Zo even bijlezen hoor, wat gaan jullie snel!
Milou weer aan het werk, ik hoop dat de tijd snel gaat en dat je pantienten lief voor je zijn!
Ik zag dat je gebeld had, we hadden visite en nu is het te laat om terug te bellen.
Sas de groep hield zeker rekening met de situatie hoor. Ze begrepen het allemaal en we hebben na het rust momentje ook weer gedraafd en gegallopeerd. Ik ben zeker niet met een vervelend gevoel afgestapt maar ik denk alleen maar 'wat nu als dit op het strand was gebeurd'.. Naja is niet gebeurd en ik moet niet doemdenken!
Vamos zat niet te dicht achter Arko, Arko schrok van een fietser en het was op een stuk waar ze vaak galloperen, we wilden net galop oppakken dusja dan komt van het een het ander.
Het verhaal met de stijgbeugels (zucht heel hard
). Degene die voor mij op Tsjimme reed neemt altijd zijn eigen stijgbeugels met scheve blokjes mee. Hij had 1 blokje niet vervangen en dat moest natuurlijk vervangen worden (zucht nog eens
). Aad zei tegen me, je moet helemaal naar links leunen met je voet uit de beugel. Waarop ik dus zei van kan ik niet beter even afstappen, is voor het paard ook fijner. Uiteindelijk zo gezegd zo gedaan
.
Eind goed al goed! Milou als je dit nog leest werkze!
Wen nog met de kar weggeweest?
Sas leuk gehad met de mafkezen?