Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:36

_Patriciaa schreef:
Ik hoop echt dat wij mooi weer hebben :D

ja idd :D

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:19

NIEUW HIER!

maar, ook ik ben vandaag terug gekomen.. JT 1!
Ik zat op Amarillo echt een lieverd!

_Patriciaa

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 09:33

Mooi dat je leuk het gehad :D !

Verslagje van je week :):) ?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 10:06

GOEDEMORGEN :):)

Leuk dat jullie het leuk hebben gehad.
Hopelijk hebben wij goed weer, ze verwachten het wel beter komende weken, dus moet goed komen en anders gewoon regen 's nachts net als vorig jaar haha.

Patries :+:

N_jumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 10:11

GOEDEMORGEN

was het leuk ben wel benieuwd wat jullie hebben gedaan

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:01

halleu!! Ik wil ook wel verslagje zien! (a)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:32

ik ook
en fotosssssssss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:38

Weet iemand hier trouwens of medicijngebruik doorgegeven moet worden of niet?

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:47

ja foto's marie en isabel :oo

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:05

jaja.. Nog even w8en

Medicijngebruik moet wel doorgegeven worden :j

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:34

Jaa ben ook benieuwd naar foto's!
Ik gebruik soort van medicijnen maar is voor me hoofd, heb ik verder niet op het formulier neer gezet.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:41

heeej ik ben terug.. heb echt ff geen zin om te type :P

ik zat op mexico eerst was het minder maar ze begreep gewoon nog niet echt waar ze hard mocht (het was haar eerste jt) en bij de holterweg ging ik haar heel erg aanmoedigen toen bleef ik voor rosa :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:47

Leuk dat je het ook naar je zin hebt gehad!
Is meteen een goede oefening voor Mexico geweest :)

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:17

Mijn verslagje :Y)

Op zondag gewoon aangegeven dat ik toch wel op een "snel" paard of pony wilde, verder geen voorkeurs namen genoemd en toen mocht ik dus op Amarillo, maar wel met de mededeling dat hij de laatste tijd een "crimineeltje" was, maar in de buitenbak deed hij niks verkeerds dus was ik helemaal blij met hem...
Op maandag mocht ik ook weer op Amarillo :P volgens mij zaten we toen in het grote weiland? dacht ik althans en toen was hij ook wel een beetje een "crimineeltje" vooral na een sprongetje gaan bokken dus ik ging achter Maroc aan en toen was hij heel braaf. Met de politie training ook héél erg lief, maar het balen was dat Amarillo in de grote wei bij een onstuimigheidje :P zijn hoefijzer was verloren en daardoor op dinsdag niet mee mocht op buitenrit, daardoor moest ik op drôle ;( vond ik heel jammer aangezien ik daardoor niet wist hoe Amarillo buiten was, dus op Woensdag op de trektocht deden mijn vingers pijn, aangezien we bij het galop pad een verkeerd weiland in zijn geschoten toen hij schrok van een boomstam ;) en daardoor mijn vingers een beetje beurs werden, en ik géén handschoenen bij me had, dus op donderdag en vrijdag m'n vingers getaped...
het was héél erg nat op vrijdag echt tot op mijn ondergoed drijfnat! ik had aan: Bh, Hempje, T-shirt met lange mouwen, T-shirt met driekwarts mouwen, Dikke trui, (geel :P) reelaer shirt, en een regenjas die lekt :Y) en dat was állemaal drijfnat! dus de laatste dag was een beetje een vervelende afsluiting.

De bonte avond was echt heel erg leuk. Was ook heel lang dus we hebben véél gelachen :+

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:22

wij waren ook zoooooo nat omg!
jullie met die kruiwagens.. haha geef maar toe die kleine vulde jullie echt ook maar tot de helft of niet :P

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:25

dat was dus écht niet waar! die kleine kruiwagens zaten tot het randje vol. die grote kruiwagens zaten maar tot de helft vol.. als je die volle kleine kruiwagen in zo'n grote doet, is de helft van een grote kruiwagen vol. dus samen is dat eerlijk...

Op Bartels stonden ook trouwens kleine kruiwagens hoor. :Y)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:29

haha ja das waar.. maar 19 kruiwagens uit die pony weide is wel veel XD gelukkig hadden we gelijk stand.. want de leiding kwam er niet uit kwa punten :p

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:30

haaaaaaaaai :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:51

Hooooooooi :D

xmaddyx; Awh jammer dat je de JT niet op Amerillo hebt kunnen doen, maar wel fijn dat je een leuke week hebt gehad :)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:52

haaaa eef :*
volgens mij heeft ze jt er wel op gedaan, alleen buitenrit op dinsdag niet, begrijp ik uit haar verhaal.

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:53

Ja, de JT heb ik wel op Amarillo gedaan hoor :D

drôle zou ik écht niet leuk vinden om de héle Jt op te doen... :P

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:57

ik ben me kleine dikzak rijden, daaag :*

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 17:02

Oooooowja!
Ik heb het verkeerd gelezen OEPS!
Hahaha nou super leuk dat je uiteindelijk je JT wel op hem hebt gedaan dan :D
DOEEEEI ben pannenkoeken eten :+:

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:52

nu mijn verslagje:

zondag avond kennismaken, wij superblij dat we jo en ramon als leiding hadden :D en dat zeiden we ook tegen hen...
Bij het rondje paarden doen wisten ik al wel veel maar was wel benieuwd naar de nieuwe, toen de paarden indelen.. iedereen zat op superleuke paarden echt die ze wouden.. en toen hoorde Esther en ik: Marleen en Diesel, dat vonden we eerst niet echt leuk maar wisten al heel snel dat het een grapje was :+ Die avond wel op Diesel gereden en de volgende dag werden onze verassingen de wei uitgehaald en gelongeerd :P zoals we al dachten ging zij op Dicapri( had ze nadrukkelijk om gevraagd) en ik op Salerno. Het rijden ging erg goed, superfijn paard heel licht in de hand en supergave gangen. Af en toe een paar sprintjes en bokjes maar prima uit te zitten. Ik was superblij met mijn keus. In de crosswei was torino in de waterbak gaan liggen := Politietraining ging ook goed :j

Die avond ganzenbord en dierengeluidenspel gewonnen, aber naturlich :D ik ben altijd extreem fanatiek( we waren ook maandag ochtend al begonnen me klussen heel heftig)

Volgende ochtend was de buitenrit, die ging ook erg fijn. Jammergenoeg viel er een meisje van Lobke want die kreeg het in haar bol en hadden we niet meer gegaloppeerd. We hadden toen in Tshirts gereden en het had enorm geregend tijdens de buitenrit en dus waarschijnlijk toen ziek geworden. De andere Jt was toen ook al erg hard aan het klussen maar zoals isabelvs al zei vonden we het niet helemaal eerlijk.. want echt niet alle kleine kruiwagentjes waren tot de nok gevuld. En wij waren toen eerder begonnen en hadden toen 6 kruiwagens en de andere jt later begonnen en 19 kruiwagens.. dat kan toch zowiezo niet ?? ( we waren met evenveel mensen aant werk.. sorry Madelyn ik ben nog steeds fanatiek }> )die middag geen cross gedaan.. de wei was veel te nat.. wel een fijn parcourtje in de bb gesprongen. En wat kan salerno lopen!!! :~ Woensdag avond ook weer het bekertjes spel met onze jt gewonnen :D en t nachtspel was een btj saaitjes dus gingen Freekjuhh en ik ons ook verstoppen (dat mocht wel hoor :P )

woensdag onze superzooikamer enigzins proberen op te ruimen en de tas gepakt.. en vertrokken in de stromende regen...
Isabel was gesneuveld bij de sneuvelheuvel en we waren kleddernat... wel superhard gegallopeerd bij t kanaal en een super speelkwartier gehad! Salerno en ik zijn lekker vaak geweest... want hoe braaf ze bij t kanaal en sneuvelheuvel was hoe brutaler ze bij t speelkwartier was :P wel erg leuk! en ze luisterde ook hoor. Woensdag avond samen met de Jt heerlijk weerwolfje gespeeld bij de huttert. Ik heb die nacht superslecht geslapen (probably van de koorts)

volgende ochtend werd ik erg misselijkwakker en moest na een asperientje...... ja je raad het al :P Brak t paard op gegaan en wel een fijne holterweg gereden.. erg snel :j lekker naast de leiding! Zandkuil ging wat minder want salerno ging een beetje raar omhoog door een vreemde start: een hele korte aanloop
De pauze was erg fijn omdat ik me echt heel slecht voelde.. toen de paarden bij t begin van de raamsweg gingen drinken ben ik er ook nog afgegaan want ik trok t echt niet. Aangekomen bij bartels.. ben ik meteen naar de lindenhof gegaan en gaan slapen de andere deden mijn paard (en hebben nog superfanatiek bij bartels geklust). Steeds even wakker geworden en een paar manderijntjes gegeten ( had de hele dag al niet gegeten) weer ge.... en toen de volgende ochtend wakker geworden. Esther en Ramon hebben toen Salerno voor me opgezadeld dat was erg lief van ze zodat ik nog wat kon uitrusten. De laatste dag was gelukkig niet zo lang, wel enorm nat. Aangekomen op stal mocht ik van Ramon meteen douchen en dat scheelde echt, voelde me na dat en een kopje choco veel beter.

Bonte avond heb ik nog wel actief meekunnen doen maar toen die was afgelopen voelde ik me toen toch wel weer echt slecht.. toen lekker gaan slapen en de volgende ochtend ging het wel.. Jo en ramon waren echt super!!! Anita en Sjonnie.. onze feest Jt!! Ruth ( vriendin) en Ramon waren allebei jarig :D

gelukkig mag ik over 2 weken weer lekker terug *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:36

Leuk Marie. :)

Nu heb ik nog meer zin om te gaan. :D