ATE schreef:natuurlijk, we moeten wel 'onze' slaapkamer reserverenwe gaan dan ook maar vroeg weg
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:natuurlijk, we moeten wel 'onze' slaapkamer reserverenwe gaan dan ook maar vroeg weg
. LIQUITA schreef:ATE schreef:natuurlijk, we moeten wel 'onze' slaapkamer reserverenwe gaan dan ook maar vroeg weg.
LIQUITA schreef:Ben je er morgenavond?
ATE schreef:Misschien zie ik je dan nog wel evenLIQUITA schreef:Ben je er morgenavond?
ja wel vroeg les van 7 tot 8 jammer maar de meiden moeten weer naar school he
. ATE schreef:donderdag word trouwens de boom gekapt
WHAAAAAAAAAAAA, we zitten op de helft YEAHHHHH
Gister priveles gehad ging onwijs goed.Volgens Erna had ik nog nooit zo goed gereden
.Tiedeman teugels eraf gehaald die er nog aan vast zaten ,hup weg ermee.Rij al 2 weekjes zonder nou en begin het te snappen nu hahahha.Dus geen verleiding meer om hem te pakken als het even niet lukt.
Wel balen alleen ,weer haar wondje op haar schoft open.Had een chabrak verknipt om het vrij te houden,maar zat er op me zadel beetje bloed dus het is me zadel
!!!!Er was al een schroef uit getrild vorige week waar ik Divoza over had gebeld,nou komen ze 2 September pas kijken wat er aan de hand is,Erna dacht dat de boom ingezakt is doordat de schroef er even uit geweest is,een week wat ik niet wist nou is ie waarschijnlijk ingezakt.Hoop dat dat het is.Anders moet ik aan een nieuw zadel
Voorlopig maar even longeren ,en Chantal kon haar oude zadel die ze op had van de toen ze nog van Grardus was wel vinden als die goed ligt kan ik die zo lang gebruiken. 
Gillbo schreef:Hoi Xan,
Ik ben opzoek naar Starko van Gelderstraat nu begreep ik dat hij bij jullie manege heeft gestaan.
Zou je onderstaande link willen bekijken en kijken of je hem herkent?
Gillbo @ [OV] [PG]Starko, ruin, haflinger,leeftijd 16
Alvast bedankt,
Groetjes Gill

LIQUITA schreef:WHAAAAAAAAAAAA, we zitten op de helft YEAHHHHH

LIQUITA schreef:Ben je er morgenavond?

ATE schreef:we gaan dan ook maar vroeg weg

ATE schreef:ben druk aan het werk geweest en gister met broer de vrachtwagen aan het opknappen geweest

LIQUITA schreef:Oke...dus het schiet al een beetje op. Sandra gaat officieel mee he, er was nog plek.

xan schreef:ATE schreef:we gaan dan ook maar vroeg weg
Misschien kunnen we dan 's middags al een klein tochtje rijden ???

xan schreef:Goedemorgen allemaal![]()
Ik kreeg deze pb. Wellicht weten jullie hier ook iets van ??Gillbo schreef:Hoi Xan,
Ik ben opzoek naar Starko van Gelderstraat nu begreep ik dat hij bij jullie manege heeft gestaan.
Zou je onderstaande link willen bekijken en kijken of je hem herkent?
Gillbo @ [OV] [PG]Starko, ruin, haflinger,leeftijd 16
Alvast bedankt,
Groetjes Gill
xan schreef:Ja, ik heb wel het PLAN om te gaan rijden. MAAR, het kan vanavond zo maar weer anders zijnLIQUITA schreef:Ben je er morgenavond?
Ik kom wel. Wil jij nog gaan rijden ???
. Het zou toch de laatste dag zijn voor m'n vakantie. Morgen is Juul er weer
. 
meelen schreef:Miss. Starco van Joyce.
Ik stuur haar wel een berichtje.