Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_sandra schreef:winnitou schreef:wij heben vannacht in een tipi geslapen. hadden een feest in Kameri(jc)k.
Hoorde vrijdagavond dat een goede kennis onverwachts is overleden. dinsdag is de begravenis.
gelukkig was het feest in Kamerik met heel veel mensen en heel veel ruimte en mogelijkheden. Dat we aankwamen hebben we gezwommen in het meer, daarna wezen kanoen en nog een schietworkshop en daarna had Rowan het weer in zijn hoofd gehaald om te gaan zwemmen. Lekker actief bezig. Maar wel met ambivalente gevoelens. Weer eens het besef dat je moet genieten van ieder moment en klein ding. (en dat doe ik ook).
zo is dat, zo hoorde ik van de week iets vervelends van mijn vriendin. we moeten echt zoveel mogelijk genieten, ook al klinkt dat zo cliche, het is echt zo!!!!!!!!
MiltonB schreef:speciale tena voor de mannen bestaan die ook??

LIQUITA schreef:MiltonB schreef:speciale tena voor de mannen bestaan die ook??
Ja zeker, met plas gootje...
Speciaal ontworpen voor het mannenlichaam: voor optimaal draagcomfort.
Snelle absorptie: vloeistof wordt razendsnel opgenomen, zodat de kans op lekkages minimaal is.
Discreet: TENA for Men is discreet. Niemand merkt dat u het draagt.
Beschermt tegen geurtjes: Odour control zorgt voor een fris en zeker gevoel.
Zachte toplaag: voelt aan als stof en draagt daardoor comfortabel.
Blijft op zijn plaats: de plakstrip zorgt er voor dat het product op zijn plaats blijft.

_sandra schreef:![]()
dat wist ik, gezellig hoor!!!!!!!!!!!! hoop dat het weer net zo mooi wordt als vandaag!!! gaat meelen ons vast nog wel melden als ze on-line komt!!!! toch meelen????
meelen schreef:_sandra schreef:![]()
dat wist ik, gezellig hoor!!!!!!!!!!!! hoop dat het weer net zo mooi wordt als vandaag!!! gaat meelen ons vast nog wel melden als ze on-line komt!!!! toch meelen????
Haha, op jouw verzoek..........
In de ochtend lossen mist en lage wolken spoedig op. Morgen overdag is er vooral in het zuiden en oosten van het land veel bewolking aanwezig, en daar valt vooral gedurende de middag buiige regen. Elders schijnt de zon af en toe en is het meest droog. De temperatuur loopt uiteen van 18 graden in het noordwesten tot 23 lokaal in het oosten van het land. De wind is zwak en waait uit uiteenlopende richtingen.