Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Astor schreef:Nee het filmpje wilt niet uploaden en kan hem ook niet openen op mijn pc.. Maar ze was niet helemaal zo lekker soepel als dinsdag jammer genoeg.
.
Marjolein29 schreef:Ik biecht het maar op; ik ben een enorme 'boer zoekt vrouw' fan en nu hadden ze net bij Ivo Niehe andere buitenlandse versies van bzv en OMG wat vreselijk!!
In Spanje liggen ze al gelijk te rotzooien in het bubbelbad en in Amerika zijn het allemaal van die superstadse mutsen (no offense) met naaldhakken enzo die allemaal achter 1 boer (stel je Brad Pitt op tractor voor) aan gaan!
Zweden had echt een superleuke paardenman die wanhopig op zoek is, MAAR hij zoekt een leuke MAN!!! Balen anders had ik nu naar Zweden gevlogen.
Ok dit ging nergens over maar het was positief bedoeld! En nu vrede op aarde.
Jane_ schreef:Pebbs schreef:Ik kom hier voorlopig niet meertot ooit of nooit
Tuurlijk.. ga even vergaan in je zelfmedelijden.
ik was wel helaas om zes uur al klaar wakker haha!

Kirsten_S schreef:oh das wel jammer, maarjah je bent er wel eerste mee geworden!! Je zou er eigenlijk
knhs mee moeten starten, maar met Azra ga je nu de goede kant op dus dat zou
dubbel zijn!
,
Kirsten_S schreef:Ziet er goed uit Melis! Heb je terecht gewonne! Ushi had wel iets actiever mogen lopen, zodat der
achterhand er wat meer onder komt. En probeer iets langer stil te blijven staan met halthouden, dat je
tot 5 telt ofzo. Dat commentaar kreeg ik vroeger wel eens als ik te snel weg wou rijden. Voor de rest netjes
gereden!
Astor schreef:Kirsten_S schreef:Ziet er goed uit Melis! Heb je terecht gewonne! Ushi had wel iets actiever mogen lopen, zodat der
achterhand er wat meer onder komt. En probeer iets langer stil te blijven staan met halthouden, dat je
tot 5 telt ofzo. Dat commentaar kreeg ik vroeger wel eens als ik te snel weg wou rijden. Voor de rest netjes
gereden!
Ik vind het lastiger om haar actiever te laten lopen. Omdat ze voor mij gevoel korter wordt in haar bewegingen.
In de les gaat het best goed. Want dat wordt ze ook ruimer etc. Maar met wedstrijd is dat lastig haha.
En dat halthouden en groeten is de laatste tijd een beetje gehaast. Maar dit keer ging het al beter dan de vorige keren.
Dus zal de volgende keer pas groeten als ze echt halthoud!

En hoef morgen lekker niet naar school & woensdag ook niet. Donderdag met de klas naar Artis & vrijdag ook vrij!

Misschien in de wendingen iets meer de binnenhand gebruiken, aangezien de stelling in figuren steeds wegvalt. Je beenhouding kan ook wat rustiger maar dat is niet heel storend.