mntj schreef:nou ga eens een kast plunderen. kijken of er nog wat lekkers is.
tot laters
Mijn pauze is ook voorbij, ga weer lekker verder met soppen. De boven verdieping is al klaar.
laterssss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:oeps zit te wachten tot rona thuis komt om een broodje te eten.
vanmiddag is ze vrij. denk waar blijft ze nu. heeft ze continu rooster tot half 2. ze eten dus op school. stumper heeft ze niets mee.
ben weer een moeder van niets. niet goed gekeken op de kalender. stom,stom, stom.
moet ik weer wat goed maken vanmiddag.
jij je ook de ....gehaast MiltonB schreef:Gaat het een beetje met Liquita??
rustig aan hoor, en anders stappen we alle bosritten.
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Gaat het een beetje met Liquita??
rustig aan hoor, en anders stappen we alle bosritten.
Ja, ik doe zeker nu nog even rustig aan. Laat haar wel heel even lopen aan de longe om te kijken hoe het gaat. Als het beter gaat wil ik zondag weer even rijden om te "voelen" hoe het gaat. Hoop dan toch volgende week weer te kunnen rijden, anders heeft ze daar straks geen conditie. En alleen maar in het bos stappen worden we toch ook niet vrolijk van lijkt me (wel lief van je hoor) .
MiltonB schreef:oke...dan zie ik jullie vanmiddag waarschijnlijk wel. Hoe laat zijn jullie er?Ik ga even Calvin naar de gymzaal brengen, is 20 min. lopen vanaf hier. en dan mijn mannetje van het station halen.
het is de bedoeling dat hij vanmiddag wat gaat oefenen voor zaterdag, als Mil nog een stap kan zetten hahaha..