Astor schreef:
Ziet er goed uit Melis!

Ze heeft echt hele mooie springtechnieken

Wel irritant hoe ze de hele tijd liep te doen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

, dat het voor je gevoel écht niet lekker gaat, maar dat het er toch best goed uit ziet! 
.
.
. Emmaa_ schreef:RAMBO TIME;
Niet zo veel
Er zit er nog 1 andere tussen maar die is niet zo mooi, Rambo loopt beetje met zijn hoofd omhoog
Vind het echt jammer dat het er maar zo weinig zijn, het is echt een knap paard maar het wou niet lukken met mijn instellingen ed.

maar het ziet er inderdaad best fijn uit zo! Astor schreef:
. maar eerst in stap erover en nieeeeeet erlangs laten gaan. drijven en beide teugels eraan. hij vond het vast raar dat ze ineens op de grond lagen haha

Kirsten_S schreef:Astor schreef:
Ziet er leuk uit, maar toen je ging springen en ze ging zoveel weigeren kon je beter eerst effe in draf doen. en als ze dan ook ging weigeren dan proberen zoveel mogelijk naar de hindernis toe te lopen en drijven en als ze stil staat braaaaaf zeggen. springt ze? gewoon proberen mee te gaan. in draf heb je namelijk wat meer controle erover dan in galop. toen je in draf er voor het eerst over heen ging zo moet je het doen! Toppie! wil ze helemaal niet, doe dan gewoon een balkje effe naar beneden, en als ze er vertrouwen in heeft kan je weer die balk erop doen.
En met chantal en die balkjes was wel raar dat die er niet over wou. maar eerst in stap erover en nieeeeeet erlangs laten gaan. drijven en beide teugels eraan. hij vond het vast raar dat ze ineens op de grond lagen haha
. Miss kan je proberen voor de hindernis galopbalkjes neer te leggen. In het begin is dat vast heel moeilijk voor haar, maar dan leert ze dat ze niet harder kan, want ze komt dan niet uit en dan leert ze vanzelf gecontroleerd naar de hindernis te galloperen. 
Jammer dat ik het niet gefilmt had.
Als ik daaaar op had gezeten,
Niet normaal hoe hij tekeer ging,
(we hadden 'm ook even los laten rennen)
En ga hem eens heel goed aan het werk zetten!!
Melanie_B schreef:pfft... gister wou ik echt dat ik een wat braver paard onder me kont had.
Was natuurlijk allemaal reuzzeeee spannend de buitenbak en alles was weer eng.
Hij deed paar keer gek dus toen had Wim hem maar even gelongeerd. En man o man..
wat ging die tekeerJammer dat ik het niet gefilmt had.
Als ik daaaar op had gezeten,
was ik eraf gevallen en lag ik nu in het ziekenhuis!!Niet normaal hoe hij tekeer ging,
en ik overdrijf echt niet.. meneer lag ook nog 2 keer op de grond want hij was uitgegleden omdat
hij zo hard ging door de bochten.(we hadden 'm ook even los laten rennen)
. lekker zeg ! hoop dat die zich niet heeft geblesseerd
. Die paarden zijn soms echt van die sjaakies