wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:01

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
250!!!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:04

Jeeej! Ik vind Callista dr manen ook het mooiste. Vind trouwens echt dat de manen van Chanel en Beauty eraf moeten, het staat veel vlotter dan die lange manen, toch? Wat vind jullie ervan? Tong uitsteken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:10

Kzal vanavond es kijken, eerlijk gezegd heb ik niet zo'n goed beeld van de manen van de ponies Bloos Die van Aladar vind ik veeeeels te kort en die van Bella idd wel wat te lang. Maar bij Callista vind ik dat juist weer mooi!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:32

Bij Bella hoort het zo lang hoor... Die ga je er toch niet af halen, hoort gewoon gewoon bij de pony....

Edit: Waar maak ik me eigelijk druk om...
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 02-01-08 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:38

zooo jullie gingen hard Tong uitsteken ik vond het erg leuk gister op de manege met al die leuke stukjes Haha! raar idee. het zal voor mij denk ik altijd wel manege nieuw hagenauwe blijven. dat kan ik echt niet zomaar omslaan Tong uitsteken maar ik hoop dat ik wel op volanda kan blijven rijden maar ik hoop het wel.. ik ben trouwens erg benieuwd naar hoe die peter les gaat geven enz.. heeft iemand hem al gezien????

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:40

Bij Bella vind ik dat lange juist een beetje piekerig/slonzig maar ieder zijn smaak he Knipoog

Heb even de foto's op de site van de manege bekeken en ben het wel met Do eens, over Beauty en Chanel. Het kan vlotter Tong uitsteken Gaat Annet trouwens ook een nieuwe site maken of kunnen we voorlopig de oude blijven gebruiken om info enz. op te zoeken?

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:00

@ Sanne: Het is ook niet zo'n boeiend onderwerp, was alleen benieuwd of ik de enige was die er zo over dacht.

Bij Bella hoort 't idd, die moeten er echt aan blijven vind ik! Maar bij Chanel en Beauty hoort het toch niet bij hun ras ofzo? Nouja..

Ik heb Peter al kort gesproken, we hebben het al even over Volanda gehad. Hij is al wat van plan met dr, omdat Jacqueline vertelde dat ze wat problemen heeft. Ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd, dus als je het precies wilt weten wat ie met dr gaat doen zul je het aan Jacq of Peter zelf moeten vragen.

Verder hebben we 't nog eventjes gehad over dat in onze les sommigen op 'vaste paarden' rijden. Hij vergeleek het met autorijden: als je goed wilt leren autorijden moet je in veel verschillende auto's gereden hebben. Maarja, toen Kelly en ik vertelden dat we al zowat op ieder paard hebben gereden en we ook wedstrijden rijden met onze vaste paardjes, vond ie het geen probleem als we steeds op dezelfde paardjes reden.

Hij heeft ook wedstrijden gemend (enkelspan, tweespan en vierspan). Verder heeft ie ook nog dressuur, springen (?) en cross gestart. Prima vent hoor, hoop alleen niet dat we u tegen 'm hoeven te zeggen want dat ben ik echt niet gewend. Bloos

Ik zal 't nog eens aan m vragen.. Nagelbijten / Gniffelen

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:01

k neem aan dat er wel een nieuwe komt .. aangezien de naam enz veranderd ik kan ook wel begrijpen dat ze dat meer hun eigen willen maken enz.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:01

Ohja, en over de site weet ik niet. Ik denk dat het niet 't belangrijkste is op dit moment, het komt vast later wel... Knipoog

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:08

nee idd.. maar het zal vast nog wel gaan veranderen. wanneer zien we dan nog wel. de site is trouwns wel een vernieuwing toe.. heel veel paarden staan er nog niet bij..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:23

En Nixie en Pino staan er ook nog bij... het schijnt dat Peter er gister was, ik weet alleen nou nog steeds niet wie het is! maandag kom ik even kijken naar de les van Anneke, dan zie ik vanzelf wel wat voor iemand het is. Ik hoop voor je dat je op Volanda mag blijven rijden An, als je 'm uitlegt dat het voor haar heel belangrijk is dat ze door vaste mensen gereden wordt mag dat vast wel Ja Tenslotte maakt niet Peter maar Georgette de indeling. En alles zou toch voorlopig hetzelfde blijven?

Vanmorgen had ik Ingrid aan de telefoon, heel raar, ik had me erop voorbereid dat Annet zou opnemen... gisteren heb ik maar geen afscheid genomen, dat vind ik zo naar... dan is het net ook meteen of we haar noooooooooooit meer zullen zien Verdrietig

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:26

Ohja, zaterdag heeft mn moeder in de binnenbak een foto van Mr. Nando en mij gemaakt. Ik laat 'm wel ff zien! (verveel me te pletter ben aan mn pws aan het werken...)

Afbeelding

Edit: Wat zit ik eigenlijk naar voren en in mn paard te kijken.. En mn handen!! Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Dominiqueee op 02-01-08 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:28

hestejente schreef:
En Nixie en Pino staan er ook nog bij... het schijnt dat Peter er gister was, ik weet alleen nou nog steeds niet wie het is! maandag kom ik even kijken naar de les van Anneke, dan zie ik vanzelf wel wat voor iemand het is. Ik hoop voor je dat je op Volanda mag blijven rijden An, als je 'm uitlegt dat het voor haar heel belangrijk is dat ze door vaste mensen gereden wordt mag dat vast wel Ja Tenslotte maakt niet Peter maar Georgette de indeling. En alles zou toch voorlopig hetzelfde blijven?

Vanmorgen had ik Ingrid aan de telefoon, heel raar, ik had me erop voorbereid dat Annet zou opnemen... gisteren heb ik maar geen afscheid genomen, dat vind ik zo naar... dan is het net ook meteen of we haar noooooooooooit meer zullen zien Verdrietig

Het was die man in dat pak en hij had een bril op, misschien zegt dat je wat?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:31

jullie zijn leuk do Lachen

en peter had zijn haar naar achter gekamd. miss herkenningpuntje Tong uitsteken

ik had trouwens ook een leuke foto, die ene keer dat ze gemaakt waren *LOL* klik

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:44

Ohja, die vond ik ook leuk. Maar er was ook 1 op het buitenterrein die was nog leuker! Alleen je had iets heel raars voor je ogen, iets zwarts ofzo... Das wel jammer!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:51

Do heeft Kelly bijna aan het bokken Cool Go jij! Go jij!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:53

ja dat was een plukje haar Scheve mond vond ik inderdaad ook jammer ja.

En go dominique, even doorzetten Haha!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:59

Mmm, idd jammer..

Ja, ze is nu bezig wat in dr profiel te zetten. Ze heet Kel_ly op bokt. Weet niet of ze al iets heeft gepost...

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:01

goedzo kel Hyper!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:03

Ik ga ff wat eten en daarna naar de manege: filmpje maken van Ginger, want dat zou mn moeder gister doen maar dat is ze vergeten en wil dr kunsten ff vastleggen! Tong uitsteken

Doeeeeei!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:05

Zegt me zo niks, er waren zo veel mensen die ik nog nooit gezien had. Maar hij zou wel gek zijn om Do van Nando af te halen! Leuk dat Kelly ook op bokt zit! Jitske ook, ze had alleen iets raars met die 25 berichten geloof ik. Zal het 'r es vragen...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:06

@ Do: puik plan, wel 't filmpje ook hier posten he? Pleeeeeeaaaaase

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:06

ja je moet eerst 25 "nuttige" berichten plaatsen buiten de HK topics om, voordat je in HK mag posten Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:14

Karin_88 schreef:
ja je moet eerst 25 "nuttige" berichten plaatsen buiten de HK topics om, voordat je in HK mag posten Knipoog

Ze heeft er dacht ik al 25 en toch lukt 't niet Boos! Was bij mij ook zo tot ik van iemand een linkje kreeg, daar moest ik iets activeren en sindsdien teister ik twee HK-topics.

Kelly opgespoord: nog geen berichten en een erg leeg profiel. Maar het begin is er!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:20

Ja, idd het profiel heeft ze nog niet af dus die is nog leeg maar ik hoop echt dat ze binnenkort in dit topic komt!!

@ Pauline: Ja, dat zou ik erg jammer vinden. Ook als Karin niet op Goldie mag en Kel op Tos.

Zo, nu ga ik echt. Ik hoop dat het lukt om dat filmpje te posten. Kan dat ook gewoon met Tinypic? En wat als ie te groot is? Moet je dan een link posten?