! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Dikke wintervacht, ingezakte rug en ze woont in een paardenhemel.
Zo schattig in dat kleine stalletje
En ze ziet er super uit!
Maar de laatste jaren waren nog wel fijn voor haar

Maar daarna kwam Irma ook nog
Toen reed ik alweer een tijd op vrijdagmiddag, dat was lang na de donderdagavond les bij Dennis
En volgens mij ben jij snel na die les weggegaan toch?
Begonnen ooit op woensdag om 2 uur bij Jolanda, toen 3 uur bij Marisca, toen 1 uur bij Marisca, toen naar donderdag 5 uur bij Dennis gegaan ja.. daarna naar dinsdag 4 uur bij Ria, daarna naar vrijdag 5 uur bij Marisca, toen naar vrijdag 4 uur bij Maris, en toen naar de superles op donderdag om 7 uur bij Marisca
En uiteindelijk in de superleuke zaterdagles om 4 uur en daar ben ik geeindigd
Die les bij Dennis was gewoon gezellig

Maar de zeterdagles was toch wel het leukste
Jeeeej
Maar Marisca blijft mn favoriet 
Ik ben al blij met mn Lb in de binnenland wedstrijden
Er zijn inderdaad wel 3 studenten afgevaardigd naar het studenten WK in Algarije
Alle resultaten volgen we op de voet
Helaas was alleen Harriette door naar de 2e ronde.. maar we hebben nog kans in het springen
En was bovendien altijd zo relaxed dat we maar met zn vieren reden... Jij, ik, Karin en Erica toch??
Blij, blij
Maar het werkt er echt super bij. Het geeft net wat meer druk en na veel oefenen stond ze er de laatste paar keren binnen een minuut op. Als ze er dan op staat doe ik het touw om de voorstang en loop er mee naar achteren en hou dan wat druk. Dan kan ik de stang er achter doen en doe ik het gewone halster om haar vast te zetten om. Ben helemaal blij dat het nu zo goed gaat.
En nu hopen dat als ik weer op wedstrijd ga ze er ook zo makkelijk op gaat
HatsikiDildo schreef:Ja ik ook wel!
en jij?
!
! wel weer even gezellig toch
.
.