Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

doppie45 schreef:Utrecht werkt meestal op doorverwijzing van je eigen V.A
Zo ging het met Tink tenminste.
Hein heeft toen contact opgenomen met Utrecht en de problemen van Tink doorgenomen met de arts ter plekke,alle foto"s en een begeleidende brief kreeg ik mee toen ik Tink naar Utrecht ging brengen.
Aan de hand daar van werd een behandel plan opgesteld.
)
En bijv. Bodegraven ofzo? Is ook wel een stuk dichterbij en volgens mij zijn zij ook wel goed met benen. Raaphorst is natuurlijk ook ok maar niet 1 van de goedkoopste
Hij gaat van de winter lekker in een ruime buitenbox, maar nu staat ie samen met zijn vriendinnetje dag en nacht op het land. Hij heeft nu ook een groot vriendje, Pavarotti, waar hij na het weekend ook weer bij gaat. Pav moet nu even rustig aan doen van de fysio, die heeft namelijk een pees blessure gehad en er zijn wat wervels recht gezet. Die twee zijn in ieder geval echt schattig samen.
,
...
..
heel lui ! woewa schreef:ow kim je hebt egt super peg zeg![]()
nous ik kan diddle nie doen zondag ben dan in hengelo![]()
![]()
nouja volgens mij is het niet heel erg want hij loopt bijna elke dag!!
kim dankje voor het buitenzetten![]()
straks lekker naar stal toe dus zie daar wel wat mensen
Binar schreef:woewa schreef:ow kim je hebt egt super peg zeg![]()
nous ik kan diddle nie doen zondag ben dan in hengelo![]()
![]()
nouja volgens mij is het niet heel erg want hij loopt bijna elke dag!!
kim dankje voor het buitenzetten![]()
straks lekker naar stal toe dus zie daar wel wat mensen
Zaar, Rielle heeft gebeld dat ze ziek is, dus als je dit nog leest en zin hebt dan mag je Didje vandaag wel doen ipv zondag. Ik weet nog niet of Rielle morgen wel komt, ze zou het me nog laten weten
tsss zondag alweer niet niet komen. gaat het vriendje nu al voor het paard![]()
maar ben de hele vakantie al bij de paarde
kan rielle m wel doen op zondag als ze beter is en ze wil ofzo
Heb de wei geruimd, na een uur en 3 kruiwagens verder kwam het eind in zicht.
) ik hou jullie op de hoogte!
Fanneke schreef:Ik kijk wel veel, maar ja, kan niet echt reageren op mijzelf
djinnie schreef:Hoi luitjes,
Zo Kim, balen zeg. Het zit jullie niet mee zo. Succes met je twee mannekes en ik hoop dat ze snel opknappen!
En voor de rest hoop ik dat het met iedereen goed gaat. Las ik het nou goed dat Fanny en Nick ook in de wei wandelen? Gezellig zeg!
Hier gaat alles oke. Moon staat lekker buiten, heeft veel jeuk (had ie al natuurlijk) dus ik moet hem niet in de buurt van een stal zetten. Dan gaat die dikke meteen aan het schuren...Hij gaat van de winter lekker in een ruime buitenbox, maar nu staat ie samen met zijn vriendinnetje dag en nacht op het land. Hij heeft nu ook een groot vriendje, Pavarotti, waar hij na het weekend ook weer bij gaat. Pav moet nu even rustig aan doen van de fysio, die heeft namelijk een pees blessure gehad en er zijn wat wervels recht gezet. Die twee zijn in ieder geval echt schattig samen.
Ben je daar inmiddels al helemaal gesetteld? Wanneer ga je met je nieuwe baan beginnen?
zit nu lekker aan het ontbijt
en ga zo lekker naar buiten toe met Aniet
Ik ben zelf nog niet gesetteled, maar zit dan ook bij mijn ouders, dus dat zal nog wel even duren. Roel heeft inmiddels ook een nieuwe baan, die begint per 1 oktober in de regio van Nijmegen. Dus volgende week eens kijken of het huis te koop kan. En als die is verkocht gaan we een nieuw huis huren.
Wel nog met brace. Dinsdag krijg ik te horen hoe het nu verder moet.
Fanny duidelijk aan het balen dat er schriklint tussen staat.
Marieke_ schreef:Kleine update van mij: Ik loop weer. Nouja lopen is wat optimistisch, maar ik hobbel een beetje rond als een dronken piraat, maar zonder krukkenWel nog met brace. Dinsdag krijg ik te horen hoe het nu verder moet.
Dat lekkere weer valt een beetje tegen hier, Tamaar.
(grinnikt in zichzelf).. Nee, even zonder gein, t zonnetje is weer vertrokken...
Kom nou terug, zonnetje....
worden we vrolijk van...