Ja hoor prima stallen. Ik zat vorig jaar in de oude stallen: M'n pony vermaakte zich wel met alles wat er voorbij komt, ze kijkt ook heel geïnteresseerd.
mijn paard heeft een enorme territoriumnijd dus iedereen die zich in de buurt van haar box waagt (als ze geen luik heeft om zich er van weg te kunnen draaien) wordt aangevallen. Verder is het een lief paard hoor
Suusjeher
Geplaatst: 29-01-09 08:23
Moii_missy_ schreef:
Ik heb nu al een lijstje met wat ik mee neem. hahah! jullie ook?
Je meent het, het duurt nog maanden voordat je gaat.
hihi als ik op dit moment een lijstje maak heb ik kwa dekjes en bescherming weinig te kiezen Dus ik wacht nog even; heb nu nl. twee dekjes waar ik altijd mee rijd
MilleniumK
Geplaatst: 29-01-09 11:53
hahahah ik heb ongeveer 10 dekjes, en waarschijnlijk straks als ik op kamp ga nog 10 andere ofzo xD
NJa ik mag er nog eentje bij van mijn moeder en dan is het genoeg Maar ik weet er wel meer af te krijgen denk ik. (maaaaam er moeten ook nog dekjes voor het jonge paaard gekocht worden )
MilleniumK
Geplaatst: 29-01-09 11:57
hahaha Maar beslist je moeder dan hoeveel dekjes je hebt..?
Mijn moeder vind het onnodig om veel dekjes te hebben dus hoef ik met het idee om elke maand een leuk dekje te kopen niet aan te komen.
MilleniumK
Geplaatst: 29-01-09 12:02
hahaha! Dan zeg je toch, ja maar mama om met een vies dekje te rijden, is slecht! Dan gaat het schuren en dat veroorzaakt weer wondjes.. waardoor ik niet kan trainen en bla bla bla Dus je moet er wel een paar meer hebben voor de week en dan kan je nog zeggen, en als ik dr dan maar een paar heb, dan heb je zóveel was werk telkens.. dat ik dr net zo goed wat meer kan hebben!
ik wil dus niet in de oude stal als ie zijn kop uitsteekt en en moet iemand langs krijgt hij een klap voor ze kop.en die vanmij heeft een buitenraam nodig