_Lisanne schreef:Hahaha ik denk dat hij het een hele mooie foto vind. Dat komt omdat ik zoveel poets Ireen ?
Angela kan zeker goed zingen!Dat heeft ze wel laten horen op kamp!Ik ben echt jaloers op die stem Maar ik ga ook maar eens
_Irene11_ schreef:_Lisanne schreef:Hahaha ik denk dat hij het een hele mooie foto vind. Dat komt omdat ik zoveel poets Ireen ? Ik had het tegen Emma.
StillAngel schreef:hee bedankt sweethearts Ik had net een telefoongesprek op MSN, dus ging ik zingen haha voor Emma Ohh!
Ik ga echt vet rijk worden deze maand. Moet morgen van 1 tot half 6 ofzo. En dat is al de 3e dag extra werken. Ga bijna 400 euries verdienen. Maar morgenochtend eerst Koosie rijden Dus nu heeeeeeeel hard leren voor mn toets van woensdag.
Hoe is het met Durk Angela? Hoevaak ga je er nu heen? Red je het wel allemaal goed met je werk en school?
Durk ga ik helaas opzeggen.. Heb er idd te weinig tijd voor Ben nog geneen keer geweest deze maand dus vind het zonde van me geld.Ja maar jij verdient ook meer als 2.55 per uur haha
Oh je betaalt ook voor Durk? Dan is het inderdaad wel heel jammer. Heb je ook in het weekend geen tijd? Je werkt toch niet zo super veel?Hahahha tel er maar ruim 2 euro bij op.