Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:44

Loes, je kunt volgende week donderdag wel meelessen. Mike wilde max 5, met jou erbij zitten we al op 4!

Heb je foto van die kerstmuts?

Ireen, de jury was 1 persoon bij beide proeven, dus dan had Gaby bij haar 1e proef nooit geen winstpunt kunnen rijden als dat echt zo zou zijn Gaby vond de 2e proef wel wat minder gaan, maar nou ook niet zoveel veel minder..Ik vond het wel jammer dat ik de rest niet heb zien rijden

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:59

Hee Marieke, er staat hier een heel stuk over Ranch Cercos waar jij ook bent geweest. En waar wij de hele middag naar gezocht hebben, niet hebben gevonden maar wel een goed restaurant-adres aan over hebben gehouden Deze verhalen zijn ook niet zo goed zeg, wat een ellende allemaal

viewtopic.php?f=15&t=494381

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:10

He Shir, je bent nu een BN-er hoor, je bent wel vaak in beeld geweest bij Jensen Wat heb je nou moeten betalen om in beeld te komen???

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:25

ja ik heb het topic inderdaad gezien. TS ken ik, die was er ook toen ik er was. Het meisje dat het verhaal heeft geschreven heb ik alleen even mailcontact mee gehad voor ze er naartoe ging.
Wat er in staat klopt idd. Ik heb gelukkig geen dode dieren meegemaakt (behalve de kip die we moesten klaarmaken;)) en ik heb er niet een tijd alles in mn eentje moeten doen. Gelukkig was ik wat sneller weg. Als je het leest, begrijp je vast waarom ik terug ben

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:33

Marieke_ schreef:
ja ik heb het topic inderdaad gezien. TS ken ik, die was er ook toen ik er was. Het meisje dat het verhaal heeft geschreven heb ik alleen even mailcontact mee gehad voor ze er naartoe ging.
Wat er in staat klopt idd. Ik heb gelukkig geen dode dieren meegemaakt (behalve de kip die we moesten klaarmaken;)) en ik heb er niet een tijd alles in mn eentje moeten doen. Gelukkig was ik wat sneller weg. Als je het leest, begrijp je vast waarom ik terug ben

Nou ik heb het gelezen en dat is inderdaad niet best zeg Ik kan me volledig voorstellen waarom jij daar weg bent gegaan. Ik vond dat het ene meisje nog lang was gebleven, petje af voor iedereen die daar heeft gewerkt. Heb je nog wel contact met een van die meisjes?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:17

Binar schreef:
He Shir, je bent nu een BN-er hoor, je bent wel vaak in beeld geweest bij Jensen Wat heb je nou moeten betalen om in beeld te komen???

ik heb helemaal niets betaald joh.
wel een raar gezicht hoor jezelf in beeld zien hihi.
voor diegene die het gemist hebben je kan het volgens mij nakijken op internet bij http://www.jensentv.nl
als je me nog eenkeer wil zien moet je de aflevering van afgelopen vrijdag bekijken daar was ik ook vol in beeld.

gr

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:59

wat ik altijd vind dat het beste werkt met lesroosters is een whiteboard met afgeplakt de dagen en de tijden..... dus boven ma t/m za en van boven naar onder 9 tot 20 ofzo:D zo krijg je gelijk vakjes en kunnen mensen hun naam invullen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:53

dat is inderdaad heel handig, deden ze in schiedam op stal ook altijd!

pff, had al een paar dagen heel veel buikpijn, net even naar de huisarts geweest, blijk ik een flinke blaasontsteking te hebben lekker dan! Ik moet eens wat meer gaan drinken

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:13

ireen: beterschap

Met Bam en mij gaat het echt steeds beter. Ik kan hem nu gewoon echt laag en rond rijden en later wat meer opgerichter rijden. Startkaart-aanvraag is al onderweg, dus binnenkort zullen we de kwpn-ers verslaan (Yeah right baby, in your dreams >;) )

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:16

Gaaf Erika!! hihi heb je geen rijfoto's? ben wel benieuwd naar Bam

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:36

Mijn camera belicht buiten (kan tegen veel stootjes, maar de harde platonnen vloer was net een stootje te veel ). Ik zal aan Lis vragen of zij een keer foto's wil schieten als ik hem rijdt.

Donderdag zal ik op stal ff nieuwe foto's schieten van hem

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:56

KiWiKo schreef:
wat ik altijd vind dat het beste werkt met lesroosters is een whiteboard met afgeplakt de dagen en de tijden..... dus boven ma t/m za en van boven naar onder 9 tot 20 ofzo:D zo krijg je gelijk vakjes en kunnen mensen hun naam invullen

Zo heb ik het ook in Excell gedaan, links een kolom met de tijden en boven van links naar rechts de dagen Moet prima te doen zijn en is overzichtelijk voor iedereen. Hoe gaat het eigenlijk met jouw paard Kim?

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:57

ja, Lin waar je mee omgaat he.....haha!!
Nou, ik werd echt sjagerijnig van de vent, hij deed alsof ik fout zat en hij riep nog iets over mensen met paarden denken dat ze alles mogen ofzoiets!
Had daarvoor nog wel even lekker in de bak gereden met Robbie, hij is wel wat opstandiger dan normaal, zal ook wel met het koude weer te maken hebben! Ga denk ik vandaag ook maar een wandeling maken met hem in het park!!!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:10

Elady, ik ben benieuwd wat je hebt besloten over Lady wel of niet kopen (of heb je nog geen besluit genomen?)
Leuk dat het zo goed gaat met jouw en Bam, ik zit al te wachten op rijfoto's.

Les met Vienna ging gisteren ook super. Er was weer duikoefening van de brandweer voor in de vaart, maar dit keer bleef ze braaf lopen. Nog een paar keer zo doorgaan en ik kan haar verkopen als politiepaard (maar die willen alleen maar ruinen).

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:33

Serada, die van mij komt half januari joeppie de poeppie

even een update schaapjes

Ik heb gisteren de gehavende schapen opgehaald. Deze staan nu bij de Spallandruiters en gaan daar de komende jaren fungeren als onkruid wieders, grasmaaiers Ze staan nu op het grote stuk land voor de kantine en in de zomer gaan ze naar het stuk langs de bak. Er komt morgen een mooi schuilhok voor ze.

Het is gelukkig voor die diertjes een happy end. De va komt overmorgen nog een keer nacontroleren, maar zoals het er nu uitziet hebben ze geen blijvend letsel.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:48

Wil, was het nou toch de juiste kleur of heb je nu toch een andere kleur blauw?[/quote]

Hij was een heel klein tintje donkerder, maar wel erg mooi.
Vanmorgen ff overgeschreven, lijkt wel een auto op het postkantoor. En het kost natuurlijk weer geld.
Dus de brommertjes zijn de nieuwe melkkoetjes geworden voor Ome overheid.
Als het weer het toe gaat laten (niet naar nu kijken, met die zeikregen),
kom ik er wel mee naar stal. Hij is gaaf en rijd lekker.

Owens_hartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:56

johnvt schreef:
Kowloon schreef:
Is er nog iemand die een wit veelzijdigheidsdekje kan gebruiken?
Hij is niet nieuw, maar nog wel wit. Gewoon een ouderwets, dun dekje.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA . Ikke ikke,
He LOES

Ja Loes John wil ook gaan starten

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:08

KiWiKo schreef:
Serada, die van mij komt half januari joeppie de poeppie

even een update schaapjes

Ik heb gisteren de gehavende schapen opgehaald. Deze staan nu bij de Spallandruiters en gaan daar de komende jaren fungeren als onkruid wieders, grasmaaiers Ze staan nu op het grote stuk land voor de kantine en in de zomer gaan ze naar het stuk langs de bak. Er komt morgen een mooi schuilhok voor ze.

Het is gelukkig voor die diertjes een happy end. De va komt overmorgen nog een keer nacontroleren, maar zoals het er nu uitziet hebben ze geen blijvend letsel.

Wat tegek voor die beestjes zeg, heb je ze overgekocht dan? Ik heb anders ook nog wel een (gratis) kade voor de schapen hoor, heel groot en die staat helemaal leeg

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:11

ik heb ze inderdaad overgenomen : D

hier staan ze goed, zijn nu de mascottes van de rijvereniging , maar moesten ze ooit verhuizen dan laat ik het je gelijk weten

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:11

He Kim wat fijn voor die beestje. Ik was toch even bang dat ze een ander eind tegenmoet gingen!

He wat lees ik? een paard? vertel!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:14

Deze komt mijn kant op een nu 5 jarige Neostan x Ferro, Ik heb hem al een tijd onder het zadel gehad bij Tyrza, en nu krijg ik de kans om hem te kopen

Hier was hij nog heel groen hoor, net een maand of twee onder het zadel

Afbeelding

Ik ben ook blij voor de schaapjes

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:21

Ik heb besloten Lady uiteindelijk niet te kopen.
Lee en ik waren altijd twee handen op 1 buik, behalve als ze bereden moest worden (en dan voornamelijk tijdens buitenritjes). Ze was gewoon eigenlijk te sterk voor me, maar dat heb ik nooit willen inzien , ik zag alles door een roze bril.

Toen ik zag dat Lee te koop stond had ik wel zo iets van: euuhh..waat? Ik zat met zoveel vragen en gedachten, maar ik had niet echt de drang om haar alsnog te kopen. We hadden een echte klik, maar zolang ik er maar niet ophoefde zeg maar. Tis gewoon eerlijker tegen over haar en mezelf om onze wegen gescheiden te houden .

Aan Bam heb ik eigenlijk alles wat ik in een paardje zoek. Hij is erg leergierig, braaf tijdens buitenritjes, paard vol humor, ruin (haha..ook al denk hij van niet ), wil ook echt werken voor je etc. Gewoon echt een schat die ik niet kwijt wil.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:22

jammer elady, maar zo te horen wel een hele goede beslising!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:26

Serada schreef:
Hee Marieke, er staat hier een heel stuk over Ranch Cercos waar jij ook bent geweest.
En waar wij de hele middag naar gezocht hebben, niet hebben gevonden maar wel een goed restaurant-adres aan over hebben gehouden
Deze verhalen zijn ook niet zo goed zeg, wat een ellende allemaal

viewtopic.php?f=15&t=494381

Heb het helemaal gelezen.
En natuurlijk kon ik het ook niet laten om er op te reageren.

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:22

he john ga je ook starten op wie ?? op vernania?? ging lekker toch gisteren op vernania hihi.

gr