Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:31

Veel plezier morgen. En slaap lekker!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 22:58

Scheikunde ging RAMPZALIG Nagelbijten / Gniffelen Dat waren de dienstmededelingen van vandaag Doei!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:15

Goedemorgen iedereen Doei!. Ben net terug van me werk Haha!. We hadden vandaag een brandoefening (maar zonder brandalarm). De teamleider stond te schreeuwen dat iedereen naar buiten moest. Dat was dus niet echt effectief Knipoog, iedereen bleef lekker doorwerken... Dus mocht in een echte situatie het brandalarm niet werken dan hebben we een probleem Tong uitsteken. Ik heb trouwens op mijn werk nog nooit voorlichting gehad over wat te doen bij branden, en na wat gesprekken met collega's kwam ik er achter dat niemand het wist Haha!. Op mijn vorige werk was er een heel plan opgesteld en had je bedrijfshulpverleners die alles wisten Knipoog. Toen we daar een oefening hadden moet ik zeggen dat het erg goed en proffesioneel ging Tong uitsteken. Iedereen ging netjes naar buiten zoals het opgedragen was (alleen een enkeling ging nog rustig naar het toilet en zn jas pakken Tong uitsteken).

Maar ja dat was het enige boeiende op mijn werk vandaag Tong uitsteken. Zo meteen tentamen Lachen, gelukkig is het een openboek tentamen, heb niet echt hard geleerd Tong uitsteken. Daarna snel Atlas doen en dan naar Maria Mena Haha!.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:09

Goedemorgen Doei!

Zo ik had gisteren sinds tijden weer eens een drukke dag. Ik zou eerst om 11.00 in de bus zitten met mijn groepsgenoot, maar die had zich verslapen Vork Toen dus eerst maar de ratten schoongemaakt, uiteindelijk toch naar school gegaan. En man ik heb nog nooit zo gelachen bij het maken van een presentatie Haha! Ook al hele plannen voor ons volgende project ROFL (Wat absoluut zal aanslaan, een bakfiets in Afrika Huilen van het lachen) Tot 17.00 op school geweest, 17.45 thuis, toen heel snel eten en om 18.30 werken. Grote schoonmaak gehouden, dus lekker lang weggebleven. Daarna had ik geen zin meer om de computer aan te zetten. Over een half uurtje weer naar school, want de presentatie is nog niet wat ie moet zijn (hoe is het mogelijk)

Es en Fen, als ik jullie niet meer spreek, heel veel plezier vanavond Haha! (Bij die tuttige liedjes Clown )

En Fen, balen van je scheikunde zeg!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:58

aaaah ik ben jaloers, ik wil ook naar Maria Mena! Haha! Have fun!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:15

Wat een fans hier Knipoog

Hoe is het met je been? Lekker onhandig zeker?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 09:31

Het was gisteravond echt heel gezellig Lachen en Maria Mena is super live Muziek!

Alleen nu snap ik geen bal van wiskunde Nagelbijten / Gniffelen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 10:07

Tja, dat wordt wat lastig dan, maar je hebt in elk geval een leuke avond gehad Lachen

Wens mij ook maar succes bij mijn impro-presentatie ROFL

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 15:01

Wiskunde ging toch best goed Lachen

Succes... beetje laat Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:35

Nou valt dat toch mee Lachen

Presentatie ging ook wel redelijk, inderdaad improvisatie Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:47

Ik gaat vandaag is proberen een verslag te typen (ben ik nooit zo goed in Tong uitsteken). Maar goed ik ging gister naar het station met bus 32 (begint al heeeel spannend). Toen heb ik lekker een patatje gehaald terwijl ik op Fenna stond te wachten, dat was mijn lunch en avondeten Haha!. Terwijl ik mijn patatje aan het eten was is Fenna mij voorbij gelopen Vork. Maar uiteindelijk vond ze me dan toch... Toen zijn we in de trein gestapt richting Amsterdam Centraal.

Eenmaal in Amsterdam zijn we met een omweg (en onder het genot van een heerlijk chocoladekoek(je) van de AH) richting het Leidse plein gelopen. Het Leidse plein hadden we nog wel snel gevonden. Maar toen Paradiso nog, dat bleek toch iets moeilijker. Maar na een telefoontje naar de broer van Fenn en met wat hulp van een taxichauffeur zijn we dan toch bij Paradiso aangekomen Haha!. Eenmaal binnen moesten we daar ook nog naar alles zoeken, gardarobe en niet te vergeten de toiletten Knipoog (alles is perfect aangegeven daar...). Uiteindelijk zijn we in de zaal terecht gekomen en daar konden we op de grond zitten om te wachten tot het begon (tja iedereen deed het dus waarom niet). We hadden een geweldig voorprogramma! (gewoon helemaal niks, zaal ging open om 19.00 maar dan mocht je in stilte wachten Tong uitsteken). Toen het bijna begon hoorde ik nog een meisje achter mij zeggen 'hopelijk heeft ze wel een leuk voorprogramma, hoe beter de artiest hoe beter het voorprogramma. En Maria Mena is natuurlijk niet zo bekend'. Ze is dus zo onbekend dat ze niet eens een voorprogramma heeft Clown.

Uiteindelijk begon het dan eindelijk... De band kwam op en uiteindelijk ook Maria Mena. Ze had een heel raar apart niet echt leuk pakje aan (had wat weg van een zwart werkpak). Maar ach verder was alles helemaal goed, ze was enthousiast, leuk met het publiek, zong goed. Dus helemaal top om live te zien! Met welk liedje ze begon weet ik niet meer Pling. Was van dr nieuwe CD in iedergeval. En zo wisselde ze een beetje af tussen oude nummers en nieuwe nummers. Ze heeft zo'n beetje de volgende nummers gezongen: Just hold me, Sorry, Nevermind me, Miss you love, He's hurting me, Our battles, Your the only one, Fragile, Blame it on me, A few small burses, This bottle of wine, Boytoy baby, Power tip ballad, belly up, all this time, eyesore, where were you, i'm in love en i was made for lovin' u. Weet niet alles meer Haha!.

Maar ja naar een paar nummers pakte ze een handdoek en heeft die heel even tegen dr gezicht gehouden en gooide die toen het publiek in en toen heeft Fenna (en ik ook een klein beetje) hem gevangen Haha! (gelukkig hadden we Sas niet bij ons anders had vast iemand anders m gevangen Huilen van het lachen). En de handdoek heb ik hier dus in mijn kamer liggen.

Maar verder was het ook gewoon helemaal top! Heb me super vermaakt tijdens het concert, ik kon ook een groot deel meezingen (voornamelijk de oude nummers) en ook Fenn kon wel wat nummers (van de nieuwe CD die ik dan weer niet kende) Muziek!. Ze was ook tussen door veel aan het vertellen over de nummers, en was echt leuk met het publiek. De band was ook wel leuk (en nee ben geen nieuwe liefde tegen gekomen Nagelbijten / Gniffelen ). Bij Miss you love moest ik toch wel een traantje laten (bij dat nummer denk ik nogal aan mijn liefde ver weg in Turkije Lovers). Na de show heb ik maar het nieuwe album gekocht, dat vond ik wel een beetje dr bij horen Pling. Ik kon ervoor kiezen om nog een half uur tot drie kwartier te wachten op een handtekening. Maar dat heb ik maar niet gedaan. Heb gewoon samen met Fenna nog even een drankje gedaan bij de heineken hoek Haha!. Ik zat weer aan de spanish coffee (van €7,50 Geld, geld!) en Fenn was heeeel beschaaft met een biertje. Daarna zijn we richting het station gelopen waar we net de intercity naar Den Haag miste. En de volgende zou zo'n anderhalf uur later gaan... (nachtnet begon Boos!). Dus toen maar de trein naar Haarlem gepakt en daar overgestapt op de stoptrein naar Leiden. Daar stond Taxi panne al te wachten om ons naar huis te brengen Haha!. Wat een lieve mam heb ik toch!!

De creatieve Cheese! volgen nog... (het was rokerig in die zaal en dat kan mijn camera kennelijk niet aan....).

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 17:12

hihi, wat een geweldig verslag es. Niets aan toe te voegen Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:19

Jeeeej ik heb een keer een goed verslag geschreven Haha!.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:41

De foto's Haha!

De nog wel redelijk te doen:
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Smoky:
5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

En als je dan maar standen van je camera gaat uitproberen krijg je ook wel eens kunstige foto's....
8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12. Vage foto van de volgens Fenna stoere painist/gitarist
Afbeelding

13. Het set
Afbeelding

Ik heb nog veel meer kunstige foto's maar die bespaar ik jullie maar Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:02

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dat ik er niet bij was Clown (rare zin maar goed Knipoog) Set ziet er leuk uit.

Eigenlijk wel goor hoor, die handdoek ROFL

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:43

Trouwens A balladeer heeft een keer in het voorprogramma van Maria Mena gestaan Nagelbijten / Gniffelen (zie ik net op youtube)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:39

Hahahaha verdories dan! Hadden we je anders lekker jaloers kunnen maken Knipoog. En idd, eigenlijk best wel goor Tong uitsteken. Daar dacht ik stiekem ook wel aan...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:54

Is er hier iemand fan van turkse muziek Nagelbijten / Gniffelen. Tarkan staat 14 december in de HMH Tong uitsteken.
Owww en de kaarten voor Pink zijn te koop Lachen, die lijkt mij ook wel gaaf! (alleen 44 euro Boos!, en dat is derde rang...). En verder lees ik dat de kaarten voor James Morrisson ook nog in de verkoop gaan Tong uitsteken.

(ik ben concert verslaaft geworden Clown )

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 21:42

Mijn tante houdt van dat soort muziek.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:10

Nagelbijten / Gniffelen Tarkan? Nooit van gehoord.
Pink, heb ik een cd van (jaren oud, nooit geluisterd Clown)
James Morrison, mwah!

Waar blijft A balladeer? (jaja ik weet het, kom ik nu mee Vork) of iets anders wat goed is Knipoog (JURK Go jij! Go jij! )

Maar je zult mij toch wel niet meer mee willen Huilen van het lachen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:32

Lijstje van mij voor morgenavond:
Sas: Calypso
Es: Ragna
Fenn: Bowie
Ik: Jack

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 00:04

Nee hoor, alsjeblieft geen Calypso Vork

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:00

Hahaha mij zetten ze vast niet op Ragna Knipoog. Maar goed mijn lijstje:
Sas - Paco (probeer het maar weer)
Fenn - Bowie (of is dat heel gemeen Tong uitsteken)
Wen - Alex
Ik - Tsjimme

(had ik trouwens niet al een lijstje gedaan Tong uitsteken, of was dat nog van vorige week... volgens mij was Fenna vroeg met lijstje en deed ik er toen ook maar gelijk al eentje)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:30

Volgens mij heb je daar gelijk in Es Nagelbijten / Gniffelen Ik geloof dat je Alex en Bowie toen had omgedraaid.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:50

Jah denk het ook idd.... Maar ach nu vind ik deze combi wel leuk Tong uitsteken.