stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 08:41

goeiemorgen allemaal,
kevin is de halve nacht wakker geweest, heeft veel buikpijn, waarschijnlijk van de medicijnen.

amigo is gelukkig weer beter, geen diarre meer en eet lekker.
dat is dan weer een zorg minder,
lisa zorgt voor sinton alleen morgen moet ik even kijken hoe ik het ga doen want dan heeft lisa echt geen tijd.
mijn man heeft een rotbaan (maar wel een goeie Tong uitsteken ) hij is van 6 uur smorgens tot minimaal half 8 's avonds weg....dan hoop ik maar dat ie om half acht is morgen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 10:46

Mogguh mensen! Haha!
Hier schijnt het zonnetje, en steeds als het zonnetje schijnt kriebelt er wat bij me... Twiske! hahaha
Ik hoop echt binnenkort weer even te kunnen gaan met dat scheur-ijzer van me. (zonder stunts!!) hahaha

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 10:48

Dabo schreef:
Dat is het leuke ervan, stel dat je je onderschrift niet meer hoeft aan te passen.. hahaha Tong uitsteken ook niks aan dan he!
Hoe zit dat eigenlijk met de regiokampioenschappen? Geeft de RV je daar voor op ofzo? Of bepaal je zelf of je daar aan mee wilt doen..? Haha! (niet dat IK dat ooit zou willen hoor! hahahhaha Don't get me wrong!) Knipoog

mag je zelf bepalen....het leek me wel leuk voor een keertje. ik wilde eigenlijk vorig jaar al meedoen, maar toen kon ik niet de tweede wedstijd rijden (als ik door zou zijn gegaan zeg maar)..

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:14

Leuk, Mayo! Haha!
Ohja, over kampioenschappen gesproken, wie is eigenlijk clubkampioen 2006 geworden van de RV? of staat dat op hun site? (ff spieken..)
[edit] gevonden! Niet iemand van Taams, helaas! [/edit] Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:04

zal je zien he? nu prachtig mooi weer ! ik had vandaag de foto's moeten maken Cool
naja pech! (ben ik gewend:P )

ik lig nog languit in me bedje met laptop op schoot aangezien het lichaam nog niet helemaal wil meewerken na gisteren
het is nog stijf maar ik hoop dat straks nadat ik een rondje met de hond heb gewandeld dat het wat minder wordt
het gekke alleen is dat gisteren mijn been en rug heel zeer deden maar dat ik nu meer spierpijn heb in mijn armen en schouders
komt natuurlijk van de stevige hou vast van de teugels anders was ik zeker niet blijven zitten Clown

kekaro: kan ie niet in de stapmolen en op de lijst?
als je het aan durft wil ik m morgen wel met mijn merrie loszetten ,op zich is ze altijd wel vriendelijk en ik blijf erbij natuurlijk....

shir: ik ben achteraf echt superblij dat je niet bent gaan stuiteren met illion door mijn schuld
voor het zelfde geld gaat het wel fout en dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben...

Sjorsie: nog bedankt voor al je hulp gistermiddag!
Kan abel vanmiddag los? en zoja deken op?af? andere? ik ga met 2 a 3 uurtjes so let me know Knipoog

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:39

@naadje: hij staat elke dag op de lijst, word losgezet. stapmolen is hij geen fan van en vind ik dan een beetje eng als ik er niet zelf ben.

-als je het wil proberen met wild rose, heel graag! hij is energiek maar lief (voor wat ik zover gezien heb met anderen) als het niet gaat houd het op, dan heeft hij pech Knipoog

het is inderdaad schitterend weer...de arts is nu aan het nadenken of kevin aan het infuus moet of niet, hij is weer moe dus ze twijfelt.
ik hoor het zometeen.
als hij naar huis mag gaan we even naar buiten, zal hem juist wel goed doen denk ik, beetje frisse lucht en zon.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:48

ok zodra ik morgen een plaatsje kan bemachtigen dan zal ik ze wel even samen los zetten en kijken hoe het gaat
je hoort het van me Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:18

naadje24 schreef:
shir: ik ben achteraf echt superblij dat je niet bent gaan stuiteren met illion door mijn schuld
voor het zelfde geld gaat het wel fout en dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben...

Ik denk ook dat je dan echt niet was blijven zitten, als Ilion eenmaal losbreekt gaat hij echt als n dolliestier door de bak, dat had Wild rose wel lollig gevonden denk ik hahahaha ik zie ze al gaan met z'n 2en.....
Maar ik weet zeker dat Ilion had gereageerd op Wild Rose, ben ook blij voor ons alle 2 dat ik gevlucht ben hahaha

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:10

Karin vervelend voor je kleine man hopelijk is hij snel weer beter!

Mayo super dat je doorbent zeg! Wanneer zijn de regio en waar zijn ze? Ik mag over 2 weken in heiloo optreden ben erg benieuwd!

Natas: Vervelend dat Rose weer zo dood misschien toch dat Wild voor haar naam veranderen Bloos

@ Esther: Ja Yvette had het gezegd! Ik zou eigeblijk gister met hem naar buiten gaan maar het was zulk rotweer en Thimo kwam even kijken! Hij was erg tevreden en hij vond het een plaatje om te zien Haha! Altijd leuk om te horen!

Wie is er vanavond?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:15

Ik ben er vanavond!

Oh Natas, als je het 'Wild' moet veranderen, moet dat natuurlijk wel met een 'W' beginnen he... wat denkje van: 'Woeste', of 'waanzinnige' of 'wraakzuchtige' hahahhahah nee hoor,
beter iets van 'wonderbaarlijk' of 'wonderschoon' of zo hihi

Even een update over mijn KNHS perikelen... Ik heb vanmorgen WEER gebeld, Na 3x de papieren opgestuurd te hebben moet het toch eindelijk eens goed gaan...? Nah, volgens mij lag hun hele systeem plat ofzo, want ze gaan me terugbellen! Ondertussen krijg ik wel 2 blanco startcoupons opgestuurd! Haha! Dus dat is wel positief nieuws, want zo kan ik in elk geval WEL starten volgend weekend! Go jij! Go jij! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:29

SPANNEND !!!!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:31

*update*
Kevin is opgenomen voor in ieder geval deze week,
hij ligt aan een infuus, krijgt constant vocht toegediend en 4 keer per dag 200mg antibiotica.
(thuis kreeg hij 3 keer 50mg)
pijnstillers krijgt hij continue
hij heeft wat gegeten vanavond en hij is wel even uit bed geweest nog.

verder was ie nu echt moe dus hij wilde slapen,
mijn man slaapt bij hem want hij wilde echt niet alleen blijven!
en nu ben ik thuis met 1 hyperdepieper ventje van 2 en een half jaar die zich erg afvraagt waar papa is en waar kevin is (heb het uitgelegd maar ja dat is natuurlijk moeilijk)

en een ventje van een half jaar die gelukkig lekker in bed ligt en zich van geen kwaad bewust is.

ik ben ook moe, ga proberen om thomas ook in bed te krijgen en dan ga ik ook!

tot gauw allemaal en weltrusten alvast!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:39

Jeetje Karin, sterkte ermee, gelukkig is hij in het ziekenhuis in goede handen
Natascha, graag gedaan hoor, ik zag je vanmiddag op stal dus zie net je berichtjes pas Lachen Waar ze samen los hebben gestaan, ik ga zo even het resultaat van de fotoshoot van Annique bekijken.

edit: moet je zien raar toch?
Afbeelding

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:20

He Karin wat naar nu voor jullie! Hij is daar idd in goede handen alleen weet ik dat een moeder haar kind toch liever thuis heeft. Maar als dit t beste is voor je ventje moet t gebeuren. Ik duim voor je dat t bij deze week blijft en hij dan weer lekker mee mag. Fijn dat zijn papa bij m slaapt, dan is hij niet alleen.
Sterkte!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:24

Sjorsie dat is niet zo raar hoor dat t lijkt alsof t beweegt. Die 2 kleuren concureren nl omdat ze even heftig in waarde zijn daardoor gaat de grens 'bibberen'. Heb hier op de kunstakademie allerlei 'proefjes' mee moeten doen met t vak kleurenleer. Als ik t goed heb onthouden noemen ze dit simultaan. Je kan er geweldige trucs mee uithalen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:28

ShirleyA schreef:
Sjorsie dat is niet zo raar hoor dat t lijkt alsof t beweegt. Die 2 kleuren concureren nl omdat ze even heftig in waarde zijn daardoor gaat de grens 'bibberen'. Heb hier op de kunstakademie allerlei 'proefjes' mee moeten doen met t vak kleurenleer. Als ik t goed heb onthouden noemen ze dit simultaan. Je kan er geweldige trucs mee uithalen.

dat wil ik wel geloven, leuk zeg, eigenlijk houd je dan dmv kleur je ogen en dus je hersenen voor de gek, je weet dat het stil staat en toch oogt het als beweging Hyper!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:47

Precies. Je houdt idd je hersenen voor de gek. Als 2 kleuren evenveel licht tegenhouden/doorlaten krijg je dat effect. Lollig om te weten, niet?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:08

Karin heel veel sterkte met je mannetje hoor en ik hoop dat hij snelopknapt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:06

Veel sterkte nogmaals Karin, ik hoop dat je kereltjes snel weer thuis zijn!

Shirley, is dat ook niet met de kleuren blauw en rood? Als ik bv een blauw iets zie, met rode tekst erop, dan word ik daar ook helemaal scheel van. heel vreemd!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 05:49

Goedemorgen allemaal.
Het is weer regenachtig pisweer maar dan ook echt p.s weer.Het is niet koud maar er staat weer een lekker storm vandaag.
Karin ik hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht en ook voor je kereltje natuurlijk en dat de antibiotica snel mag aanslaan zodat hij weer snel thuis is.
Ellen je mag ook om 10.00 uur komen hoor er heeft iemand gisteravond nog afgebeld.dus moet ik maar tot half 10.Nou ik ga naar mijn bouwvakkers(ja shirley dat lekkertje is er nog steeds).
Straks even naar Zirano en weer wat foto's van hem maken.
tot later.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 08:54

ik heb redelijk geslapen, kleinste mannetje heeft me drie keer uit bed geroepen verder ging het wel, ik was dan ook vreselijk moe.

kevin heeft ook redelijk geslapen, wel een paar keer wakker geweest en midden in de nacht word hij wakker gemaakt om te tempen en voor een antibiotica en pijnstil dosis.

hij heeft nog steeds koorts ondanks alles wat hij daar tegen krijgt (39,4)

rob komt zo even thuis, dan ga ik even boodschappen doen en kan ik even naar hem toe.
vanmiddag gaan we met zijn allen (dat mag alleen in het bezoekuur) hij wil zijn broertjes graag zien en ze mogen gewoon komen dus dat gaan we doen Lachen
bedankt voor de lieve woorden allemaal, ja ik heb hem het liefst thuis maar ik zie wel dat het daar veel beter met hem gaat dan hier Lachen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 09:28

Ja joh, dan ziet hij lekker zijn brortjes weers plus dat het voor zijn broertjes danook anders wordt als ze hem weerz ien.
Sterkte.Ik zal Amigo een knuffel geven.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 09:53

Oh Marjan, ik lees je post nu pas!
Ik giet mijn koffie ff achterover, en dan kom ik eraan.
Ik ga maar niet eerst langs Taams, want ik kon me bed niet uitkomen hahahaha (wrijft de slaap uit haar ogen...)

Ik zal ook voor jullie duimen, Karin... *duim duim duim duim....*
Dat hij maar snel weer oké en thuis is!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:22

Dabo schreef:
Shirley, is dat ook niet met de kleuren blauw en rood? Als ik bv een blauw iets zie, met rode tekst erop, dan word ik daar ook helemaal scheel van. heel vreemd!

Ja dat kan heel goed maar t hangt af vd kleuren en de hoeveelheid licht ze weerkaatsen, hoe veller de kleur hoe eerder je dit effect krijgt. Donkere kleuren doet t niet, die laten te weinig licht door en lichte kleuren laten weer te veel licht door. Oranjerood kan t erg hebben me theftig blauw of heftig groen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:57