Zal je vast goed doen he meis
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanie_B schreef:Hallo
Ik heb net op Bandit gereden! Meneer was lekker fris.
Wat is het toch een super paard,Daarna nog even 'gesprongen',
hihi. En toen Debsel nog ff galopie gemaakt en weer naar huis. Helemaal doorweekt.. Ben blij dat ik nog even heb kunnen rijden. Bedankt Deb!
.

Emmaa_ schreef:Is een paardje wat ik al eerder verzorgd heb (Nouska voor de mensen die haar kennen ? ).
Het is nog lang niet zeker maar als de eigenaresse me terug wilt hebben...
Het prikkelt toch wel weer een beetje
Ik heb toen helaas wegens omstandigheden moeten stoppen maar ik wil het nu heel graag weer oppakken

.
Astor schreef:haha mijn eigen Aylinero
ja het dekje staat haar echt zo gaaf!
het past echt mooi bij haar kleur.
alleen het is een dressuurdekje en ayla heeft een vz zadel.
dus ik heb er nog nooit mee gereden =(
Dus snel doen, want staat er goed! Astor schreef:Zou der eerst maar goed over nadenken, je weet hoe het vorige keer gegaan is
Astor schreef:Thanks, ze kijkt echt weer met die heerlijke kop van der
Haha dat dekje heb ik nu al best een tijd hoor!
En je had wel mijn sms gehad toch?

!
Iriis_ schreef:Pebbs schreef:iris , vind het heeeeeeul erg lief hoe jij gereageerd hebt op melanie d'r verhaal, ook al mogen jullie mekaar misschien niet zosuper meid !
Ghehe. Het is echt niet dat ik Melanie niet mag. Maar over bokt hebben wij erg vaak menings verschillen.
Én, zal ik heeel eerlijk zeggen, op bokt zeg ik dingen die ik noooooit in het echt tegen iemand zou zeggen.
En dat is fout. Daarom vind ik ook dat Melanie dat berichtje verdiende, en ik hoop echt gemeend dat het alleemaal weer goed gaat komen met haar!

Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:zou je van mij foto's kunnen maken ?
want er zitten 8 mensen tussen ons..
Ik ben er ook incl. camera en ik maak sowieso van elke combinatie foto's
.Iriis_ schreef:Ik ben bezig met een nieuw profiel
Emmaa_ schreef:Noortje ik maak zondag heel veel springfoto's van je.
I promise!

.
!