Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Graceful schreef:@ [***]: Wat gaaf dat je een trailer hebt! Is het een 1 of 2 paards?
(jullie snappen toch wel dat Whis en ik ons vanaf nu moeten gaan richten op de springsport?
)
KimLittle schreef:Goedemorgen iedereen.
Omdat het zo lekker rustig is, zou ik graag even mijn hart bij jullie luchten.... gisteravond is het allemaal niet goed gegaan bij mij:
Eerst een motie van wantrouwen, toen een klap in mijn gezicht en toen een beuk op mijn schouder. Nou ik kan jullie zeggen: Daar knapt een mens niet van op hoor!
Goed, de motie van wantrouwen is zo gegaan:
Ik heb gisteren op stal telefonisch gesproken met Marjolijn. Zei vroeg mij om aan Eef door te geven dat Wanda vandaag meerijdt in de les van 8 uur. Kort hierna heb ik Thomas ingeschakeld om mij hieraan te herinneren na aankomt in de binnenbak. Vervolgens heb ik voor mijzelf meerdere malen herhaald: Wanda, morgen, les 8 uur. Echt waar: Krakende hersenen!
Daarna ik de bak in en instappen, Eef was druk met haar telefoon.;
Ik DIRECT bij de eerstvolgende mogelijkheid naar Eef: "Wanda wil graag morgen meelessen om 8 uur". En taak volbracht.
Kijkt Eef mij flauw aan en zegt: "Ja dat wist ik al, want ik heb net een sms van Marjolijn gekregen. Jaja, nu is het echt duidelijk hoor, Wanda rijdt mee morgen!"
Echt waar, geen greintje vertrouwen. Vreselijk.
Miss_Montana schreef:@Kim: Waaaaat?! Nouja... Dat getuigt inderdaad niet van erg veel vertrouwen zegMaar het is iig wel duidelijk dat Wanda gaat meerijden
@Rien: Noooouu zeg, ga je nu ook niet meerijden als je geen frites de guerre hebt gegeten van tevoren?
Miss_Montana schreef:@Kim: Waaaaat?! Nouja... Dat getuigt inderdaad niet van erg veel vertrouwen zegMaar het is iig wel duidelijk dat Wanda gaat meerijden
marjolijn81 schreef:Inderdaad er is telefonisch gevraagd of mevrouw H dit even wilde doorgeven. Daarbij is duidelijk de boodschap vermeld dat ik het ook nog sms. De zelfde gebeurtenis (die van de krakende hersenen) gebeurde op dat moment in Oostzaan. Eef smsen Eef smsen
KimLittle schreef:Oef daar zeg je wat! Hoe laat ben jij op stal vanavond? Zou je anders even aan Nicole willen vragen om aan Eef door te geven dat Wanda meerijdt in de les van 8 uur? Dan sms ik Marjolijn even of ze even aan Wanda wil vragen om even door te geven aan Eef dat ze meerijdt.