Aawh Nina; Die is naar de Nina genoemd die als eerst op haar zat in week 2 2006 Iris; 4 maar? Hoezo zo weinig? Of zeg ik nu iets heel doms
WE WANT FOTO'S!!!!! AMBERTJE!! hahaha Enne maris! helm op! we gaan naar kamp! heb je net opgepikt en we hebben drinken mee we kunnenWHAHAH ING!!
Dan wil ik ook dat er een paard naar mij genoemnd wordt, en dan jullie ook. En en en dan gaan we rijden met kamp: Maris mag op maris, adnan op adnan, martien op martien, inge op inge enzo.
Nina.Die was leuk die reed toen bij ons voor het aller eerst mee.ik doe kader en heb 14 uur in de week verzorging maris daar ligt dat aan..Die 4 vakken heb ik dn nog bij die 14 uur..
Ik wil dan wel een roze helm, Nan! Iris; Oh okay vandaar En heb je je examens goed gemaakt enzoo? =)Ing; Haha ja da's leuk 'Adan op Adan' Neem aan dat je Nanda bedoelt
JOOH!!! whaha vet lachen!!ADNAN MAG OP ADNAN! oohja inge jij mag op Inge *macho* haha 2e naam!maar ik zou even heel snel die ene naam aanpassen! voordat ze het leest;)! even de e in een a veranderen haha
Oohw Okayy. Nanda en ik zijn nu onderweg Moeten trouwens zo wel ff stoppen Nan want m'n helm zit niet goed ><
whahah typen is lastig!! Adnan noork! look likes egni sob *get it? maris?* Zittie zo beter maris?? ik moet alleen plassen! *door al dat drinken natuurlijk*
O het zijn zo veel foto's, maja ik zal ff de leukste opzoeken! Welk paardje vonden jullie het leukst? Miss dat ik daar ook nog foto's van heb.
OOO Heb je ze niet op mijnalbum of iets?? ik ben gek op! Summer en Puck en Harry haha maar die zijn allemaal weg!! op wie heb je geredeN!? en ben je er vaker geweest?
Helemaal blijNee ik heb ze niet op mijnalbum staan. Ik reed op Ninaaaa... o kmis dr zo erg he.. toen ik wegging ik helemaal janken..