Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:22

Oh ja die Jersey was ontzettend hengstig vandaag. Gabor liep er Afgod Lovers Kwijl achteraan. Jersey had ook eens interesse voor hem.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 21:15

Whaha Jers is echt grappig als ze hengstig is, zeker als ze in 't land loopt met een ruin. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 21:44

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:38

Nouja zeg wat een vaag verhaal... Moet nog maar even wat kiekjes maken van mijn zadel als bewijs dat hij toch echt van mij is dan. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:46

Dat zou ik dus ook doen ja, en ik zou je naam ook in Stees laten graveren voor het geval je haar ooit te koop wilt zetten Rolleyes

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:52

Ik heb gisteren de slicker en de staartzak gezien die je voor dat paardenmodel hebt gemaakt IJp, en ik het er heel erg om moeten lachen! Schitterend gewoon!

Zaterdag modelpaardenshow gehad in Nijmegen, het was de grootste show tot nog toe en de concurrentie was echt moordend. Had grandioos verslapen Zaterdag, maar was maar een kwartier te laat, en s'avonds kwamen mijn ouders.

Zondag de hele dag mijn ouders gehad, die pas laat weggingen, dus ik was alleen op stal toen ik 's avond de paarden nog ging doen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:59

Nog wat gewonnen?

Miss_Montana schreef:
Dat zou ik dus ook doen ja, en ik zou je naam ook in Stees laten graveren voor het geval je haar ooit te koop wilt zetten Rolleyes

Kom, we gaan onze paarden brandmerken! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:59

Leuk zeg, heb je foto's van de show? *LOL*

Hej Suus, heb je nu je HAF pad te koop aangeboden? Jammer zeg!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:01

Ja Stace is te bol... Sigaar

Ga een minder dikke pad zoeken, een paardzonderschoftvriendelijkepad. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:06

Moet je wel weer op zoek gaan naar een roze he?! Is die fluo uit de winkel van Heza_Yankee niet iets? Die zijn stoer *LOL* Ik heb toevallig gisteren een blanket gekocht van de eigenaren van Liz. Knalroze met paars en op de hoeken is het bewerkt met leer en zilver Clown Maar da's meer een showblanket. Mss vind je dat wat? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:08

Ik wil nog wel een leuke showpad, maar om gewoon te rijden ook wat, wil niet als ik een keertje sjiek moet met een afgeraffelde pad aan komen lopen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:11

Hihihi idd Clown

Ik hoop dat je een leuk pad gaat vinden. Anders moet je toch écht noodgedwongen naar Arthur gaan Schijnheilig Zondag is hij btw ook op de Kalverhoek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:12

Ohja, ik heb btw die jongen op hyves opgezocht, heb een erg leuk bericht van hem terug alleen kan ik die niet openen omdat hyves geblokkeerd is hier Boos! De titel spreekt me iig wel heel erg aan *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:15

Awwwww hyves geblokkeerd... Ach gut

Hoe kom je nu door deze dag heen? Constant naar de titel staren? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:18

Ja ik denk het als ik thuiskom na Whis duik ik meteen achter de computer Verdrietig Heb ook een berichtje van een vriendin die ik al een tijd niet meer heb gezien en ik kan alleen maar de 1ste regel lezen. Ze is even oud als mij, heeft een dochter van 5 maanden lees ik net.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:19

"Hoi Whis" *Aai* *Wortel* "Doeiiiiii"...
Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:20

Hahaha aaagh ik zie dat koppie van haar al: Da's snel! En mijn vlechtjes daaaaaaaan???? Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:26

Ahhh arme Whis, dan ga ik maar weer aan d'r manen hangen tot ze net zo lang zijn als die van Stace, mss kijk je d'r dan wel naar om... Clown *LOL*

Ik ga de honden even wakker maken. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:33

Oooh nou, als ze ooit zulke langen manen kan krijgen door jouw gehang zal ik je eeuwig dankbaar zijn *LOL*

Je weet wat ze zeggen he? Maak nooit slapende honden wakker Suus Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:46

Als ik ze laat slapen dan willen ze wandelen op 't moment dat ik naar school moet... Huilen van het lachen Vooral die Jack Russell kan serieus de hele dag door slapen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 11:04

Hihihi ik snap echt niet dat mensen zeggen dat Jack Russells druk zijn. Die van ons ook, hij heeft af en toe een aanval waarin hij ons terroriseert met blaffen om een koekje, vervolgens slaapt hij weer verder Clown

Jij kan natuurlijk lekker in de duinen wandelen met ze? Of is dat niet zo dichtbij?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 11:07

Dat doen we nog wel 'ns in 't weekend, een kort rondje in 't duin gaat niet lukken. *LOL*

Onze JR die wordt soms heeeel druk, maar da's dan meestal buiten ofzo en idd, de rest van de dag slaapt ze gewoon... Nagelbijten / Gniffelen Onze Rottie kan d'r ook wat van hoor, als we 's ochtends beneden komen ligt hij languit op de bank. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 11:15

Hahaha en dan de hele bank bezet houden Clown Altijd met die grote honden Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 11:16

Je kan d'r nog net naast zitten, dat vind hij ook heel fijn want dan kan hij z'n hoofd op je schoot laten rusten. Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 11:16

OHJA! Ik ga vanavond m'n pad wassen... Tong uitsteken