250!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die van Aladar vind ik veeeeels te kort en die van Bella idd wel wat te lang. Maar bij Callista vind ik dat juist weer mooi!
ik vond het erg leuk gister op de manege met al die leuke stukjes
raar idee. het zal voor mij denk ik altijd wel manege nieuw hagenauwe blijven. dat kan ik echt niet zomaar omslaan
maar ik hoop dat ik wel op volanda kan blijven rijden maar ik hoop het wel.. ik ben trouwens erg benieuwd naar hoe die peter les gaat geven enz.. heeft iemand hem al gezien????
Gaat Annet trouwens ook een nieuwe site maken of kunnen we voorlopig de oude blijven gebruiken om info enz. op te zoeken? 
Tenslotte maakt niet Peter maar Georgette de indeling. En alles zou toch voorlopig hetzelfde blijven?

hestejente schreef:En Nixie en Pino staan er ook nog bij... het schijnt dat Peter er gister was, ik weet alleen nou nog steeds niet wie het is! maandag kom ik even kijken naar de les van Anneke, dan zie ik vanzelf wel wat voor iemand het is. Ik hoop voor je dat je op Volanda mag blijven rijden An, als je 'm uitlegt dat het voor haar heel belangrijk is dat ze door vaste mensen gereden wordt mag dat vast welTenslotte maakt niet Peter maar Georgette de indeling. En alles zou toch voorlopig hetzelfde blijven?
Vanmorgen had ik Ingrid aan de telefoon, heel raar, ik had me erop voorbereid dat Annet zou opnemen... gisteren heb ik maar geen afscheid genomen, dat vind ik zo naar... dan is het net ook meteen of we haar noooooooooooit meer zullen zien

klik

vond ik inderdaad ook jammer ja.

Karin_88 schreef:ja je moet eerst 25 "nuttige" berichten plaatsen buiten de HK topics om, voordat je in HK mag posten
Was bij mij ook zo tot ik van iemand een linkje kreeg, daar moest ik iets activeren en sindsdien teister ik twee HK-topics.