Maaikeee schreef:Ik zal ook nog in mijn les even mensen aanzetten tot schrijven iris!
Yess Thnx! Er is een nieuw adres hè!
RSVA@live.nl! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maaikeee schreef:Ik zal ook nog in mijn les even mensen aanzetten tot schrijven iris!
RSVA@live.nl! Iriis_ schreef:Leeuk!![]()
Zou je misschien ook mensen uit je les willen vragen om een stukje te schrijven?
Dit geld trouwens voor iedereeen!
Voor de laatste knollengezeur moeten we echt nog wat meer stukjes hebben hoor!!
Zo kan het echt niet! Willen jullie alsjeblieft helpen!? Iedereen aan sporen die bereid is
een stukje te schrijven?? Dat zou ik heeeel fijn vinden! Het zou toch zo zonde zijn dat er in het
laatste knollegezeur ooit heel weinig stukjes/ verhalen staan?
WILLEN JULLIE ALSJEBLIEFT HELPEN?!
De stukjes kunnen gestuurd worden naar RSVA@live.nl, dat andere adres werkt helaas niet!
Willen jullie je vrienden/ vriendinnen als je blieft vragen of ze een stukje willen schrijven???
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik had het er nog met Nickey over. Worrie is zo'n leuk beestje, die moet gewoon verkocht worden. Niet aan de slager of zoiets, maar gewoon aan iemand die van haar houd, net als wat met lex gebeurd is. Moet je zien hoe die nu verbeterd is!. Worlino gaat echt leuk zijn als eigen paardje, maar ja, dan is het nog de vraag of er iemand komt die haar graag wilt hebben.
Ze had al verkocht moeten worden voordat ze beviel. Tóén was het een lekker paardje!
Er is nu nog maar weinig van over hoorZe is zo stijf geworden al ik weet niet wat..
Melanieetjuh schreef:Iris, welke stukjes heb je tot nu toe al van mij!?
Astor schreef:Kirsten_S kijk dit hoofdstel bij http://www.hinnikshop.nl
Hoofdstel HO.334.000.ZW0
Hoofdstel met gecombineerde neusriem, gebolleerd frontdeel en neusriem, lederen teugel
zwart
neusriem: 19mm
teugel: 19mm
full, cob, pony, shetland, mini shetland
prijs: € 14,44 (incl.BTW)
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Iris, welke stukjes heb je tot nu toe al van mij!?
Bouly, Lea, Nicky, Worlino.. Ik mis Denver volgens mij nog wel?

Liisette_ schreef:Lex was toen hij weg ging ook niet meer op zijn best. Ook stijf en vast in z'n rug.
Kijk hoe die nu loopt. En hij is zelfs als wat ouder dan Worlino.
Worlino is nog jong, dus als je die zou kopen dan kan je haar volgens mij echt weer helemaal goed krijgen!
Melanieetjuh schreef:Alweer?
Want die had ik laatst nog weer opgestuurd!
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Lex was toen hij weg ging ook niet meer op zijn best. Ook stijf en vast in z'n rug.
Kijk hoe die nu loopt. En hij is zelfs als wat ouder dan Worlino.
Worlino is nog jong, dus als je die zou kopen dan kan je haar volgens mij echt weer helemaal goed krijgen!
Ik weet het niet hoor![]()
Maar ze gaat sowieso niet verkocht worden denk ik..
Liisette_ schreef:Omdat ze nog jong is , kan je haar echt wel verbeteren, net als Lex.
Nee, dat zeker niet.
Tenzij je misschien met een super prijs komt.
Ik wil haar wel graag kopen hoor, is echt een schat!![]()
Vind haar helemaal geweldig. Maar helaas ik heb het geld er niet voor..

Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Omdat ze nog jong is , kan je haar echt wel verbeteren, net als Lex.
Nee, dat zeker niet.
Tenzij je misschien met een super prijs komt.
Ik wil haar wel graag kopen hoor, is echt een schat!![]()
Vind haar helemaal geweldig. Maar helaas ik heb het geld er niet voor..
Hmm jawel, maar Lex heeft altijd wel zijn ruime gangen gehouden.. En die zijn er (vind ik) bij
Worlino nu al uit.. Dus ik weet niet of die nog terug komen hoor..
Sinds Inca kreupel is, rijdt ze op haar.. Weet niet, kan er niet echt goed naar kijken als zij erop zit....
Melanieetjuh schreef:Iris.. Je hebt hem nu via de PM
Dus nou weet ik zéker dat je hem hebt!
Liisette_ schreef:En eigenlijk vind ik dat sinds Roxanne op haar rijd, dat ze echt nog meer achteruit is gegaan!Sinds Inca kreupel is, rijdt ze op haar.. Weet niet, kan er niet echt goed naar kijken als zij erop zit....

Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Iris.. Je hebt hem nu via de PM
Dus nou weet ik zéker dat je hem hebt!
Ja heb hem! & opgeslagen!
Liisette_ schreef:En eigenlijk vind ik dat sinds Roxanne op haar rijd, dat ze echt nog meer achteruit is gegaan!Sinds Inca kreupel is, rijdt ze op haar.. Weet niet, kan er niet echt goed naar kijken als zij erop zit....
Iriis_ schreef:En Kirsten, wil jij misschien nog een stukje over Victor schrijven?
De eerste dag dat je op hem reed enzo, dat je hem gelijk zo leuk vond?
!