Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het was een onwijs leuke dag, de paarden waren erg dapper en we hebben erg veel plezier gehad. We zijn helaas niet in de prijzen gevallen maar dat geeft niet, we hebben de hindernissen in alle rust en vooral met vertrouwen in elkaar genomen. Dat was toch wel het belangrijkste
Het was een erg mooie route, eerst door de weilanden en vervolgens het bos in en toen weer terug over de weilanden. Onderweg had je dan steeds punten waar je een hindernis moest nemen en daar werd je dan gejureerd. De hindernissen waren echt heel verschillend, sommige waren heel spannend en weer andere stelden je behendigheid op de proef. Vond het echt gaaf hoe braaf de paarden waren na 2u in de trailer op vreemd terrein met nog vreemdere hindernissen, ze waren echt zo dapper
Mijn ouders waren ook mee en hebben ook een aantal foto's en filmpjes gemaakt, zal eens kijken wanneer ik die kan uploaden. Voor nu lig ik languit op bed, ben helemaal bekaf en volgens mij waren de paarden dat ook wel eenmaal terug op stal