Ik gaat vandaag is proberen een verslag te typen (ben ik nooit zo goed in
). Maar goed ik ging gister naar het station met bus 32 (begint al heeeel spannend). Toen heb ik lekker een patatje gehaald terwijl ik op Fenna stond te wachten, dat was mijn lunch en avondeten
. Terwijl ik mijn patatje aan het eten was is Fenna mij voorbij gelopen
. Maar uiteindelijk vond ze me dan toch... Toen zijn we in de trein gestapt richting Amsterdam Centraal.
Eenmaal in Amsterdam zijn we met een omweg (en onder het genot van een heerlijk chocoladekoek(je) van de AH) richting het Leidse plein gelopen. Het Leidse plein hadden we nog wel snel gevonden. Maar toen Paradiso nog, dat bleek toch iets moeilijker. Maar na een telefoontje naar de broer van Fenn en met wat hulp van een taxichauffeur zijn we dan toch bij Paradiso aangekomen
. Eenmaal binnen moesten we daar ook nog naar alles zoeken, gardarobe en niet te vergeten de toiletten
(alles is perfect aangegeven daar...). Uiteindelijk zijn we in de zaal terecht gekomen en daar konden we op de grond zitten om te wachten tot het begon (tja iedereen deed het dus waarom niet). We hadden een geweldig voorprogramma! (gewoon helemaal niks, zaal ging open om 19.00 maar dan mocht je in stilte wachten
). Toen het bijna begon hoorde ik nog een meisje achter mij zeggen 'hopelijk heeft ze wel een leuk voorprogramma, hoe beter de artiest hoe beter het voorprogramma. En Maria Mena is natuurlijk niet zo bekend'. Ze is dus zo onbekend dat ze niet eens een voorprogramma heeft
.
Uiteindelijk begon het dan eindelijk... De band kwam op en uiteindelijk ook Maria Mena. Ze had een heel raar apart niet echt leuk pakje aan (had wat weg van een zwart werkpak). Maar ach verder was alles helemaal goed, ze was enthousiast, leuk met het publiek, zong goed. Dus helemaal top om live te zien! Met welk liedje ze begon weet ik niet meer
. Was van dr nieuwe CD in iedergeval. En zo wisselde ze een beetje af tussen oude nummers en nieuwe nummers. Ze heeft zo'n beetje de volgende nummers gezongen: Just hold me, Sorry, Nevermind me, Miss you love, He's hurting me, Our battles, Your the only one, Fragile, Blame it on me, A few small burses, This bottle of wine, Boytoy baby, Power tip ballad, belly up, all this time, eyesore, where were you, i'm in love en i was made for lovin' u. Weet niet alles meer
.
Maar ja naar een paar nummers pakte ze een handdoek en heeft die heel even tegen dr gezicht gehouden en gooide die toen het publiek in en toen heeft Fenna (en ik ook een klein beetje) hem gevangen
(gelukkig hadden we Sas niet bij ons anders had vast iemand anders m gevangen
). En de handdoek heb ik hier dus in mijn kamer liggen.
Maar verder was het ook gewoon helemaal top! Heb me super vermaakt tijdens het concert, ik kon ook een groot deel meezingen (voornamelijk de oude nummers) en ook Fenn kon wel wat nummers (van de nieuwe CD die ik dan weer niet kende)
. Ze was ook tussen door veel aan het vertellen over de nummers, en was echt leuk met het publiek. De band was ook wel leuk (en nee ben geen nieuwe liefde tegen gekomen
). Bij Miss you love moest ik toch wel een traantje laten (bij dat nummer denk ik nogal aan mijn liefde ver weg in Turkije
). Na de show heb ik maar het nieuwe album gekocht, dat vond ik wel een beetje dr bij horen
. Ik kon ervoor kiezen om nog een half uur tot drie kwartier te wachten op een handtekening. Maar dat heb ik maar niet gedaan. Heb gewoon samen met Fenna nog even een drankje gedaan bij de heineken hoek
. Ik zat weer aan de spanish coffee (van €7,50
) en Fenn was heeeel beschaaft met een biertje. Daarna zijn we richting het station gelopen waar we net de intercity naar Den Haag miste. En de volgende zou zo'n anderhalf uur later gaan... (nachtnet begon
). Dus toen maar de trein naar Haarlem gepakt en daar overgestapt op de stoptrein naar Leiden. Daar stond Taxi panne al te wachten om ons naar huis te brengen
. Wat een lieve mam heb ik toch!!
De creatieve
volgen nog... (het was rokerig in die zaal en dat kan mijn camera kennelijk niet aan....).