ja echt wel tof, dat je al zoveel vrijheid krijgt met Gringo ik zou die kans zeker pakken ! ik zou op het moment een moord doen om met een paard knhs te mogen starten ..
Pebbs
Geplaatst: 11-04-09 12:43
Elja schreef:
Laat ik eerst maar even les nemen hè :p
Ik vind het eigenlijk veel leuker om buitenritten te maken
je hoeft het ook niet te doen gewoon doen wat je zelf leuk vind en les nemen is altijd goed !
claudiaaB
Geplaatst: 11-04-09 12:44
Ik zou een moord doen voor een verzorgpaard waar ik uberhoupt iets mee kan bereiken XD
Pebbs
Geplaatst: 11-04-09 12:45
claudiaaB schreef:
Ik zou een moord doen voor een verzorgpaard waar ik uberhoupt iets mee kan bereiken XD
hahaha zo dramatisch is het toch niet
claudiaaB
Geplaatst: 11-04-09 12:46
Pebbs schreef:
claudiaaB schreef:
hahaha zo dramatisch is het toch niet
Nee.. Maar wil zo graag verder komen.. Achjho alles op zijn tijd
dat probleem heb ik ook hoor clau wil graag wedstrijden rijden voor me ervaring en verder tekomen, en niveau te krijgen, maarja zonder paard kom je niet ver hé
ik mag met monty ook wel startkaart aan vragen!!! najaah ik denk er nog wel ff over na. ik kan nog best veel van kamona leren dat opzich. maar wat ik met onyx heb... heb met niemand gehad tot nu toe en natuurlijk emt kamona ga je eraan werken en oliebol!! naajah ff met frans overleggen mischiebn zegt die wel nee naajah ben werken kussss
Zit nu fotos enzo terug te kijken van vroeger.. Heb filmpje dat ik met paardje aant zwemme ben. En dat k zonder zadel en zonder hoofdstel op een dartmoor pony door de bak heen rijd XD Das trouwens van muiden Elja..