Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Had een bitje besteld (kleiner maatje), maar heb hem nog steeds niet binnen
Had geen zin meer om langer daarop te wachten, dus heb maar de sidepull gepakt en ben er bitloos op gestapt. Ging eigenlijk prima! Gestapt en gedraafd, ze was weer super braaf! 

) 
spettertjuh schreef:Amber heeft zich weer van zijn beste kant laten zien hahaha...... was heel erg lief totdat hij besloot zelfstandig naar zijn stal te lopenprachtpaard met heerlijk veel karakter, sommige noemen het onopgevoed. Ik vind het humor
hihihi...
Ireen_ schreef:haha die Tank, hij is veel veranderd! Ik herkende hem laatst al haast niet meer terug!
Ik heb vanmiddag geredenHad een bitje besteld (kleiner maatje), maar heb hem nog steeds niet binnen
Had geen zin meer om langer daarop te wachten, dus heb maar de sidepull gepakt en ben er bitloos op gestapt. Ging eigenlijk prima! Gestapt en gedraafd, ze was weer super braaf!
johnvt schreef:spettertjuh schreef:Amber heeft zich weer van zijn beste kant laten zien hahaha...... was heel erg lief totdat hij besloot zelfstandig naar zijn stal te lopenprachtpaard met heerlijk veel karakter, sommige noemen het onopgevoed. Ik vind het humor
Humor?. Niet echt eerlijkgezegd.
Dominanter dan je bij sommige paarden kan/moet zijn.

hoop dat het een beetje droog word/is/blijft
wil namelijk lekker rijden. Daisy gaat hem uitstappen voor het eerst dus ben benieuwd 
hihi 
zou een uur geleden al gegaan zijn