Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 16:27

ff gauw nieuwe pagina openen... :+

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 16:27

We zitten halverwege de topic everybodyyy!!! :P

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 16:28

*\o/* jippie nog effe en we hebben hem vol *\o/*

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 16:32

Ahhhh tankie <3

Zondag wordt mijn baby eindelijk 3 jaartjes :D

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:01

haha die Tank, hij is veel veranderd! Ik herkende hem laatst al haast niet meer terug!

Ik heb vanmiddag gereden :D Had een bitje besteld (kleiner maatje), maar heb hem nog steeds niet binnen ;( Had geen zin meer om langer daarop te wachten, dus heb maar de sidepull gepakt en ben er bitloos op gestapt. Ging eigenlijk prima! Gestapt en gedraafd, ze was weer super braaf!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:03

Leuk Ireen dat het gelijk goed gaat op nieuw terrein! ;)
Jammer van je Bitje! :(

Alvast gefeliciflapstaart met Cloofje! (ga t anders beetje vergeten denk :P :+)

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:19

Chantal hoe gaat 't eigenlijk met het vinden van een verzorgster voor Amber?

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:07

Ja gaat wel goed hoor.. ;)
Vandaag is er een nieuwe iemand en morgen.. om even te kijken hoe het gaat als ze alleen is enzo.. ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:24

Amber heeft zich weer van zijn beste kant laten zien hahaha...... was heel erg lief totdat hij besloot zelfstandig naar zijn stal te lopen :P prachtpaard met heerlijk veel karakter, sommige noemen het onopgevoed. Ik vind het humor

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:34

amber2202 schreef:
Ja gaat wel goed hoor.. ;)
Vandaag is er een nieuwe iemand en morgen.. om even te kijken hoe het gaat als ze alleen is enzo.. ;)

oke, hopen dat daar wat tussen zit! :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:37

spettertjuh schreef:
Amber heeft zich weer van zijn beste kant laten zien hahaha...... was heel erg lief totdat hij besloot zelfstandig naar zijn stal te lopen :P prachtpaard met heerlijk veel karakter, sommige noemen het onopgevoed. Ik vind het humor

Ik had t gehoord :+ hihihi...
Heerlijk :P
ben t helemaal met je eens Kaar!! ;)

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:49

het regent het regent de pannetjes worden nat....

ik wil zon!!! :Y)

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:44

wat is het rustig hier op bokt.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:20

spettertjuh schreef:

Humor?. Niet echt eerlijkgezegd.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:58

Ireen_ schreef:
haha die Tank, hij is veel veranderd! Ik herkende hem laatst al haast niet meer terug!

Ik heb vanmiddag gereden :D Had een bitje besteld (kleiner maatje), maar heb hem nog steeds niet binnen ;( Had geen zin meer om langer daarop te wachten, dus heb maar de sidepull gepakt en ben er bitloos op gestapt. Ging eigenlijk prima! Gestapt en gedraafd, ze was weer super braaf!

Als dat goed gaat met een side-pull.....laat dat bitje dan maar. Boomloos-bitloos-hoefijzervrij paardrijden! De droom van ieder paard :z

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 21:58

Goeieavond allemaal.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 22:00

johnvt schreef:
spettertjuh schreef:

Humor?. Niet echt eerlijkgezegd.

Ja, hij heeft wel humor, maar er zijn ook weinig mensen van wie hij iets aanneemt. Meestal doet het mens iets fout en reageert het paard daarop. Slimme paarden zoals Amber zien meteen waar het gat zit en gaan door dat gat....En het mens heeft het nakijken.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 22:06

Ik denk dat je ook wel gigantisch sterk in je schoenen moet staan wil je amber onder de duim krijgen :P Dominanter dan je bij sommige paarden kan/moet zijn.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 22:07

Trouwens.. Je mag blij zijn dattie naar stal is gelopen hahaha Zodra ze door hebben dat ze het land op kunnen denk ik dat het einde zoek is :=

Sowieso een wonder dat er nog geen paarden door het land hebben gesjeest

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 22:20

of ik moet dat even gemist hebben :+

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 23:12

En dan nu het weer voor het slapen gaan:

Schipluiden - 11 mei 2010 - Het is overal bewolkt en er valt in het oostelijk deel van het land regen. In het westen blijft het overwegend droog. Pas woensdagmiddag is het overal droog. In het westen schijnt dan af en toe de zon.

Vanavond en vannacht is het overwegend bewolkt. In het oostelijk deel van het land regent het nog lang door. In het westen blijft het nagenoeg droog. De minima liggen komende nacht rond 4 graden. Het blijft overwegend bewolkt dus de kans op vorst aan de grond is bijna nihil.

Morgen valt er in de ochtend in het oosten en noordoosten nog wat (mot)regen. In de rest van het land is het droog en grotendeels bewolkt. Morgenmiddag trekt het laatste plukje van het regengebied het land uit en wordt het ook in het noordoosten droog. In het oosten blijft het bewolkt, maar in het westen komt de zon af en toe tevoorschijn. Toch wordt het niet warmer dan 11 graden. Er staat een zwakke tot matige noorden- tot noordwestenwind, die op de Wadden en langs de noordwestkust vrij krachtig tot krachtig kan zijn. In de avond klaart het van het westen uit op en koelt het flink af. In de nacht van woensdag op donderdag komt op grote schaal vorst voor.

Donderdag wordt een droge dag. Het is wisselend bewolkt en met temperaturen tussen 10 en 14 graden nog steeds aan de frisse kant. De noordelijke wind is zwak tot hooguit matig.

Vrijdag is het wisselend bewolkt en blijft het droog. Er staat weinig wind en deze komt uit het noordwesten. Met 12 tot 17 graden komen de temperaturen weer in de buurt van de normale waarde voor de tijd van het jaar.

De dagen daarna blijft het licht wisselvallig weer, met iets meer zon, maar wel elke dag kans op wat neerslag. De temperaturen schommelen rond 15 graden.

Kortom geen weer dus.

Weltrusten

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 23:17

ben bang dat je dat gemist hebt soof :P
ik ben een keer met eva acfhter chanel aangeweest. En die had zelfs nog nooit op het land gestaan bij ons hihihi.

Of het humor is of niet van amber, als het mij gebeurt kan ik er in elk geval niet om lachen ;)
gelukkig is hij bij mij nog nooit weggernt ( toch ?)

nu lekker slaapje doen, allemaal weltrusten. Ik kom morgen de poownies pesten :) hoop dat het een beetje droog word/is/blijft :P wil namelijk lekker rijden. Daisy gaat hem uitstappen voor het eerst dus ben benieuwd :D

slaap lekker allemaal!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 23:24

bedankt john voor het weerbericht!
Weet ik zeker dat ik ga uitslapen :P hihi

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 00:10

zo goedennacht!

Ik zie er op he tmoment zelf oo kde humor niet van in hoor.. maar achteraf kan ik dr wel om lachen.. het is zijn karakter.. indd stevig in je schoenen staan en hij weet bij wie hij het kan flikken en bi jwie niet..
kijk bijvoorbeeld bi jkarin.. hi jweet dat ze hem aanpakt.. hij probeert het heus wel maar de volgende keer denkt hi jwel ff 2x na.. en dat is amber gewoon.. niks mis mee :P

nou ik ga gauw nr bed.. ben weer vee lte laat :P zou een uur geleden al gegaan zijn :+

slaap lekker allemaalll!!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 00:10

nog 1x om t af te leren..