manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:27

Jammer Bar dat t huis niets was! Er komen vast nog wel leukere. Ik vind persoonlijk de mortiere niet zo'n leuke beurt, maar je hebt er idd mooie huizen!
Ik neem ook echt een keer les van Carolien Nel, ze weet idd precies wat je moet doen. Ben heel benieuwd. Fijn dat jouw les ook nog goed ging Lachen Wil je ons woensdag nog lesgeven?
En Anne moet nu weer afkicken van 3 dagen paarden Clown Kan me voorstellen dat les dan weer ff wennen is. Loon op zand was echt heel leuk, maar de zadels daar; heb nog een zere kont!

Hier wat foto's: (zijn niet heel scherp)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De leukste Lachen (Anne dr paard had nog dorst!)
Afbeelding

Afbeelding

En t filmpje, let niet op de slappe lache van ons Clown
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 20:40

whahahahahahaha, hihi dat filmpje ROFL
We zijn ook geen moment stil hè *babbel de babbel* Vork Geweldig! hahaha en wat een camera werk ook weer Clown *uch*
maaarrr, let op t detail: de langsvliegende fjord!
*meisje lag er bij de eerste galop al naast Vork Woeste bizon en paard ging niet helemaal Clown hihi, die fjord heeft gewoon een sprong opzij gemaakt denk ik..
Was ook toen we later nog een keer een bocht om gingen in galop. Reed eerst nog naast Thirz, zag ik Huub de bocht omgaan, dus even ingehouden om daarna weer even vlot bij te rijden. Hoor ik ineens achter me: "G.. Stomme rot knol" Ik gok zomaar dat Fjorden tank bedacht de bocht flink kort te nemen, dan was ie sneller Nagelbijten / Gniffelen En met boogjes in je teugels is nou eenmaal lastig sturen Vork

*kijkt nog eens dat filmpje*
hihi, t filmpje spoort ook echt nie hè Clown Denk dat t nog even duurt eer dat wij op type cursus kunnen Thirz Clown
maar wel knap: én braaf naast elkaar galopperen én de camera overgeven Ja Best knap van ons Clown En Kims die achterste voren nog even kan zwaaien naar de camera! Wij zijn goed! Schijnheilig

haha, en t was echt super! Ja

*de leukste van ons samen Clown Lijkt net of ik mn paard gruwelijk in de teugel trek *stiekem wou ik ook alleen op een ZZ-dressuur knol* , maar het is alleen heel onschuldig mn paard zn hoofd in het beeld houden en niet in t water laten vallen Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:48

@ bar: ja dat is wel heel veel geld om dat huisje te verbouwen... De mortiere is wel heel gaaf! (vind ik dan) hebben ze leuke huizen staan!

@ Nel: Ach gut heb je al een beetje bij kunnen slapen? en hoe is het nu met daniël?

jammer dat de foto's niet heel scherp zijn! Haha! dat filmpje! Hij is vooral erg hobbelig Vork
Ik kan mijn armen niet meer boven mijn hoofd tillen, en ik ga door de grond als ik mijn schouders naar achteren breng. Verder is vooral mijn rug pijlijk Knipoog Mn billen zijn weer heel vandaag!

Ik ga vannacht de dienst in, ben benieuwd of er wat gebeurt!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:50

hihihi de foto's en het filmje zijn echt leuk, en idd, jullie kletsen alleen maar hahaha...
Zo Bar, hebben jullie zoveel centjes te besteden dan???
Hoe is t met Bianz, nog lekker op Orson gereden?
Vervelend Nel dat je katjes weg zijn, maar wel beter voor Daniel, hopen dat hij nu niet meer ziek wordt...

Met Jade gaat het gelukkig weer goed, het hoesten en snotteren is zo goed als over...de antibiotica doet dus zn werk.....
Moet van de week al weer om nieuw voer, ze eet best veel hahaha...
Ga nu ff dekens bestellen...
Ik vind deze leuk.... is alleen best duur BR Fashion Outdoordeken Geruit
Waterdichte winterdeken met 340 grams vulling, met staartflap, loopsplit, bilkoorden en kruissingels. Verkrijgbaar in de kleur peat
.....Afbeelding
doei doei

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 21:06

hij is wel supergaaf marieke!
BR dekens zijn wel van goede kwaliteit, daar doe je echt jaren mee! Hoe duurder de deken, hoe langer je ermee doet (tenminste, dat is vaak zo). Heeft deze wel voorsluitingen met clipjes? dat is wel handiger!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 21:14

Zo, nu nog wat beloofde foto's, namelijk die van mn kittens (ondertussen wel wat gegeroeid) en van mn huusje voor mensen die het nog niet gezien hadden Lachen

Zo waren ze eerst:
Afbeelding

Afbeelding

Net bij mij thuis, dit is Bloem
Afbeelding

En dit Vlinder
Afbeelding

Samen spelen
Afbeelding

En strekken maar!
Afbeelding

En muizen moeten ook gevangen worden
Afbeelding

Daar wordt je dan ook wel weer moe van, ff uitrusten
Afbeelding

Vlinder krijgt geen drinken bij mij, dus zoekt ze zelf maar iets Clown
Afbeelding

Bloem is ondertussen al een volleerd fotomodel
Afbeelding

Terwijl Vlinder nog wat oefent met poses
Afbeelding

Afbeelding

En ze zijn zo lief samen Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Genoeg zo? Tong uitsteken

Hier nog wat van mn huis:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er moet nog wat aankleding komen en de tuin komt van t voorjaar wel!
Totzover al mn foto's voorlopig Vork

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 21:20

haha geweldige foto's! en leuk commentaar Ja

Ze zijn echt al veranderd zeg, poehee! ik weet nog wat voor 'n kleine droppies het waren toen we ze gingen bezoeken!
En verzorg je beesten nou eens goed, arm dier, moet helemaal uit de wc drinken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 21:21

wat een dropjes van poezen heb je Thirz! Lovers echt schatjes! En die spelen echt lief zo met elkaar! Die samen op de bank! Ahhhh zo lief! En die samen op de paal ook Ja Echt super dropjes!
En natuurlijk je huisje al gezien, maar hij blijft leuk! Haha! En je tuin ziet er ook al een stuk beter uit zeg! Echt Thirz, leuk Huis en leuke huisgenootjes OK dan!

Hihi, en Kims helemaal gebroken Ach gut Tis zonde! Ik heb alleen nog wat last van mn rugspieren dan (en idd schouder Tong uitsteken), en ik zit nog even liever niet op mn fietszadel of een harde stoel Bloos

Vind dat een leuke deken hoor Mariek Ja

*paps en mams ook even laten kijken:
leuk huisje, je woont daar leuk! en dúidelijk dat t 2 zusjes zijn die kittens van jou Ja heel leuk stel!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 21:59

Hoi hoi,
leuke foto's van de buitenrit!
Alleen valt me op dat thirz in het begin op een bruin paard zit en daarna op een wit paard....????

Elmo en Tijgetje zijn weg, ik mis ze wel.
Het is zo stil in huis, ik hof Elmo niet op zn kop te geven dat ie in mn gordijnen hangt, op mn aanrecht loopt, in de vissenkom graait of in mn planten hangt....

Met Daniël gaat het redelijk.
Hij wordt elke nacht nog wakker, dus dat is nog niet veranderd.
Morgen ga ik gewoon werken en gaat ie naar het kinderdagverblijf, dus hopen dat het goed gaat.
Hij heeft geen koorts meer, maar hij moet nog veel hoesten en heeft veel slijm in zn keel.

Mariekje: Die deken ziet er leuk uit!
Bar: Jammer voor dat huis, maar in de mortiere vindt je vast ook wel een huis naar je zin!
Bianz: hoe ist met Orzon?
Thirz: ga je a.s dinsdag rijden?
Carolien kan dan jou wel komen lesgeven, aan het begin van de middag?
Kan je dan?

Woensdagochtend gaat denk ik wel lukken.

Oke ik ga nu proberen te slapen.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 22:30

Zonder katten is het idd een stuk stiller ja. Kan me voorstellen dat je ze mist. Dan moet je je vissen maar leren knuffelen Knipoog
Kims en ik hadden op het eind ff van paard geruild, dus had mn paard niet stiekem geverfd ofzo hoor, hihi Clown
Ik wil dinsdag graag les van Carolien, hoelaat is ze er dan? Moet ik haar ff bellen? Sterkte nog met Daniel en werk ze morgen!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 01:29

Nel, kan ik binnenkort een lesje van je krijgen? lijkt me namelijk wel weer eens nuttig haha

Ik heb nachtdienst. Ik was echt net in slaap gedommeld toen mijn telefoon alweer ging Slapen Geen bevalling, maar een sociaal gesprekje en een klein onderzoekje. Maar nu kan ik dus niet weer gaan slapen, teveel adrenaline nog in me haha! Dus nu zit ik maar aan de chocomel van Thirz Knipoog Hij smaakt erg lekker Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:05

Ahhh Thirz, wat heb je toch een schattige poesjes! Foto's van de rit zien er echt leuk uit, dat filmpje, haha Haha!!

Fijn dat het alweer wat beter gaan met Daniël, tis zonde dat kleine ventje! Ik snap goed dat je je katten mist Nel, maarja kind gaat voor natuurlijk! Wel balen dat hij allergisch is!

Mooie deken Marieke die je besteld hebt! Waar heb je hem besteld? Heb je al nieuwe foto's van Jade?
Had de dierenarts gezegt hoe lang het ongeveer gaat duren enzo voordat ze beter is?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:37

Wat een lieve poesjes Lovers
en leuke foto's van de buitenrit van anne, thirz en kims *weet zo uit mn hoofd niet meer waar*
grtz michelle

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:03

Haai!!
Heb niet zo veel tijd om op iedereen te reageren, omdat ik zo weer heeeel snel naar Rotterdam moet rijden om lekker naar school te gaan, maar wilde alvast even (op veler verzoek haha) een paar foto's van Orson plaatsen Lachen Zijn alleen van het rijden in de bak zaterdag; van de buitenrit zondag geen foto's helaas. Foto's zijn zo hier en daar wat bewogen en donker (was al tegen de avond aan en flitser liet het afweten), maar ben toch erg blij dat ik er weer een paar heb! M'n nicht vond dat ik goed vooruit was gegaan sinds de vorige keer, dus da's allemaal aan jou te danken Nel!
Heb van de rit bij LoZ foto's voorbij zien komen; ziet er echt heeel gaaf uit! Ook V&B worden al echt groot! Kims, succes met je nachtdiensten, Thirz veel plezier met je vrije week! Ben ook erg blij dat het beter gaat met Yade Mariek en ik vind die deken echt helemaal te gek! Anne hoe is het met je spierpijn? Snap dat je de katten mist Nel: dat wordt veel knuffelen met Daniël haha! En Bar: Mortiere is idd niet de leukste plek om te wonen qua ligging, maar de huizen zijn erg gaaf!
Nou nu echt ff de foto's:
Afbeelding
We hebben er zin in!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nou, dat zijn ze weer ff; zal de rest nog eens uitzoeken op bruikbaarheid!
Toedels, nu ga ik echt!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:17

Daar hebben we het duo dan Lachen
Ik vind je echt een leuke combi met Orson Bianz, gaat helemaal goedkomen als ie komt! Idd jammer dat deze foto's zo donker zijn, maar we maken wel nieuwe als we met onze vossen samen op t strand rijden Haha!

Heb nu toch maar nieuwe chocomel gekocht Kim Clown Heerlijk!!
Ben mn stoelen aan t verven, dus ik ga weer aan t werk!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:43

Het rijden ziet er netjes uit Bianz! Echt zo leuk dat Orson naar hier komt!

@ Thirz: succes met verven!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 18:11

En Thirz, hoe was je eerste vrije dag? Alles goed gegaan met Nous? En zijn je stoelen al bruin? Knipoog

Ik heb nu ff lekker rust! Heb nog een bevalling gedaan, was wel weer gaaf om te doen! Ik loop mee met de verloskundige die jouw bevalling heeft gedaan Nel! Super aardig mens Ja

@ Bianz: Leuk paardje hoor! jullie passen erg goed bij elkaar!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 20:21

Ah LEUKE foto's Bianz, van dat LEUKE paard!!!!!
Ben benieuwd hoe die in het echt is.

He thirz, heb je net al gesproken, maar morgen dus les, ik heb carolien nog niet te pakken gekregen maar dat komt wel goed!
Het kost wel 7,50 euro per keer.
Zij let niet echt op de tijd.
Soms heb ik een half uur les en de andere keer 1,5 uur.
Ik ben morgen je publiek.
Gerlien rijdt op voice dus kan zelf niet rijden.

Kims: Ja leuke verloskundige hé!
Vindt haar ook erg aardig en voelde me erg op me gemak bij haar.
O ja kims, een les. we moeten maar even wat afspreken dan.
Wanneer komt jou het beste uit?
Welke dagen rij jij van de week?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:20

He Bianz, Hoelaat zullen we morgen op stal afspreken?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:51

Ff kijken wat Thirz vindt; ik zou op zich wel iets langer willen slapen, ben erg moe. Dus als Thirz het er mee eens is half uurtje later dan normaal: 11 uur les? Spreken wij 10 uur af Thirz, dan zijn we half 11 op stal?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:51

Ps: Bedankt voor de leuke reacties, vind het gaaf dat jullie Orson zo bij me vinden passen Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 16:55

Ik vind het prima hoor! Vind ik ook wel lekker om iets later te gaan Lachen Jammer dat je er niet meer was vandaag Nel! Hoe was het bij de dokter met Daniel?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 17:31

Ok, morgen 10 uur bij Agrimarkt? Heb er zin in om morgen weer lekker te lessen! Maareh Nel, naar de dokter met Daniël? Als het niet goed met hem gaat en je misschien liever thuis met hem blijft morgen moet je het natuurlijk zeggen he!
Ik werk nog even een uurtje, dan eten en tennisles en snel naar m'n opa z'n verjaardag: drukdrukdruk Knipoog
Toedels!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:34

Ja, 10 uur Agrimarkt!
Kon je nog goed thuiskomen Anne met de NS? Hoorde op t nieuws dat heel R-Centraal stil lag..
En Kims: nou zijn we je schoenen vergeten Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:26

Thirz schreef:
Ja, 10 uur Agrimarkt!
Kon je nog goed thuiskomen Anne met de NS? Hoorde op t nieuws dat heel R-Centraal stil lag..
En Kims: nou zijn we je schoenen vergeten Clown

Ja, daar kwam ik thuis achter Clown Ik doe vanavond mn bruine schoenen maar aan, kan ik die ook weer bevuilen Vork

Ja Anne, ben benieuwd? Nog vrouwen met bommen gezien? haha