Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anders had ik echt een groot probleem gehad: er staan op de andere stal namelijk een aantal drachtige merries!
Shenavallie schreef:Hoi!
Dus het is waar dat er op Veldt droes heerst? Ben ik even blij dat ik op tijd weg kon....Anders had ik echt een groot probleem gehad: er staan op de andere stal namelijk een aantal drachtige merries!
![]()
Vanmorgen is de zadelpasser geweest, nu met een dressuurzadel en die zat best lekker. Alleen wederom een probleem: de voorboom is te wijd (Maisie is in de positieve zin veranderd in bouw) en dus schoof ook deze vrijelijk van links naar rechts. Heb er zowaar zelf op gezeten, maar vond het best wel eng als hij aan de schuif ging! Het zadel is naar de zadelmaker om de voorboom te versmallen en dan komt ze nog een keer proberen. Dus nog even afwachten!
De zadelpasser was trouwens erg te spreken over Maisie: "Wat is die rustig geworden zeg en wat ziet ze er goed uit!". Het is ook dag en nacht verschil en dat in nog maar 1 week tijd!
LIQUITA schreef:mntj schreef:jhe vanavond verplicht rondje school.
zo geen zin in maar ach het moet...
eerst maar eens naar de beugeltandarts.
liquita hoe ging het rijden met jouw voet en first zn been???
Met First ging het helemaal goed. En met mij eigenlijk ook wel, maar in het begin met draven deed m'n enkel een beetje zeer. Heb m'n stijgbeugelriem één gaatje langer gemaakt en toen ging het wel. Ben dus vrijdag van de partij om half 10. Zouden we dan het proefje voor zaterdag kunnen oefenen???

Nicole1995 schreef:meelen schreef:Tjonge, wat een weertje vandaag.
Ik heb heerlijk de post gelopen, en heb net lekker in de (voor)-tuin gewerkt.
Heb in het afgelopen najaar niks aan de tuin gedaan, dus heb er nu veel werk aan.
Maar dat geeft niet, ik vind het leuk om te doen.
Als ik weer zin heb en het is weer zulk mooi weer, moet ik de achtertuin maar weer aanpakken.
Beetje snoeien, onkruid en bladeren weghalen. Had nog krokusbolletjes, maar die moeten nu maar weer tot September wachten, ik denk niet dat dat nu nog wat word als ik ze nu nog ga planten.
Je kan ze nog wel planten alleen komen ze later uit.
, ben benieuwd wanneer ze opkomen. 
winnitou schreef:meelen schreef:Mijn vader heeft darmonderzoek gehad, er zijn 2 poliepjes weggehaald en op kweek gezet. Waarschijnlijk zijn zij ook de oorzaak van zijn bloedarmoede. Morgen moet hij voor gesprek komen bij die dokter, de uitslag van de kweek duurt nog 10 dagen.
blijft spannend, ga je mee naar het gesprek?

winnitou schreef:Tjonge ik ben echt productief. Maar had vanmorgen tussendoor een rust pauze, lekker koffie leuten en bijkletsen met een vriendin.
Heb net de afzuigkap in de keuken opgehangen en die doet het ook nog, alleen het banketstaaf is dat het electra snoer net 10 cm te kort is voor naar het stopcontact. Dan maar met een verlengsnoer. Wie weet ga ik dat ding nog een keer uit elkaar slopen om een ander snoer er aan te zetten maar is me nu even te.