Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Hmmm het wordt lastig. Er is veel te koop maar dat red je niet meer voor maandag. Heb nog op marktplaats gekeken, maar daar voor moet je wel een eindje rijden, helaas niks in de buurt.
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Wij wilde het ei ook al ergens anders neer leggen, maar volgens Grardus zou Duck Duck dat niet snappen.En van de week bij Chicago ook al... die heb ik op een bedje van hooi maar in de berm gelegd met DuckDuck erop, vond ze niet zo'n goed plan geloof ik!Ze rende daarna door naar de stal van Chicky, maar ik kon nog net op tijd terug rennen om daar de deur van dicht te doen!
![]()
B.t.w. wat een mooie kwaliteit foto's zijn dit! Welke camera gebruik je?
Dit is eigenlijk maar een simpel cameraatje, het is een Sony Cyber-Shot. Erg fijn dingetje, maar die helaas ook vaak onscherpe foto's maakt....of zou dat nou aan mij liggen.
_sandra schreef:_sandra schreef:hoi allemaal, roan heeft voor zijn school musical een t-shirt nodig met 50 cent erop of the blach eyed peace. hij moet hem maandag al meenemen. kan hij die van een van jullie lenen, of weten jullie een winkel in de buurt die ze voor niet te veel verkoopt?!
of evt. een shirt met een hard rock band erop???
_sandra schreef:_sandra schreef:hoi allemaal, roan heeft voor zijn school musical een t-shirt nodig met 50 cent erop of the blach eyed peace. hij moet hem maandag al meenemen. kan hij die van een van jullie lenen, of weten jullie een winkel in de buurt die ze voor niet te veel verkoopt?!
of evt. een shirt met een hard rock band erop???
[/quote]rockoo schreef:bonita zegt kan je dat niet zelf op een tshirt schrijven of je kent toch dat broertje van majara die heeft misschien wel zon t shirt en anders zijn vriend davidson
Hackie schreef:LIQUITA schreef:plak je toch gewoon een muntje van 50 cent op een shirt
whahahahahaha, jij begrijpt het zeker niet !!!!!
Whahahha...wel hoor, je bedoeld vast de groep 50 cent. Maar vond het wel een goeie, hihihi.
50 cent is een rapper geen groep![]()
. Al ging het dit keer niet zo snel, hihihi. _sandra schreef:Gelukkig maar, hoef ik me nog niet druk te maken over een nieuwe opening. Misschien zijn we als de 2 binnenbak klaar is aan een nieuw topic toe. Hebben we een leuk onderwerp voor de opening en de titelLIQUITA schreef:Heejjj...we zijn alweer op de helft van dit topic. Al ging het dit keer niet zo snel, hihihi.
nee, we zijn deze x niet zo gedreven als vorig topic!!!!!