Iedereen vind hem altijd leuk 
Iris, die foto is ook erg leuk
Alleen lau tenen naar binnen haha.Jammer inderdaad dat zijn mond openstaat maar vind het niet echt storen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Astor schreef:IK heb het over de hoogte van haar hand Kirsten en niet over de breedte van de hals af zeg maar.
Als je op de foto's kijkt zie je echt duidelijk verschil met de andere hand
Iris, echt super leuk! Dat zijn nou echt spontane en leuke vrolijke foto's!
Heb je er niet nog meer? Die je hier kan plaatsen?
Vind het juist interessant om jullie meningen daarover te horen. Want zoals ik het zie komt 8.5 van de 10 keer voor bij het rijden. (als je het hebt over de breedte dan he
)
Najaa) 

haha

Astor schreef:De breedte had ik eerlijk gezegt nog niet naar gekeken want het komt namelijk veel voor.
Ik rijd zelf ook niet helemaal met mijn handen naast elkaar en ben daar oook bewust van haha.
Maar goed ik ga slapen want ik moet morgen van 10 tot half 6 werken.
Gelukkig wel zowieso 200 procent betaald en ook nog een paar uurtjes 300 procent
Hij staat er echt zo stoer op.
.
Astor schreef:Claudia, wat super leuk en lief van Annika dat je op haar Rebecca mocht rijden! Hoe voelde dat?
Ging het een beetje goed? En wat leuk dat je met jou Rebecca een parcourtje gaat springen
voelde echt fijn
Was niet de 1e keer trouwens, maar wel de 1e keer in een echte les. Dus kende rebecca al wel een beetje
hopen dat het niet druk is op stal morgen, zal wel is feestdag maja

Wij stonden met Marjon te praten daar vlakbij
Maar jullie gingen alweer lekker verder dus had niet de tijd om even naar je te roepen 
.
.
.
.