Wij hadden 2 jaar terug een meisje bij ons op de zaal Minalè. Nah was zo'n irritant kind En bij het eten prakte ze zelfs d'r sperziebonen met aardapels en gehakt door elkaar alles prakken, ielgh!
Maar voor de lol idd niet Mijn moeder was paar maanden terug geopereerd voor een maagbandje en moest ze het ook blenden. Maar heeft ze niet lang gedaan was niet te vreten
Ja er is wel vaker leiding die niet zelf op ponykamp is geweest bij het Fjordenpaard. Ik bijvoorbeeld Wil dus niet vergeleken worden met Milena ... en Naoom ik hou je in de gaten.. jij komt dus op kamp naast alle prakkers van de week te zitten..
Wat vervelend hier allemaal.. Kiki gelukkig weer wat beter want je kan mooi een weekje op ponykamp. Martina jammer genoeg niet. Wat lijkt me dat vervelend zolang met krukken. Wat een gedoe zeg... heel veel sterkte!
Ben trouwens met Kafka weer druk aan de slag. Nu nog een instructeur vinden. Heb namelijk al in geen tijden meer les gehad. en de instructrice die langs kwam op stal is ermee gestopt. De eigenaresse van de stal gaat nu naar Adelinde Cornelissen voor haar lessen. Dat is nog niet helemaal het niveau wat ik bereikt heb Dus heeft iemand nog een leuke instructrice over, liefst omgeving Peize