ik Eef ook maar nog even bellen voor de zekerheid :))

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:58

Miss_Montana schreef:

ik eet nooooiiit meer frites de guerre.......en ga waarschijnlijk wel meelessen hoor....ben nu alleen moe en verveeld...komt straks wel weer goed als ik mijn schatje zie...