Sorry als ik lastig ben, maar ik wil graag voor zondag weten wie er wel en niet mee gaan naar de Efteling en of we het dan door kunnen laten gaan, daarna kan ik geen vrij meer nemen namelijk!
Hier weten ze nog steeds niet wat het nou wordt of we weggaan dit weekend en zo ja waarheen. En dan moet ik nog beslissen of ik meega. Maar dat hoop ik toch uiterlijk zondag wel te weten.
En ik heb even na gevraagd aan een NS mens op Utrecht Centraal, we mogen in juli en augustus gewoon voor 9 uur reizen met samen reis korting (en Sas en ik kunnen dan gratis op ons OV).
@ Mariet, ik ben van 4 tot 12 of 13 augustus (op een zondag gaan we weg maar ik heb mijn agenda niet bij de hand) in NL. Hoe ging je ruiterbewijs examen??
En als er mensen naar de Efteling willen, wacht op mij ik wil ook meeeheeeee!!!
Oke, er is besloten, we gaan naar Oostenrijk. En ik ga ook mee en we gaan zondag weg. Dus ik ga niet mee naar de efteling. En Sas dan kan je toch op de dagen dat wel OV geldt met samenreiskorting voor 9en. Klopt idd dat ie van 16 juli tot 16 augustus niet geldig is.
OMG OMG OMG!!! ik ben echt nerveus Stommmmmmmmmmm!! maarja, ik ga fietsen naar de paarden, invlechten, theorie maken, paarden halen, praktijk maken, uitslag horen!!! doeiiiiiiii
Heeel veeel suc6 en je gaat het halen, ik duim voor je. En ik ga jullie ongeveer 2 weken in de steek laten! Maar daar staat tegenover dat ik Antoinet nog een weekend op kom zoeken (en je moet als je hier ben nog mee op de kar).
Nou ben hardstikke gezakt.. Iig voor de Theorie, had 8 fouten. Vanmorgen zoveel gestress, gezenuw, dat alles gewoon fout ging.. Ik was namenlijk m'n inschrijfkaart en alles vergeten (zonder die mocht je niet meedoen aan het examen) dus die om kwart voor 10 nog moeten halen terwijl het om 10 uur begon.. Mijn god, ik kon niet eens eten zo zenuwachtig was ik!!!!:( maarja.. over minimaal 4 weken kan ik herkansen.. Praktijk was ik wel dik geslaagd
Heel erg jammer Mariet, het is te hopen dat je volgende keer niet zo zenuwachtig bent en dat je een makkelijke versie hebt. Maar praktijk is alvast binnen, dat is wel lekker. En wij mochten met het koetsiersbewijs nog zonder de inschrijfkaart meedoen. Ik had het overigens wel mee, maar andere hadden hem nog niet eens gehad.
Ik was met praktijk wel zenuwachtig, rijden ging wel, maar ik moest uitspannen en dat is het makkelijkst, hoef je niets op maat te maken enz. En ik had dat al vaak gedaan en toen schoot ik ook in de stress dat ik het fout deed. Maar theorie was ik niet zo zenuwachtig voor.
En ondanks de wind gisteren super gereden! Ik had weer eens een ander paard als gewoonlijk, Ginger Daar was ik blij mee, ze rijdt echt zo lekker. De groep voor ons zei dat ze slecht strandje hadden, maar dat viel bij ons gelukkig heel erg mee. Met zijn 3en naast elkaar gereden op het strand en lekker gegaloppeerd. Duin was ook goed te doen, 2 vossen gezien, 1 kleintje die echt zo dicht bij het ruiterpad zat en gewoon bleef zitten kijken. En nog een groep van 4 reeën bijelkaar. En volgens mij vinden Ginger en Boy elkaar wel leuk. Ze ging gewoon stilstaan en Boy stond er dan ook met zijn hoofd bijna op Ginger.