reina schreef:Wow! Wat een hoop meelezers! Dank voor alle complimenten!
@fluffyfox: Ja ik heb er al veel opgezeten! We zijn meteen een week naar de Veluwe gegaan. Daar al het bos in geweest, groot verkeer, voluit gegaan, door een doorwaadbare, langs militair oefenterrein mét bommen en in de bak gereden. Alles superbraaf! Alleen in de bak heeft ie nog wat weinig 'dimmer' er zit een aan en een uit op, schakelen is nog moeilijk, maar dat gaat al 100x beter dan de eerste keer. Gister onze vuurdoop gehad: We liepen langs een tamelijk drukke weg, met allemaal rare borden en kranen enz. enz., en toen kwam er een scooter keihard aanrijden. Die jongen remt voor ons, maar bedenkt zich en geeft tóch vol gas, nèt naast ons. Enne... Tja, gaat vol onderuit. De scooter vliegt achter Ed langs over het asfalt en Ed kijkt die jongen met een verbaasde blik aan (ik dacht zelfs even een lach te zien) en stapt vrolijk verder! Heerlijk zo'n paard, écht iets voor mij!
Nu slapen, iedereen een fijne nacht toegewenst!
Reina...wat een gave pony...helemaal mijn type
...snel meer foto's hoor en vooral meer verhalen!!Wat voor merk is het...of wat zit erin en hoe hoog en nou...vertelvertelvertel Van een plaatje kan ik niks hoor....meermeermeer

Bonte...sterkte!!
Groetjes,Tinky(goed dat ie op zijn smoel ging die brommer...leert ie van,beetje beessies op stang jagen
)

met zo'n lekker los-in-de-heupen-ding!
Maakte ik je oud voelen? Hihi ik zei toch juist dat je véél jonger over kwam!

1 van jullie?