Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat waren de dienstmededelingen van vandaag
. Ben net terug van me werk
. We hadden vandaag een brandoefening (maar zonder brandalarm). De teamleider stond te schreeuwen dat iedereen naar buiten moest. Dat was dus niet echt effectief
, iedereen bleef lekker doorwerken... Dus mocht in een echte situatie het brandalarm niet werken dan hebben we een probleem
. Ik heb trouwens op mijn werk nog nooit voorlichting gehad over wat te doen bij branden, en na wat gesprekken met collega's kwam ik er achter dat niemand het wist
. Op mijn vorige werk was er een heel plan opgesteld en had je bedrijfshulpverleners die alles wisten
. Toen we daar een oefening hadden moet ik zeggen dat het erg goed en proffesioneel ging
. Iedereen ging netjes naar buiten zoals het opgedragen was (alleen een enkeling ging nog rustig naar het toilet en zn jas pakken
).
. Zo meteen tentamen
, gelukkig is het een openboek tentamen, heb niet echt hard geleerd
. Daarna snel Atlas doen en dan naar Maria Mena
. 
Toen dus eerst maar de ratten schoongemaakt, uiteindelijk toch naar school gegaan. En man ik heb nog nooit zo gelachen bij het maken van een presentatie
Ook al hele plannen voor ons volgende project
(Wat absoluut zal aanslaan, een bakfiets in Afrika
) Tot 17.00 op school geweest, 17.45 thuis, toen heel snel eten en om 18.30 werken. Grote schoonmaak gehouden, dus lekker lang weggebleven. Daarna had ik geen zin meer om de computer aan te zetten. Over een half uurtje weer naar school, want de presentatie is nog niet wat ie moet zijn (hoe is het mogelijk)
(Bij die tuttige liedjes
)
Have fun! 
en Maria Mena is super live

). Maar goed ik ging gister naar het station met bus 32 (begint al heeeel spannend). Toen heb ik lekker een patatje gehaald terwijl ik op Fenna stond te wachten, dat was mijn lunch en avondeten
. Terwijl ik mijn patatje aan het eten was is Fenna mij voorbij gelopen
. Maar uiteindelijk vond ze me dan toch... Toen zijn we in de trein gestapt richting Amsterdam Centraal.
. Eenmaal binnen moesten we daar ook nog naar alles zoeken, gardarobe en niet te vergeten de toiletten
(alles is perfect aangegeven daar...). Uiteindelijk zijn we in de zaal terecht gekomen en daar konden we op de grond zitten om te wachten tot het begon (tja iedereen deed het dus waarom niet). We hadden een geweldig voorprogramma! (gewoon helemaal niks, zaal ging open om 19.00 maar dan mocht je in stilte wachten
). Toen het bijna begon hoorde ik nog een meisje achter mij zeggen 'hopelijk heeft ze wel een leuk voorprogramma, hoe beter de artiest hoe beter het voorprogramma. En Maria Mena is natuurlijk niet zo bekend'. Ze is dus zo onbekend dat ze niet eens een voorprogramma heeft
.
. Was van dr nieuwe CD in iedergeval. En zo wisselde ze een beetje af tussen oude nummers en nieuwe nummers. Ze heeft zo'n beetje de volgende nummers gezongen: Just hold me, Sorry, Nevermind me, Miss you love, He's hurting me, Our battles, Your the only one, Fragile, Blame it on me, A few small burses, This bottle of wine, Boytoy baby, Power tip ballad, belly up, all this time, eyesore, where were you, i'm in love en i was made for lovin' u. Weet niet alles meer
.
(gelukkig hadden we Sas niet bij ons anders had vast iemand anders m gevangen
). En de handdoek heb ik hier dus in mijn kamer liggen.
. Ze was ook tussen door veel aan het vertellen over de nummers, en was echt leuk met het publiek. De band was ook wel leuk (en nee ben geen nieuwe liefde tegen gekomen
). Bij Miss you love moest ik toch wel een traantje laten (bij dat nummer denk ik nogal aan mijn liefde ver weg in Turkije
). Na de show heb ik maar het nieuwe album gekocht, dat vond ik wel een beetje dr bij horen
. Ik kon ervoor kiezen om nog een half uur tot drie kwartier te wachten op een handtekening. Maar dat heb ik maar niet gedaan. Heb gewoon samen met Fenna nog even een drankje gedaan bij de heineken hoek
. Ik zat weer aan de spanish coffee (van €7,50
) en Fenn was heeeel beschaaft met een biertje. Daarna zijn we richting het station gelopen waar we net de intercity naar Den Haag miste. En de volgende zou zo'n anderhalf uur later gaan... (nachtnet begon
). Dus toen maar de trein naar Haarlem gepakt en daar overgestapt op de stoptrein naar Leiden. Daar stond Taxi panne al te wachten om ons naar huis te brengen
. Wat een lieve mam heb ik toch!!
volgen nog... (het was rokerig in die zaal en dat kan mijn camera kennelijk niet aan....).
. 

.
(rare zin maar goed
) Set ziet er leuk uit.
(zie ik net op youtube)
. En idd, eigenlijk best wel goor
. Daar dacht ik stiekem ook wel aan...
. Tarkan staat 14 december in de HMH
.
, die lijkt mij ook wel gaaf! (alleen 44 euro
, en dat is derde rang...). En verder lees ik dat de kaarten voor James Morrisson ook nog in de verkoop gaan
.
)
Tarkan? Nooit van gehoord.
)
) of iets anders wat goed is
(JURK
)
. Maar goed mijn lijstje:
)
, of was dat nog van vorige week... volgens mij was Fenna vroeg met lijstje en deed ik er toen ook maar gelijk al eentje)
Ik geloof dat je Alex en Bowie toen had omgedraaid.
.