Nog gefeliciteerd Patries!! Ik had geen internet dus kon niet eerder zeggen.
Nu weer onder weg naar nederland. Weer 7uur in de trein en had de 1e al gemist dus begint goed -.- Trein personeel hier moet allemaal nederlands en frans praten, en zo'n vrouw verstond mij wel, maar sprak in het frans terug , dus ik snapte het niet en toen reed de trein voor mn neus weg (wist niet welke ik moet hebben en ze hebbeb geen bordjes hangen ofzo.. En roepen ook niet om.)
Nouja ik zal vanavond of onderweg in nederland ff terug lezen.
net weer terug thuis van het fjordenpaard we hadden marije en imor mee imor kan best goed voorop maar is wel schrikkerig ik had marije ze waren beide nogal sloom marije kreeg ik niet in galop alleen hele snele draf maar wel zo snel dat ze imor bij kon houden en aan het eind hadden ze geen van beide zin meer en toen we terug kwamen moest marije alleen nog op een buitenrit nou die wou echt niet alleen weg de bleef maar draaien
ja was hartstikke leuk was heerlijk weer en was leuk om te zien dat imor zo braaf was want hijs i nog niet lang beleerd en was net te laat voor duke hij reed voor mn neus weg helaas
AfricanLady
Geplaatst: 27-08-12 18:17
Jaikee schreef:
Hallo allemaal
Ik ga in de herfstvakantie naar het fjordenpaard!!! Ik heb er echt zin in!!!! Wie komt er ook?? En Welk PAARD is het leukst?>? XX
Ikk kom lkkr mee kletsen als jullie het niet erg vindenn :p
mijn lieverds zijn marije en duke
_Lucy
Geplaatst: 27-08-12 19:06
Hallo Jaikee, in welke week ga je in de herfst vakantie? In de week van noord gaan marieke en ik
Enne pffff er zijn zooo veel leuke paarden xD
Nog maar een uurtje en een kwartier in de trein, dan ben ik weer thuis. Alleen ben ik in de verkeerde coupe gestapt, een die in zwolle achtergelaten word. Dus moet nog wel ff overstappen
@andrea marije draait altijd om als ze alleen wegmoet, het is een groepsdier, doet ze ook als ze nog niet gelopen heeft.. leuk dat jullie imor mee hadden
Jaa noa loopt weer mee, leuk he ^^ ?! Dr kunnen dr best veel alleen.. Maxima, marije, duke, only, dixie, rimano.. Maar je moet ze gewoon kunnen aanpakken en de baas zijn, anders gaan ze niet.. Was in week 7 steeds een meneer die alleen kwam huren.. Die kreeg vanalles mee ;p !
aaaaah ik heb zooo'n heerlijke verjaardag gehad !! Was echt een TOP feestje ! alles was gezellig..
En.. stiekem.. ben ik een beetje verliefd .. Sst niet verder vertellen
Als je goed kan rijden en ze aan pakt kunnen er wel wat alleen mee denk ik. Maar dan moet je wel kunnen rijden en even flink doorzetten. Fifa en Zoe gingen bij ons in de week ook alleen (wel met iemand op de fiets mee)