_Patriciaa schreef:Ik hoop echt dat wij mooi weer hebben
ja idd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
? 

volgens mij zaten we toen in het grote weiland? dacht ik althans en toen was hij ook wel een beetje een "crimineeltje" vooral na een sprongetje gaan bokken dus ik ging achter Maroc aan en toen was hij heel braaf. Met de politie training ook héél erg lief, maar het balen was dat Amarillo in de grote wei bij een onstuimigheidje
zijn hoefijzer was verloren en daardoor op dinsdag niet mee mocht op buitenrit, daardoor moest ik op drôle
vond ik heel jammer aangezien ik daardoor niet wist hoe Amarillo buiten was, dus op Woensdag op de trektocht deden mijn vingers pijn, aangezien we bij het galop pad een verkeerd weiland in zijn geschoten toen hij schrok van een boomstam
en daardoor mijn vingers een beetje beurs werden, en ik géén handschoenen bij me had, dus op donderdag en vrijdag m'n vingers getaped...
) reelaer shirt, en een regenjas die lekt
en dat was állemaal drijfnat! dus de laatste dag was een beetje een vervelende afsluiting.

en dat zeiden we ook tegen hen...
Die avond wel op Diesel gereden en de volgende dag werden onze verassingen de wei uitgehaald en gelongeerd
zoals we al dachten ging zij op Dicapri( had ze nadrukkelijk om gevraagd) en ik op Salerno. Het rijden ging erg goed, superfijn paard heel licht in de hand en supergave gangen. Af en toe een paar sprintjes en bokjes maar prima uit te zitten. Ik was superblij met mijn keus. In de crosswei was torino in de waterbak gaan liggen
Politietraining ging ook goed 
ik ben altijd extreem fanatiek( we waren ook maandag ochtend al begonnen me klussen heel heftig)
)die middag geen cross gedaan.. de wei was veel te nat.. wel een fijn parcourtje in de bb gesprongen. En wat kan salerno lopen!!!
Woensdag avond ook weer het bekertjes spel met onze jt gewonnen
en t nachtspel was een btj saaitjes dus gingen Freekjuhh en ik ons ook verstoppen (dat mocht wel hoor
)
wel erg leuk! en ze luisterde ook hoor. Woensdag avond samen met de Jt heerlijk weerwolfje gespeeld bij de huttert. Ik heb die nacht superslecht geslapen (probably van de koorts)
Brak t paard op gegaan en wel een fijne holterweg gereden.. erg snel
lekker naast de leiding! Zandkuil ging wat minder want salerno ging een beetje raar omhoog door een vreemde start: een hele korte aanloop